"Ne oluy..?" Cümlesini tamamlayamadı Poyraz kadın elindeki beyaz tshirtü eline aceleyle tutuşturduğunda.
" Giy şunu hemen" dedi Şimal gözlerini genişçe açarak. Annelik duygusunu beyniniz bir kez deneyimledikten sonra sadece çocuğunuza karşı değil herkese karşı içgüdüsel bir anaçlık doğuyordu böyle muhtemelen.
Poyraz kimin olduğunu bilmediği tshirtü itaatkarca üstüne geçirdi abla azarlamasının reflekssel etkileri gereği.
Rahatlayan Şimal gülümseyerek ortalarına girip Görkemin koluna girdi ve sırıtarak kardeşine döndü. "Sırtın tırnak izi içinde canım kardeşim sahilde böyle gezemezsin. Saldırıya mı uğradın yoksa?"
Görkem utanmakla gülmek arası gelgitler yaşarken Poyraz ablasına karşı asla gizlemediği çocuksu tavrıyla homurdanıyordu. "Buna da eğlence çıktı..."
"Ortada bi eğlence varsa yaşayanlar belli Poyricim. Ben kumdan kale yapıyordum" dedi kadın neşeli kahkasıyla.
Sonra Görkem'e döndü. " Görkem bu arkadaşı götür bence buradan sen, çok tehlikeli olmuş."
Utanan sarışın "Kimin tshirtü bu ya" diye söylenmeye devam ederken eşyalarına doğru hızlı adımlarla ilerlemeye başladı. Şimal ise yeni edindiği erkek kardeşiyle gülümseyerek onu izliyordu.
"İyi ki varsın" dedi Görkem'e. "Şu an küfür ederek eşya topladığına bakma ilk kez bu kadar aşık ve mutlu görüyorum kardeşimi."
Görkem, kalbi dolup taşarken yüzüne yansıyan bir şekilde gülümsedi. "Hep mutlu etmek istiyorum onu Şimal" anlayışla başını salladı ve onayladı onu kadın. " Desteğim hep seninle olacak bu konuda"
İkisinin konuşmalarını koşarken sallanan örgülü saçlardan gelen su damlalarıyla Duru böldü. "Anneee, Görkeeem denize girelim mi? Dayım nerde?"
" Görkem ona adıyla hitap etmeni istiyor mu acaba Duru?"
" Sorun değil isteğin gibi hitap edebilirsin Durucum" derken kıza göz kırptı Görkem.
" Baaak" dedi kız annesine keyifle.
"İyi aranızda halledin ya" diye konuştu kadın bıkkınca sabahtan beri güneş kremi sürme kavgaları, denizde kaybolan bileklikler, beğenilmeyen fotoğraflar derken bunalmıştı.
" Eee gidiyor muyuz denize" diye tekrar sordu kız
"Annecim Görkem abinler dönüyor şimdi onları uğurlayalım biz sonra girelim olur mu denize?"
" Offf... dayım da gidiyor mu?"
" Evet Görkem buraya dayınla geldi ve beraber gidiyolar"
" Tamam yine gelin ama Görkem olur mu?"
" Olur tabi"
Poyraz dev plaj çantasını çöpe attığı bir plaj havlusu eksiği ve üzerindeki tshirt fazlasıyla toparlamış halde onlara doğru gelirken yüzü gülüyordu en çok değer verdiği üçlüyü beraber görmek güzeldi.
Sevgilisinin çok yakınına doğru yerleşti elinin tersinin onunkine yaptığı küçük temas bile yetiyordu tamamlanmış hissetmesine.
"Şimal biz gidelim artık. Duru güzelim sana da iyi tatiller. Bol bol tadını çıkar annen İstanbula gelince bütün keyfini kaçırır zaten."
Şimalin küçük ama etkili tekmesiyle yüzünü buruşturdu Poyraz.
"Sizinkilere veda edecektim ama kimse görünmüyor" dedi Görkem gözleriyle şezlonglarının dizildiği alanı tararken.
"Sorma ya ikizlerin uyku vakti, Peren denizde Alisayla, diğerlerini de çocuklarını mini cluba a bırakmış çeşitli su sporları yaparken görebilirsin. Gariban Şimaliniz ise burada" dedi kendisini işaret ederek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saklambaç (BxB)
General FictionSaklambaç grubunun solisti Görkem Akay'ın eski sevgilisi, ayrılık sonrası terapi için Psikolog Poyraz Demir'e gider. Poyraz, hakkında bir sürü olumsuz şey öğrendiği Görkemle tesadüfen tanışınca ona karşı oldukça önyargılı davranır