Yorum atmazsanız bölüm atmam😈
Allah'ı seven yorum yapsın yav^(
Yıldıza da dokunun°~°
İyi okumalar;)
SARE
"Tanem'den etkilendin mi?"
Kim?
Ben mi?
Ben mi Tanem'den etkilendim?
Etkilendim mi Tanem'den?
Sakin ol Sare.
Sakinim.
"Tanem eşcinsel mi?"diye sordum bazı harfleri birbirine katarak. Düzgün konuşamazken ben bile inanmamıştım olumsuz cevap verebileceğime.
"Neden heyecanlanıyorsun?"
"Ben mi? Yoo."
"Sare, doğru düzgün cümle bile kuramıyorsun."
"Ne alaka ya ne alaka? Etkilenmedim Tanem'den falan." O sırada Tanem'in oturduğu yere doğru baktım. Aynı anda yeşimleri ile gözgöze geldim. Hemen ardından gözlerimi kaçırıp yutkundum.
Neden böyle ani tepkiler veriyordum sanki? Sürekli yüzyüze baktığım birisiydi sonuçta. Gerek var mıydı bu kadar heyecana?
Kafiyeli oldu ha.
Sakinim.
"Nasıl Tanem'den hoşlanabileceğimi düşünürsün? Heteroyum ben."Kafasını salladı."Sen öyle diyorsan öyledir."Ona cevap vermeyip gözlerimi yine ona diktim.
Güzel kız aslında.
Ne diyorum ben ya?
Kaşlarını çatmıştı. Baktığı tarafa bakınca Anıl Hoca ve Ece'yi gördüm. Gözlerimi onlardan çekip yine ona baktım.
Hetero olmasam sevgili olur muydum acaba? Gerçi onun eşcinsel olmasıyla alakalı bir şey söylediğini hatırlamıyorum. Yoksa o da mı hetero?
Çok soru soruyorsun.
Birden saçlarını kestiğini fark ettim. Baştan aşağı süzmeye devam ederken ayağa kalkmasıyla irkildim. Dizliklerini düzeltip Anıl Hoca'nın yanına doğru gitti.
Kızı yalayıp yuttun resmen.
Anıl Hoca ona ne söyledi bilmiyorum ama kendisini iyi hissetmediği belliydi. Dokunsam ağlayacaktı sanki.
Hakem düdüğünü bu sefer sahaya dönmeleri için çaldı. Derin bir nefes alıp sahaya doğru yöneldi. Bu sefer Ece denen kız da çıkmıştı. Bütün takım birbiriyle çak yaptı ama benim dikkatimden kaçmayan Ece ile Tanem'in yapmamasıydı. Bu sefer emin oldum. Aralarında birtakım olaylar yaşanmıştı.
Ece, okulun, tabiri caizse, tehlikeli kızıydı. Ona bulaşacak kişinin bayağı bir düşünmesi lazımdı. İnsanları zorbalar, onları kendi lehine kullanırdı. Bunun için zayıf, sessiz kişileri seçerdi ve Tanem'de onun için ideal bir kurbandı. Ona zorbalık yaptığını düşünmeden edemedim. Olabilirdi sonuçta.
Saçlarını kesmesi ve hiç giymediği kolluklarını giymesinin bununla bir alakası olabilirdi belki. Ne de olsa bir şey olduğunda ilk saçlar gider.
Belki de sen büyütüyorsun.
Olabilir.
Sude ve arkadaşları tekrar yanımıza geldiler. Sorsam mı diye kararsız kaldım. En sonunda sormada karar kıldım. Tam ağzımı açtım ki tribünler tüm gücüyle bağırdı. Servisi Tanem kullanmış yine "ace" adı verilen o sayıdan almıştı. Yüzümde gülümseme oluşurken söyleyeceğim şeyi unutmamak adına yerimde dikleştim. Ve aniden soruyu ortaya attım.
"Ece ile Tanem arasında bir şey mi yaşandı?"Hepsi sorumu duyar duymaz suratıma baktı. Tam Akif bir şey söyleyecekti ki Sude ile Poyraz aynı anda kaşları çatılmış şekilde konuştu.
