Görkem polis merkezinin koridorunda oturmuş stresli bir halde Poyraz'ı bekliyordu. Titrettiği bacağı ve ısırdığı dudaklarıyla vücut dili de aynısını söylüyordu etrafa.
Poyraz sık sık ciddi bir şey olmayacağına dair onu sakinleştirmeye çalışsa da içi rahat etmiyordu. Defalarca arayarak Cenk'i darlamıştı sanki görüntüler elinde olunca olası bir yanlış tutuklama kararının önüne geçecek gibi geliyordu.
Tutuklama kararının yanlışlığı biraz da şikayetçi tarafın gücüyle ilgiliydi aslında. Bu kadar hızlı işleme konan bir basit yaralama suçu polisleri de şaşırtmıştı ama elleri mahkum götürmüşlerdi Poyraz'ı.
"Görkem" diyen sesle başını telefonundan kaldırdı. Poyrazın arkadaşı Gökhan ona doğru yürüyor ve garipseyen gözlerle bakıyordu.
" Sen napıyorsun burda şahit falan mısın?" diye sordu adam.
" Poyrazla beraber geldim" dedi Görkem sakince
" Siz şey mi oldunuz artık yani"
" Evet, şeyiz biz"
" Anladım tebrikler o zaman, durum ne şimdi?"
" İfade veriyo ben de bekliyorum işte"
" Daha salmadılar mı ya aradım tanıdıkları ama"
Görkem gülümseyerek baktı " Senin de mi tanıdıkların var, iyiymiş sevindim"
" Var var büyük ihtimal torpilleri yarıştırıyoruz şu an o arkadaşla"
" Alkolsüz et yemeği ve balık sofralarında baya zaman harcadık ama bak işimiz düştü" diye güldü Gökhan.
" Arkadaşım da mekanın görüntülerini getirecek. Sapık herif kızları rahatsız etmiş Buseye de dokununca Poyraz müdahale etmiş işte. Ben ikinci yumruğa yetiştim"
" Benim elime geçse daha da kötü olurdu. Kardeşime dokunmak ha. Poyraz daha soğukkanlı, mantıklıdır ama burdayız işte yine de. Kırık falan var mıymış piçte"
" Bilgim yok" dedi Görkem kafasını iki yana sallayarak
Cenk koşarcasına içeri girerken koridordaki polisleri harekete geçirmişti.
Görkem tarafından uyarılınca aklı başına geldi çocuğun. " Cenk karakoldayız normal davransana"
Etrafına baktığında göz göze geldiği polislere başıyla selam verdi.
" İyi görevler memur beyler acelem vardı da kanıt getirdim" dedi elindeki usb sticki göstererek.
Görkem'e döndü sonra " Al Görkem kayıtları, saniye kesinti yok öncesi sonrası"
" Sağol oğlum seni de uğraştırdık"
" Olur mu eniştemiz için yaparız" derken Gökhan'ı fark edip irkildi.
Gökhan sorun yok gibisinden başını salladı." Poyraz'ın arkadaşıyım sıkıntı yok. Gökhan ben memnun oldum"
Derin bir nefes verdi Cenk. "Ben de Cenk abi memnun oldum.Polisler şüpheli sanıp indirmedi de Görkem harbi indirirdi beni. Poyrazı zora soktum diye"
Gülümsedi Gökhan " Değer veriyosun galiba bizimkine"
" Çok" dedi Görkem "Belki kısa süre oldu ama benim için çok başka"
" Sevindim, Poyraz en iyisini hak ediyo. Sen de en iyisi olmaya özen gösterirsin heralde"
" Tehdit mi ediliyorum" diye sırıttı Görkem
Karşılığında bir göz kırpma aldı Gökhandan.
Poyrazın ifade verdiği odanın kapısı açılınca üçünün de gözleri oraya döndü ve ardından Poyraz göründü yüzünde gergin bir ifadeyle. Görkem yanına koştu hızla. "Ne oldu Poyraz, ne dediler?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saklambaç (BxB)
قصص عامةSaklambaç grubunun solisti Görkem Akay'ın eski sevgilisi, ayrılık sonrası terapi için Psikolog Poyraz Demir'e gider. Poyraz, hakkında bir sürü olumsuz şey öğrendiği Görkemle tesadüfen tanışınca ona karşı oldukça önyargılı davranır