Episode 34 [ပြန်လည်တွေ့ဆုံကြသောလူ၂ယောက်,မိတ်ဆွေမှရန်သူအဖြစ်သို့]

23 2 0
                                    

Hamadaမိသားစုရဲ့အိမ်မှာ

Hitomi- "သမီးတို့၂ယောက်ကအမေနဲ့အတူပြန်နေမယ်ပေါ့။"

Harumi- "အမေတို့နဲ့အတူနေဖို့ဆိုတာကိုသိပါတယ်။ဒါပေမယ့်...."

"ဒါပေမယ့်ဘာဖြစ်လို့လဲ။"

"သမီးတို့အရင်နေခဲ့တဲ့ကော်ဖီဆိုင်ကိုမပိတ်ပါနဲ့နော်။သမီးနဲ့သူငယ်ချင်းတွေကအဲဒီမှာအမြဲတမ်းပျော်ခဲ့ရတာပါ။အစ်ကိုလည်းအတူတူပါပဲ။"

Ryota- "အဲဒီကော်ဖီဆိုင်ကိုအဖေပိတ်ခိုင်းထားတာ။အခုနောက်ပိုင်းသမီးကိုအန္တရာယ်ပေးမယ့်သူတွေများသထက်များလာပြီ။သမီးရဲ့သရုပ်မှန်တွေကိုသမီးရန်သူတွေသိတာထက်သမီးရဲ့နေရာကိုသိသွားရင်ပိုဆိုးမှာ။အဲဒါကြောင့်သမီးလုံခြုံအောင်အဲဒီကော်ဖီဆိုင်ကိုပိတ်ခိုင်းတာ။သမီးအမေနဲ့လည်းအဖေတိုင်ပင်ထားပြီးပြီ။"

"အဲဒါဆို....သမီးတို့ကော်ဖီဆိုင်ဘယ်အချိန်ပြန်ဖွင့်မှာလဲ။"

"သမီးရန်သူတွေမရှိရင်ပေါ့။အဲဒါဆို....သမီးလည်းအေးအေးဆေးဆေးနေလို့ရပြီ။"

"အဖေ့သဘောပါပဲ။"

-

Skate-shot

Bunny- "PhoenixပြောပုံအရဆိုRinaကမသေသေးဘူးပေါ့?"

"အဲလိုပြောရမှာပဲ။ဒါပေမယ့်Rinaရုပ်ကိုတော့မမြင်ရဘူးတဲ့။"

"အဲဒါဆိုသူဘယ်လိုကယ်မှာလဲ။"

"ခက်မှာ....Rinaအသံကိုပဲကြားရတယ်ဆိုတော့....
Phoenixကသူ့အစွမ်းကိုအဆုံးစွန်ထိအသုံးချရတော့မှာပေါ့။ဘာမှမဖြစ်ဖို့တော့မျှော်လင့်ပါတယ်။"

Iris CorpမှာMasuyoကWrecker Driverကိုင်ထားတဲ့Yurikoကိုကြည့်ပြီး

Masuyo- "သမီးဘယ်တော့စလှုပ်ရှားမှာလဲ။"

Yuriko- "မနက်ဖြန်မှစလှုပ်ရှားရင်ပိုကောင်းမယ်။"

"Harumiတို့မောင်နှမသူတို့မိဘတွေနဲ့ပြန်နေရပြီဆိုတော့တကယ်ဝမ်းသာလို့မဆုံးဘူး။"

Hanako- "အမေနဲ့ပြန်တွေ့တုန်းကလည်းသမီးတို့ပျော်ခဲ့ရတာပဲလေ။ဟုတ်တယ်မလား၊အစ်မ။"

"ဟုတ်တာပေါ့။ထူးဆန်းတယ်လို့ပဲပြောရမလား။"

MasuyoကHanakoနဲ့Yurikoပခုံးကိုကိုင်ပြီး

Skate-shot (スケート.ショット)Where stories live. Discover now