Rozdział 18 - Żyć na nowo

21 2 0
                                    

*rok później*

Klara

Moja terapia u psychologa bardzo dużo mi pomagała. Zaczęłam patrzeć na życie z innej perspektywy i postanowiłam zacząć od nowa.

Razem z Krystianem przeprowadziliśmy się do nowego mieszkania i oboje szykowaliśmy się na pierwszy festiwal po roku od tamtych wydarzeń.

Nasza ekipa dalej trzymała się razem, co ciekawe nawet Mati znalazł dziewczynę, a Sebastian z Pauliną spodziewali się dziecka. Multi oświadczył się Zuzannie, także nie można było narzekać na nudę.

Powróciłam na scenę cztery miesiące temu i od tamtej pory rozpiera mnie cudowna energia, która daje mi siłę by żyć i spełniać się w tym co kocham.

Krystian traktuje mnie bardzo opiekuńczo, przy tym pozostając dalej świrniętym. Kocham go, a on mnie i pomimo drobnych sprzeczek tworzymy cudowny związek.

Nie odwiedziłam ani razu rodziców w więzieniu i nie zrobię tego nigdy. Zamknęłam temat związany z przeszłością, obecnie dla mnie liczy się to co jest tu i teraz.

Tego lata planujemy ekipą wyjechać na wspólne wakacje i zrobić z tego fajny content na kanał Michała. Postanowiliśmy pieniądze z tych filmów przekazać na cele charytatywne. Dokładniej mówiąc na fundacje, które wspierają osoby zmagające się z chorobami psychicznymi i traumami.

Mimo, że nadal jest mi czasem ciężko uporać się z demonami przeszłości to głęboko wierzę w swoją lepszą przyszłość. Mając takich ludzi wokół wiem, że będę szczęśliwa.

KONIEC

================================

Siemka!

Mam nadzieję, że podobała Wam się ta fikcyjna opowieść.
Dziękuję za każdy komentarz i zostawioną gwiazdkę!

P.S. Błagam nie zabijajcie mnie za Bedoesa xdd, lubię go jako twórcę, ale akurat najbardziej pasował mi w roli czarnego charakteru hehe :D

Trzymajcie się!

The Lost - historia w świecie muzykiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz