8

210 11 9
                                    

...Chciałem mu coś powiedzieć, ale nie umiałem.

~•Sanemi pov•~

Gdy Giyu mnie przytulił z jednej strony ogarnęła mnie panika, a z drugiej ulga, pewnie dlatego że nie wiedziałem jak zareaguje na to.

Wtedy stało się to.

-Gej.- powiedział Obanai.- mówiłem ci Shinobu, geje z nich.- powiedział do dziewczyny obok.

O kurwa.

Tomioka odskoczył ode mnie jak opatrzony gdy to usłyszał, nie dziwię się mu.

-Faktycznie, czekaj to ile ci wisze?- powiedziała owadzica.

-1200 yenów (D.A. robiłam szybki reaserch i 1200 yenów to 300 zł, prawdopodobnie się myle, jak ktoś się zna to może napisać w kom)

Oni się założyli, jakie parówy z nich.

-Interesy z tobą to czysta przyjemność.- powiedział Obanai.

-A idź ty.- powiedziała nafuchana Shinobu.

-Parówy z was.- powiedziałem do nich.

-Wypraszam sobie.- odpowiedzieli mi jednocześnie.

Ale ja nie chciałem się kłócić i odszedłem. Gdy byłem już dość daleko przypomniałem sobie o Giyu... Zapomniałem o nim... Ale pewnie poszedł.

Witajcie moje słodziaśne pięknaśne mysie pysie kolorowe... Wy nawet nie wiecie jak was przepraszam za tak krótkie rozdziały... Dziś taki bardziej "śmieszny" chociaż sami oceńcie jak mi wyszło... Ostatnio nie mam też za bardzo weny i czasu. Obiecuję że następne postaram się pisać dłuższe. Pa pa.

Dopókiś się nie pojawił | Sangiyuu✿Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz