2 yıl sonra
İstanbul
"Görkem, hadi abi kalk artık şuradan ya smokinin geldi" diyen çocuk, askısından tuttuğu giysi torbasını başının çevresinde salladı kanepede homurdanarak yatan kumral adamın.
Gözünü telefonunda kaldırarak çattığı kaşlarını arkadaşına çevirdi Görkem.
"Koy işte oraya Koray ya"
"Ulan yılın en iyi şarkısı ödülü yerine yılın en kıl herifi ödülü olsa onu da alırdın. Biraz heyecan Görkem ya biz hep bunu hayal etmedik mi yıllarca?"
"Böyle etmemiştim ki" diye homurdandı arkadaşı.
"Hadiii bak makyaj için gelecekler hadi yavrum, hadi güzelim hadi kardeşim. Şu geceyi dertsiz tasasız bitirelim al ödülünü ve siktir git. After partye katılım falan beklemiyorum senden o kadar iyimser olmayalı yıllar oluyo" diye sitemle konuşan orta yaşlı adam da nasibini almıştı Görkemin yaşama coşkusundan.
"Smokin giymek istemiyorum demiştim abi"
"Törenin kuralları benim değil"
"Bunlar niye giymiyor peki" diye iki arkadaşını işaret etti
"Onlar seyirci sen ödülü alacaksın" dedi adam sabırla ve tane tane olmasına özen göstererek.
"Görkem kanka keşke şarkıya katkıda bulunanlar kısmında adımı ekleseydin böyle yalnız çıkmazdın bak."
"Aynen abi Korayın offf diye katkıda bulunduğu kısımlar bence şarkı için önemliydi."
"Neyse ya ben giyiniyorum" diye yerinden kalktı Görkem ve kendilerine ayrılmış suit otel odasının yatak odası kısmına ilerleyip giyinmeye gitti.
"Cenk sen de giyseydin belki Alya seni smokinle görüp evlenmek istediğine karar verirdi aniden."
"Sus da sikmeyeyim Koray gerginim zaten karşılaşacağız diye"
"Yenisiyle mi gelecek acaba?" Koray mırıldanırcasına konuşuyordu şimdi, bu kez dayanamayıp takıldığı arkadaşını üzmekten çekinircesine.
Sinirli bir gülüşün eşlik ettiği Uğur sohbete dahil oldu
"Yeni menajeriyle geleceği kesin de..."
"Abi hala laf sokuyosun ya 14 ay oldu. Evet Koraycım saydım sırıtma pis pis. Alış artık hem yeni sanatçını da buldum sana. Daha ne yapabilirim acaba senin için. Götümü mü vereyim ya? Pardon Görkem. Ayrıldığımıza mı üzüleyim senin tribine mi"
Tiradına son vermesini sabırla bekleyen Uğur iğneleri sakınmadan konuşmaya devam etti. "Bu sefer sanatçımdan uzak durun yeter. İkinize de diyorum" dedi biri esmer biri kumral gençleri işaret ederken
"Görkem hiç uyarı almıyo tabi ohh adam rahat"
"Görkem o defteri kapattı çünkü"
1 Saat Sonra
Siyah derin yırtmaçlı elbisesiyle harika görünen yılların önemsiz bir detay olduğunun sembolize eden sunucu elindeki kağıda baktı meraklı bir tavırla. Rolünü iyi oynuyordu ödül alacaklar, ödülü sunacaklar ödülü takdim edecekler hepsi sonucu biliyordu zaten.
Başını karttan kaldıran sarışın sıcak bir gülümseme yerleştirdi suratına. "Yılın en iyi şarkısı ödülünü açıklamaya geldi sıra ,ki benim de favorim ve de tüm genç kızların derken kendini de işaret etti orta yaşlı kadın."
Salonda keyifli gülüşmeler oldu. "Ödülü vermek üzere Ayaz Birseni davet ediyorum buraya" alkışlar eşliğinde gelen tanınmış sima da sahnedeki herkes gibi smokin giymek zorunda kalmıştı. Ne kadar yakıştığı kesinlikle tartışılabilirdi ama yetenek ve görselliğin aynı bedende bulunması her zaman mümkün olmuyordu işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saklambaç (BxB)
Ficción GeneralSaklambaç grubunun solisti Görkem Akay'ın eski sevgilisi, ayrılık sonrası terapi için Psikolog Poyraz Demir'e gider. Poyraz, hakkında bir sürü olumsuz şey öğrendiği Görkemle tesadüfen tanışınca ona karşı oldukça önyargılı davranır