Yorum atın lütfen eliniz çıkmaz🗣️🤷🏻
"Oha!"Sude'nin verdiği tepkiden sonra yine heyecandan yerimde sıçrayasım geldi.
"Kızım ver biz de bakalım,"diye isyan eden Akif'e doğru telefonu gönderdim. Sonra Sude'nin omuzlarından tutup ileri geri salladım.
"Kanka hayatımda ilk defa bir kızdan hoşlandım dediii!"Sabahtan beri aynı hareketleri yaptığımdan dolayı Sude'nin beni dövebilecek potansiyelde olduğunu anladım.
"Bu mesaja nereden ulaştın?"diye sordu Poyraz. Derin bir nefes alıp tekrar anlatmaya başladım.
"Ya iki dakika interneti kapatıp aşağı indi-"
"Bir saniye!"Akif'e doğru dönüp boş boş baktım."Neden kapattın internetini? Mâlum Melih amca para..."Poyraz ensesine geçirince ben de devam ettim anlatmaya.
"Bana sinirlenmişti, ben de su içecektim. Sürekli bildirim geliyordu. İki dakika kapattım interneti. Geri açtığımda engelledin mi, ben de kendi kendime konuşurum falan yazmıştı. Sonra,"derin bir nefes alıp devam ettim"Geçenlerde hayatımda ilk defa bir kızdan hoşlandım diye bir mesaj atmış. Sonra da engelledi."Sözümü bitirir bitirmez Akif kahkaha attı.
"E kanka yine engel yemişsin sen."Hepimiz birlikte gülmeye başladık bu sefer. Her olayın sonunda engellenmek mi? Bayağı komik bir durumdu.
"Ha bu arada geçen maçta yenge yanımızda oturdu."Poyraz'a ters ters baktım. Kızgınlıktan değil. Çok kez onun oturduğu tarafa bakmıştım ama bizimkileri görememiştim.
"Ben sizi görmedim."
"Görmezsin tabii. Konu yenge olunca ekiyorsun bizi."Akif kollarını önünde bağlayıp diğer tarafa döndü.
"Ne alaka?"
"Bir yengem kadar olamadık."
"Boş yapmayın. Defne geliyor ve yanlış görmüyorsam bizim yenge de yanında."Gözlerim irileşirken Akif arkamda kalan kantinin kapısına bakıp konuştu."E hani bu lezbiyene benzemiyor ki."Sude ensesine geçirdi bir tane."Lan öküz, alnında lezbiyen mi yazması gerekiyor?"
"Susun artık geliyorlar."Sude bana bakıp "Sakin ol ve doğal davran,"diye fısıldadı.
Doğal davranmak mı? Tam adamına geldin.
"Selam millett!"Defne tüm enerjisiyle ortama giriş yapınca herkes ona selam verdi.
"Bakın kimi getirdim."Defne sana söyleyen dilimi ben...
"Merhaba."Herkes selam verdikten sonra Defne beni kolumdan tutup çekiştirmeye başladı."Ne var ya?"diye bir tepkide bulundum ona.
"Kalksana ya sevgilimin yanına oturucam."Ayağa kalkıp "Sabır ya,"diye söylendim. Boş sandalyeye doğru yöneliyordum ki çok kötü bir şey oldu.
Sırtıma konan ellerle ittirilmem bir oldu ve ben de dengemi kaybetmemek adına elllerimi sertçe masaya koydum. Gözlerimi açtığımda ise ben ve masa arasında sıkışmış bir adet Sare gördüm. Aramızda milimlik mesafe vardı. Öyle ki yüzünü inceledim. Yanakları kızarmıştı. Dudaklarını birbirine bastırmış, bana bakıyordu. Dudaklarını serbest bırakıp alt dudağını dişledi. Dudaklarına bakmamam gerektiğini bilsem de gözlerim dudaklarına kaydı. Aynı anda dudaklarıma saniyelik bir nemlendirmede bulunduğumda Defne'nin sesini duydum.
"Kardeşim aile var aile! Az ötede yapın ne yapıyorsanız."Sare ile ben aynı anda Defne'ye dönüp baktık. Olduğumuz pozisyondan mutluydum. Sare'yi utandırmamak adına istemeye istemeye de olsa çekildim.
"Defne ben senin,"dedim ki Sude'nin ölümcül bakışlarını görmemle zoraki gülümseyip"elini öpeyim," diye tamamladım. O da sırıtıp elini uzattı."Al öp."
Hızlıca Sude'nin önünde bana fırlatıp kafamı kırabileceği bir şey var mı diye bakındım. Plastik bardağı gördüğüm gibi sırıttım ve Defne'ye bakıp orta parmak işareti yaptım. Ardından hemen eğilip Sude'nin bana fırlattığı bardaktan kaçtım.
"Tanem bak senin ağzına sıçarım,"dedi alaycı bir tını ile. Ona dil çıkardım.
"Sen git o hareketi başkalarına yap,"diyen Defne ile neye uğradığımı şaşırdım. Sırıtarak bana bakıyordu.
"Bence kaç,"diyip ona bakmaya devam ettim. Akif ise"Bence kaçma, sevgilinin arkasına saklan. O kısa bacaklarla çok koşamazsın yer bu seni."Gülmeye başladığında ona baktım.
"Saatteki hızı 85 km olan servisi ben kullandıysam bence karşımda böyle konuşmamalısın,"dedim aynı anda tek kaşımı kaldırarak. Akif gülmeyi kesip Poyraz'ın arkasına saklanmaya çalıştı. Defne ise çoktan sevgilisinin arkasına saklanmıştı.
"Çocuklaşmayın iki saniye ya. Tanem sen de yerine otur,"dedi Poyraz gülmemeye çalışırken. Hemen itirazda bulundum."Ama bana ne imalar yapıyor duymuyor musun?"Kafasını iki yana sallayıp "Otur,"dedi. Sırıtıp az önce Defne'nin beni kaldırdığı yere geri oturdum. Defne'nin bana ters ters baktığını görünce dil çıkarıp önüme döndüm.
"Ee yeng-Ah! Kızım ayağın da ağırmış senin."Akif'in konuşmasının yarıda kesilmesinin nedeni ayağına tekme atmamdı. Konuşmaması için ona kaş göz yaptım.
Umarım anlamışsındır odun kafa!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hetero musun? | Texting
Teen Fiction*Yer yer argo kelimeler, yetişkin içerikli sahneler vardır. G×g kurgusudur rahatsız olanların okumaması rica edilir.* Sare: Sen beni anlamıyorsun herhâlde Sare: Heteroseksüelim, heteroyum! Sare: İstesemde sana aşık olamam Tanem: Anlıyorum da Tanem:...