"Bir şey mi oldu?" Ben henüz aynı anda konuşmalarına şaşırırken ısrarla yüzüme bakıyorlardı cevabımı duymak uğruna. Açıkçası bir şey söylemek istemedim. O sırada tribünler yine bağırdı. Bakışlarım sahaya dönerken Tanem'in gülümseyen suratını gördüm. O sırada Defne omuzumdan dürttü. Ona döndüğümde ise"Sare cevap versene. Bir şey mi oldu?"dedi.
"Sorun yok,"diyebildim sadece. Daha fazlasına gücüm yoktu sanki. İkna olmadılar, ama tekrar bir şey sormadılar da. Ona karşı korumacı bir tutum sergiliyorlardı. Bu hoşuma gitmedi değil.
Aklıma bana aşkını ilan eden ve yaklaşık bir haftadır konuştuğum kız geldi. Onun da burada olması gerekiyordu. Sorduğumda geleceğini söylemişti sonuçta. Etrafta gözlerimi gezdirdim. Sınıfımdakikeri ve okuldan tanıdıklarımı gözlerimle taradım. Sonra telefonumu çıkarıp yaptığım listeden burada olmayanları eledim.
Dışardan bakınca psikopat gibi görünüyor olabilirim. Aşırı merak ettiğimden böyle bir yola başvurmuştum. Sonra, bende numarası olanları da elemek istemiştim ama sonradan farklı bir hat çıkarabileceği aklıma gelmiş ve bu fikirden vazgeçmiştim.
Kaldı 16 kişi.
Telefonumu bıraktığımda Defne bana doğru eğildi. Ben de bir şey söyleyeceğini anlayıp ona doğru eğildim."Az önce cevap vermedin, ama bana cevap vermek zorundasın. Neden sordun? Bir şey mi oldu?"Oflayıp konuştum."Birbirlerine soğuk davrandıklarını fark ettim. Ondan sordum."
Tatmin olmuş gibi önünü dönecekti ki kolunu tuttum."Bu konu hakkında bir şey biliyor musun?"Biraz düşünüp konuştu."Pek bir bilgi sahibi değilim ama Sude'ye sorabilirim."
"Ne soracakmışsın bana yavrum?"Sıçtık. Defne yalan söyleyemez.
Kendisine çekip şakağına öpücük kondurduğunda gülümsemek üzereydim ama mühim iş üstündeydik. Defne ne diyeceğini bilemez hâldeyken ona yardım ettim."Az önce top yere değmediği hâlde hakem sayıyı karşı takıma vermişti de neden diye sordum Defne'ye. O da ben bilmiyorum Sude'ye sorayım dedi,"diye bir yalan attım ortaya. Normalden hızlı konuşmuştum. Sude buna tek kaşını kaldırarak tepki verdi. Defne ise onaylayan mırıltılar çıkardı.
Sude hevesle nedenini açıklarken onu dinliyormuş gibi görünmeye çalıştım. Sürekli voleybol maçı izlediği belliydi. Aksi taktirde bu kadar bilgi sahibi olamazdı. Defne'ye mesaj atmayı aklıma kazıyarak maça odaklanmaya çalıştım.
Birkaç sayı normal geçerken garipsediğim bir şey oldu. Tanem kendini yere atıp düşmek üzere olan topu kurtardı. Canının acıdığını düşünsem de ona etki etmemişti. Topu kurtardıktan sonra tribünlerden ses yükseldi. Hemen ayağa kalkıp yerine geçti. Kucağına zıplayan kız yine ona pas verdi. Yine diğer sayılarda yaptığı gibi tüm gücüyle sıçrayıp topa vurdu. Gerçekten de mükemmel oynuyordu.
Akif "ADAM!"diye absürt bir tepki verirken Poyraz ona güldü.
💗
Benzer sayılarla karşı takımı mağlup eden takıma gülümseyerek baktım. Telefonumu çıkarıp saate bakacaktım ki babamdan gelen bir sürü aramayı ve en altta bulunan mesajı gördüm.
Çabuk eve gel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hetero musun? | Texting
Jugendliteratur*Yer yer argo kelimeler, yetişkin içerikli sahneler vardır. G×g kurgusudur rahatsız olanların okumaması rica edilir.* Sare: Sen beni anlamıyorsun herhâlde Sare: Heteroseksüelim, heteroyum! Sare: İstesemde sana aşık olamam Tanem: Anlıyorum da Tanem:...