Aşk Sarhoşu

348 40 12
                                    

"Arka taraf keyifler nasıl bakalım?"diye seslenen sürücü koltuğundaki genç kız bir dj edasındaydı.

Bir homurtu duyuldu kısa sürede. "Keyifler iyi değil Alya, Cenk neden burda ki? diye söylendi Görkem, çocuksu bir huysuzlukla.

Arka koltukta başını Poyrazın omuzuna yaslamış şekilde oturuyor, uyanık kalmakta oldukça zorlanıyordu.

"Cenk gitsin" diye amaçsızca tekrarladı yarı açık mavileriyle.

"Abi ben gelecektim aslında arkaya; ama Alya Cenki yanında istemiyomuş" dedi Koray arkaya dönüp.

"Aynısının laciverti neden yalnız değiliz" dedi Görkem Poyraz'a gülümseyerek, o an gözlerinin laciverti dışındaki hiçbir şeyi umursamıyor gibi görünüyordu oysa sevgilisi.

Alaçatı'nın dar sokaklarında ilerlerken önünden geçtikleri mekanların ışıklı tabelaları arada içeri yansıyarak Görkem'in güzel yüzünü aydınlatıyor ve Poyrazın içindeki sıcaklığa minik tutuşturucu takviyeler ekliyordu. Yoğun alkol ve sigara bile sevgilisinin çok özlediği kokusuna rahatsız edici bir hal yerine uyumlu notalar veriyor gibiydi sanki. Görkemin her hücresine, her noktasına aşık oluşunun bir sonucu olarak şaşırtıcı değildi bu aslında.

Aracın içinde Alya'nın slow şarkılarından biri yankılanırken "Koraycım Alya'ya sorar mısın ehliyetini geri almış mı?" diyen Cenk sessizliği bozdu

"Yoo" dedi kız omuz silkerek. "Çevirmeden kurtulmanın tek yolu yakalanmamak"

" Şoförün nerde ki?"

" Gönderdim. Görkemler rahat etsin diye"

" Helal kız" diye omuzunu patpatladı Koray.

" Ben hariç herkese anlayışlısın zaten sen" diye söylendi Cenk ve Görkem tarafından azarlandı anında.

"Bağırma kulağımın dibinde lan, off kulaklarım"

" Bağırmıyordum ki abi" diye göz devirdi çocuk bu kez.

Poyraz ne olduğunu anlamaya çalışırcasına gözlerini Görkem'e dikti. "Yavrum sen bu kadar dayanıksız mısın ki alkole karşı" dedi çenesini tutup okşayarak.

Güldü Görkem suçlu ama masum bir ifadesi vardı yüzünde "Öncesinde biraz xanax içmiş olabilirim sanki" dedi gittikçe alçalan bir sesle.

Poyraz genişce açtığı gözleriyle kıyabildiği kadar azarladı onu, bu kadar endişenin getirdiği orantılı bir tepkiydi bu. "Biraz ne demek Görkem, hem sayısı belli değil hem de ilaçla alkol mü aldın?Xanax'ı nerden buldun ki sen? Antidepresan kullandığını bilmiyordum. Hangi doktora gittin iyidir, umarım bana danışsaydın keşke"

"Sakin oool. Alya verdi benim değil" diye yanıtladı onu kumral adam, kelimelerle yaşamını kazanmasına zıt olarak bu gece sınırlı kelime ve kısa cümleleri tercih ediyordu.

Arada bir inanamaz gözlerle Poyraz'a bakıyor gecenin başı ve sonundaki ruh halinin zıtlığının keyfini çıkarıyordu zihnindeki tüm dumana rağmen. Ellerinin arasındaki parmaklar gerçekti,başını koyduğu omuz ve sarışının teninden yayılan o sıcaklık da.

"Alya torbacı mı oldun yoksa kız. Son şarkı tuttu diyodun ama yetmiyodur tabi, hayat pahalı " dedi Koray şaşkınlıkla

Yaşından beklenmeyen olgun yönleri olmasına rağmen sonuçta 18 yaşındaydı Alya. Kendini savunmaya geçerken asi bir ergen olduğu dönemleri yansıtan şekilde isyan etti.

"Ya ne alaka be, ortamı sevmemiş, başım ağrıyo dedi ağrı kesici istedi benden. Bende de bi tek xanax vardı. Sonuçta sıkıntıdan başı ağrıo xanaxla sakinleşir diye düşündüm, o da olur dedi verdim. Yasal bi ilaç bu abartmayın"

Saklambaç (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin