"Geldik. Seni bekliyoruz" mesajını alır almaz çantasını alıp evden çıkan kız yaşadığı sitenin kapısında bekleyen beyaz spor araca doğru yürürken göz devirdi. Poyraz Bey çenesini tutamıştı demek.
Onu görünce arabadan inen Poyraz abartı bir nezaketle kapısını açarken gülmemeye çalışıyordu.
"Restini gördüm Esincim, işte Gökhan" diye mırıldandı
"İyi bok yedin Poyri" fısıltısıyla arabaya bindi kız.
"Merhaba herkese" dedi bozuntuya vermeden.
Sürücü koltuğundaki esmer adam ona sıcak bir gülümseme sunuyordu.
"Hoşgeldin Esin"
Gülümsedi kız nazikçe ve yan koltuğundaki Buseye döndü.
"Nasılsın Busecim"
" İyiyim aşkım, bi saniye" diye hızla mesaj yazdı kız ve başını kaldırıp ilgisini Esin'e döndürdü ve sarıldı arkadaşına.
Poyrazın da yan koltuğa geri dönmesiyle Gökhan "gidelim o zaman" diye arabayı çalıştırdı. Bu lüks spor aracın kullanıcı profilinin aksine sakin bir kalkıştı. Gökhanın yanlış izlenimlere karşı aldığı önlemi fark ederek tebessüm etti Poyraz.
Busenin sesi duyuldu sonra "Oh be sonunda gülümsüyosun Poyri"
" Görkem'i görecek çok normal"
" Kardeşimizi üzmüşler diye mekan basalım bakalım" dedi Gökhan göz kırparak
" Görkem beni üzmedi" arkadaşını düzeltme ve sevdiği adamı savunma ihtiyacı hissetmişti elinde olmadan.
" Tamam bir şey demedik oğlum. Buse sen neden oflayıp duruyosun acaba canım kardeşim"
" Düşük iqlu flört meselesi boşver" dedi kız bıkkınlıkla
Esin kıkırdadı " Bırak yavrum onu, ben sana daha düşük iqlusunu bulurum bu gece"
"Koray'ı diyosun" dedi Buse dudak büzerek.
" Koray gayet zeki bir çocuk bence" diye lafa girdi Poyraz " Biraz farklı sadece"
" Saklambaç grubunun fan club yöneticisi de aracımızda bize eşlik ediyor şu an" dedi Gökhan muhabir edasıyla.
"Canım abicim neden suvu almadın da bizi sıkıştırıyorsun burada? araba demişken aklıma geldi"
"Ne bileyim ya Poyraz illa bu diye tutturdu" diye masumca yanıtladı adam kardeşini.
Poyraz gerginliğini atabilmek için başarılı kaçış davranışlarından biri olarak gördüğü mizaha sığınabileceğini düşündüğünden Esin'e takıldı.
" Kardeşim Esin'in zaafı var Masseratiye başka arabaya binmem diyo, ben ne yapayım" dedi kızlara dönüp özellikle Esine bakarak.
Kızın dudak hareketlerinden rahatça anlayabildiği küfrü kahkaha atarak karşıladı Poyraz.
Gökhan konuya biraz geç uyanmıştı. Anladığında ise
" Ulan Poyraz ne biçim arkadaşsın oğlum sen ya" diye söylendi ardından ciddileşti, küçük bir öksürükle boğazını temizledi." Esin inkar etmek gereksiz olacak şimdi. Özür dilerim ya o gün için, rezil oldum biraz sanırım" dedi samimiyetle.
Samimiyeti Esin tarafından şaşkınlıkla ama olumlu karşılanmıştı beklenmeyen şekilde.
" Yani biraz talihsiz bir denemeydi gerçekten" dedi Esin mırıltıyla.
" Bak bende yalan yok, seni çok beğendim görünce"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saklambaç (BxB)
General FictionSaklambaç grubunun solisti Görkem Akay'ın eski sevgilisi, ayrılık sonrası terapi için Psikolog Poyraz Demir'e gider. Poyraz, hakkında bir sürü olumsuz şey öğrendiği Görkemle tesadüfen tanışınca ona karşı oldukça önyargılı davranır