część druga =Co się dzieje z Borysem?

2.4K 30 1
                                    

Tego samego dnia
21:00

Santia zaczęła się martwić bo od ponad dwóch godzin nie może znaleźć Borysa, nie odbiera ani nie odpisuję.

Pov: Borys
Myślałem że po dołączeniu do projektu wszystko się zmieni.. Sporo się myliłem.

Pov: Santia
Totalnie zapomniałam o balkonie po drugiej stronie domu, pójdę sprawdzić czy jest tam Borys.

S- Borys tu jesteś! Nie mogłam cię znaleźć, Nie odbierasz telefonów ani nie odpisujesz. co się stało?......Borys?...
B- [mówi smutnym głosem]
Nie nic się nie stało, sory nie słyszałem telefonu..
S- Co się dzieje Boryga? Przecież widać że coś ewidentnie jest nie tak, możesz mi się wygadać jesteśmy najlepszymi przyjaciółmi..
B- (szkoda że tylko przyjaciółmi)
Naprawdę nic się nie stało, może później ci opowiem.
S- No dobrze, ale chociaż chodź do pokoju sobie posiedzimy może ci się chumor poprawi.

Borys dał się namówić na prośbę Santii i udał się wraz z nią do swojego pokoju.
Nigdy nikomu o tym nie mówił ale od dłuższego czasu miał problemy ze swoimi myślami i nie dawał sobie już nimi rady..

23:00

Po obejrzeniu filmu Borys ze zmęczenia zasnął przytulony do Santii.

Pov: Santia
Jaki słodziak sobie zasnął, nie chce go obudzić a nie mam jak wstać więc chyba też pójdę tutaj spać.

Następnego dnia rano

Szczęśliwy Związek? SantiaXBorys TEENZOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz