powrót niebawem ❤️

120 7 15
                                    

Hejj, dawno nic nie pisałam, przepraszam was za to :((.

Czuję się ostatnio naprawdę źle, miewam bardzo częste zawroty głowy, przez nie również czuje się bardzo nierealnie, zaburzenia odżywiania nie zmalały w żadnym stopniu, ale za to problemy ze snem zniknęły, spie od 1-2 w nocy do 11-12 w dzień, więc jest to dla mnie super wynik. Muszę również kupić sobie zatyczki do uszu, słyszę bardzo głośno, jeśli wiecie  gdzie je znaleźć to bardzo proszę o informację.

Co do książki, zostaje ona wznowiona , rozdział pojawi się dziś, o godzinie 20:00, wyczekujcie, ale uwaga, ja pisząc to musiałam odłożyć telefon parę razy bo tak mnie cringowalo, ale myślę że wam się spodoba bo będzie się działo... I dojdzie do czego więcej niż tylko pocałunek...

Jest jeszcze jedno, napisałam parę rozdziałów na zapas, bym nie musiała znów zawieszać tej książki, w między czasie koleżanka poprosiła mnie o parę rzeczy, i dała mi nawet pomysł na nową fabułę i powiedziała bym wykorzystala to tak jak chce, więc niedługp wleci nowe opowiadanie, też Sangiyuu, ale to też po części dlatego że strasznie mi głupio i źle z tym że na tak długo zawiesiłam to opowiadanie, rozdział 1 wleci dzień po zakończeniu "Dopókiś się nie pojawił", bo tak, pisze już zakończenie, więc wyczekujcie 💗 koleżanka również poprosiła o remake"Wystarczy jeden pocałunek by wszystko zmienić |BkDk💥🥦|, więc również go zaczęłam, jako że piszę 3 książki, a nad ich publikacją długo się zastanawiałam, rozdziały będę bardzo nieregularne, być może zawieszone, ale tym razem mam mocną motywacje, również napisałam rozdziały na zapas. Z bakudeku jest o tyle prościej że mam początkowa fabułę, z drugim Sangiyuu również, ale to nie to samo. Z bakudeku rozdziału będą średnio raz na 2 tygodnie (taka jak nadzieję), "Dopókiś się nie pojawił" będę publikowała 1 rozdział dziennie, a rozdział 14 wleci jutro o 20:00, i drugie Sangiyuu co tydzień.

A teraz lecę spać bo jest 2:31, więc nie chce znowu zaburzyć mojej higieny snu bo trudno ją naprawić, pamiętajcie o regularnym jedzeniu, piciu i śnie 💗

Dopókiś się nie pojawił | Sangiyuu✿Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz