PROLOG

157 5 6
                                    


💀💀💀

Ojcze, zgrzeszyłem.

Dopuściłem się czynu karygodnego.

Obdarzyłem kobietę miłością.

Miłością grzeszą i nieczystą.

Miłością cielesną.

Boże, przebacz mi. Nie osądzaj mnie.

Oczyść mnie z grzechów i przywróć mi czystość ducha.

Ojcze, wybacz mi, ale...

nie żałuję niczego.

Gdybym mógł cofnąć czas, postąpiłbym dokładnie tak samo.

Nie zobowiązuje się do pokuty i zmiany swojego postępowania, nawet jeśli oznaczałoby to wieczne potępienie.

Kocham ją i modlę się o to, aby ona obdarzyła mnie tym samym uczuciem.

Amen.

💀💀💀

Pokusa, która została zesłana na mnie z samych czeluści piekieł, okazała się niemożliwa do pokonania. Pojawienie się tej kobiety w moim życiu zniszczyło wszystkie moralne wartości, którymi kierowałem się dotychczas.

Grzech.

Potępienie.

Piekło.

To wszystko, przed czym tak bardzo starałem się ochronić swoją duszę, stało się moim pragnieniem. Niebiański stan, którego doświadczam każdego dnia, czcząc tę kobietę, jest niewyobrażalnie ciężki do opisania. Jakaś część mnie unosi się nad niebiosa, by ta druga mogła płonąć w piekle, zwanym pożądaniem. Wizja potępienia nie przeraża mnie już tak bardzo, wręcz przeciwnie. Jestem w stanie błagać Boga o to, aby po śmierci doświadczyć męki, jeżeli to okazałoby się jedynym sposobem na doświadczenie królestwa niebieskiego na ziemi. Zdradliwe serce i dusza pokochały ją całą. Pragnę czcić każdy skrawek jej ciała, zatopić się w niej i scałować z niej całe zło. Pieścić i doprowadzać do krzyku. Stać się dla niej jedynym sensem życia, tak, aby już nigdy nie odważyła się pomyśleć o innym mężczyźnie. Być dla niej zbawieniem i słyszeć jak woła imię Boga zawsze, gdy dochodzi w moich objęciach. Uklęknąć przed nią na kolanach niczym przed samym Stworzycielem i błagać, aby zgodziła się zostać moją własnością. Spędzić z nią każdy dzień życia i spłodzić dzieci, a potem oglądać jak dorastają w jej łonie. Być z nią do końca naszych dni, by następnie zostać potępionym w Hadesie. Posiąść ją i zniszczyć, dokładnie tak samo, jak ona postąpiła ze mną.

A to wszystko dla kobiety.

Kobiety, która nie jest w stanie obdarzyć mnie przynajmniej w połowie tak silną miłością, jaką ja pałam do niej.

Kobiety, która twierdzi, że mnie nienawidzi.

To się zmieni.

Przysięgam, że zrobię wszystko, by mnie pokochała. Moja obsesja udzieli się także i jej. Nie będzie mogła beze mnie żyć. Będę jej Bogiem, a ona każdego dnia będzie doświadczała pieprzonego raju. 

💀💀💀

POISONED SOUL: Temption, Desire and Evil | 18+Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz