część szósta =Pierwszy wspólny wyjazd=

1.9K 19 0
                                    

Tak minął tydzień nagrywek, u Santii i Borysa wszystko układało się po ich myśli, byli razem szczęśliwi ale nadal nikt nie wiedział o ich związku choć widzowie i teenziaki się domyślali.

11:00

O- dziś nie macie nagrywek ale mamy wraz z menadżerką dla was niespodziankę.
T- O super! Co to za niespodzianka?
O- Jutro w nocy mamy pierwszy wspólny wyjazd za granicę! Uprzedzając wasze pytania lecimy do Chorwacji! Dzisiaj możecie się przygotować do wyjazdu i kupić potrzebne rzeczy.
EB- Ale super zawsze chciałam polecieć do Chorwacji!
M- No ja też!
S- Dobra kto jedzie ze mną do galerii?
B- oczywiście że ja!
E- Ja też mogę jechać!
EB- To w takim razie ja też!
M- Też muszę jechać kupić parę rzeczy więc jadę z wami!

Reszta została w domu i szykowała rzeczy które zabierają ze sobą.

W galerii

M- Dobra Boryga idziesz ze mną? A dziewczyny pójdą we trójkę poszukac czegoś dla siebie.
B- No w sumie git, mogę iść z tobą
EB- Oki to wy idźcie i się zdzwonimy później.
M,B- dobra

M- Ej Borys
B- no co?
M- zapytam cię w prost, czy ty jesteś z Santią? Ostatnio wszystkie wolne chwile spędzacie razem.
B- nie no co ty, jesteśmy najlepszymi przyjaciółmi z Santią..
M- okeej ale i tak coś ci nie wierzę.


Dziewczyny kupiły dużo nowych ubrań i potrzebnych kosmetyków, po zakupach wszyscy wrócili do domu.

Następnego dnia rano każdy zaczął się pakowac, całe Teenz nie mogło się doczekać wyjazdu! W końcu to ich pierwszy wspólny wyjazd.






Szczęśliwy Związek? SantiaXBorys TEENZOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz