Gözlerime Bak

1.4K 100 5
                                    

"Bir şeyler yemek ister misin" Bir süredir sakinlikle devam eden yolculuklarının sessizliğini bozdu Poyraz bu sorusuyla.

Artık alışkın olduğu, bünyesini sarsmayan sahne yorgunluğunun üzerine her zamankinden farklı olarak yaşadığı yoğun stresin eklenmiş olması ve arabanın sıcaklığından mayışmış haldeki Görkem ona dikti gözlerini " Bu saatte yemiyorum ama sen acıktıysan suyumla eşlik ederim seve seve"

"Formunu buna borçlusun o zaman" dedi Poyraz gülümseyerek.

" Formda mıyım?" dedi cevabı bilse de

Poyraz samimiyetle yanıtladı onu "Kusursuzsun Görkem ve bence farkındasın da"

"Kusursuzluk biraz iddialı oldu sanki ama teşekkürler Poyraz, bana adım atışını görmek iyi hissettiriyor "

"Adım derken" diye kaşlarını kaldırdı Poyraz "Koşuyorum sana bence"

"Yorulmadan yarı yolda karşılarım o zaman seni, korkma" diye güldü adam içtenlikle.

"Sen yoruldun mu peki Görkem?" Poyraz'ın sesi kısık çıkıyordu mahcubiyetle. Gözünü yola geri çevirdi sonra.

"Biraz; ama keyifliydi de özlemişim o çocuksu heyecanları sanırım. Hayal kırıklığı falan da kendime getirdi, yaşadığımı hissettim"

Ciddi bir tavır takınıp müziğin sesini kıstı Poyraz "Daha sonra açacağım bir konuydu ama duramıyorum. Hiç aşık oldun mu?"

" Konuşacağımız konular da mı planlı Poyraz çok tatlısın. Kısaca cevaplarsam oldum diyebilirim"

"Olduun hıım yani o şarkılar boşa çıkmaz tabi. Yani birbirimizi tanımaya çocukluğumuzdan falan başlarız diyordum birden aşka atladım."

"Çocukluktan diyosun, terapide miyim şu an ben?" Şarkıların üniversite yıllarında yaşadığı kısa süreli bir maceraya yazılmadığını sonra anlatırdı ona muhtemelen.

"Off öyle gibi oldu değil mi? Pardon"

"Zamanında bu kontrolcü yanının dezavantajını da görsem hoşuma gidiyor. Senle ilgili her şey güzel zaten, keşfetmek..." Benzin istasyonuna doğru yanaştıklarını görünce lafını yarıda bıraktı Görkem.

"Devam et" dedi sarışın, benzinliğin ışıklandırması arabanın içini aydınlatırken keyifli gülümsemesi tüm ışıltısıyla meydana çıkmıştı.

"Keşfetmekten keyif alıyorum diyecektim"

"Orkide sevgini anlattığın gün geliyor aklıma keşfetmek deyince. Duyduğum en tatlı şey olabilir, içime aktın sanki samimiyetinle. Orkide tam senlik aslında düşününce bakımının zorluğu, asaleti, güzelliği..." mavilerini ona dikmiş heyecanlandığı belli şekilde bakan Görkemin yüzüne doğru uzattığı elini nerede olduğunun farkında olarak geri indirdi aniden.

"Bir süredir hareketsiziz burada pompacıların dikkatini çektik" dedi Görkem, fazlaca etkilendiğini gizlemek istercesine konuyu dağıttı. İlk kez kaçan taraf olmuştu Poyrazın karşısında.

"Çok güzelsin, fazla yakın mesafede aptallaşıyorum. "

Poyraz gülerek "Şimdi neden burada durdum mesela?" diye takıldı ona.

İtiraflar ve iltifatlar konusunda cesur ve cömert bir Poyraz vardı karşısında, alışkın olmasa da çok kolay alışacağı belliydi Görkemin. İlk zamanlardaki asansör karşılaşmalarının aklına gelmesiyle tebessüm etti . Ona soğukluk olarak yansıyan tavırların heyecan da barındırıyor olduğunun itirafıydı sarışının yaptığı.

Poyrazın eğlenceli yanına uyum sağlayarak. "Hım benzin istasyonunda ne arıyor olabilirsiiin... Göstergeye baktığımda dolu görünüyor yani benzin değil."

"Markete girip geliyorum güzelim hemen" dedi Poyraz üzerlerindeki bakışlar artarken.

Görkem onu beklerken cebinden telefonunu çıkarmak aklına geldi uzun süre sonra, tahmin ettiği gibi Uğur her şeyi öğrenmiş ona ünlülüğün belli kurallarına dair paragraflar göndermişti. Okumadan geçecekti elbette. Kendi bildiğini okurdu Görkem.

10 dakika kadar sonra ellerinde dört poşetle gelen Poyraz'a baktı şaşkınlıkla.

Adam arka koltuğa sakince yerleştirdi elindekileri.

Sürücü koltuğuna oturup kemerini takarken sabredemeyen Görkem lafa girdi.

" Poyraz ne aldın acaba o kadar? Evin alışverişini yaptıysan sabahı bekleyeseydin keşke benzin istasyonu marketi ihtiyacın olanı vermeyebilir"

" Atıştırmalık aldım ya çok poşet olduğuna bakma büyük poşetleri yokmuş"

" Hımm rahatladım şu an o zaman"

" Su falan da var istersen"

" Hayatımın en ilginç randevusundayım sanırım" diye gülümsedi kumral.

"Şu yol kısmı bitse yüzünü izlerken anlatsam her şeyi olur mu?Araç kullanırken hayati bir şey olan gözünü yoldan ayırmama olayı bile gereksiz geliyo sen yanımdayken."

Adama dönerek genişçe gülümsedi ve güzel yüzünü izledi şartlar el verdiğince

" Sen bir ortamdayken bütün gözler sende olur Görkem, aksi hayatın olağan akışına aykırı"

" Ağzının bu kadar iyi laf yapmasından korkmalı mıyım acaba" dedi Görkem tek kaşını kaldırarak.

" hımm yalnız böyle deyince samimiyetsiz ve planlıymışım gibi oldu"

Görkem paniğe kapıldı " Yoo asla kötü bir amacım yoktu özür dilerim, takıldım sadece.Çok etkilendim sanırım ondan, bakma bana sen" Şaşırtıcı şekilde soğukkanlılığını yitirmişti Görkem, o an bir çocuk gibi hissetti kendini.

" Güzelim sakin olur musun şaka yapıyorum. Böyle konularda ağzım iyi laf yapmaz, ki gördün zaten zamanında. Kalbimden bunlar geçiyorken saklamıyorum sadece, güzelliğinin tarafsız bir tasviri gibi düşün. Kimsenin peşinde koştuğum da olmadı, liseden beri olmadı yani, böyle bir yol bilmiyorum yani. Ama etkilendiysen mutlu oldum"

"Sonunda mahkeme heyetinden beraatimi talep ediyorum da de bari Poyraz tamam çapkın değilsin inandım."

" Çabuk toparladın bakıyorum. Afallamış bir Görkem görmüş oldum, olsun" diye dönüp göz kırptı ona.

" Atıştırmalıklarının miktarı karşısında da afallamıştım aslında"

Güldü Poyraz bir şey söylemeden. Birkaç dakikalık yolculuktan sonra denizle aralarındaki tek engel, yayalar için yürüyüş yolu olan park alanına geldiğinde arabasını durdurdu.

Etrafta birkaç araba ve arabalarının arasına yerleştirdikleri kamp sandalyelerine oturmuş bir şeyler içip sohbet eden gençler vardı. Onlardan oldukça uzağa park etmişti Poyraz "Sonunda geldik. Yol hem bitsin hem de bitmesin istedim sanırım"

" Üşürsen bagajdan battaniye getirebilirim" dedi Görkeme dönerek sürücü ve yolcu koltuğu arasında tepede yer alan aydınlatmayı açtığında bunu beklemeyen Görkem mavi gözlerini kıstı.

" Pardon ışık rahatsız etti ama yüzünü görmem lazım konuşurken"

"İçerisi sıcak battaniyeye gerek yok." diye yanıtladı onu Görkem güzel gülümsemesi dudaklarındayken.

Emniyet kemerini açarak koltuğa yayıldı ve Görkem'e doğru yaklaştı Poyraz ve elini tuttu adamın.

"O zaman bu gece tekrar ve gerçekten tanışalım mı Görkem?"




























Saklambaç (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin