1. - Am I really cute and sexy?

1.5K 62 1
                                    

Perrie's pov.

"Hej Perrie!" křikla na mě moje kamarádka Vendy.
"No?" usmála jsem se na ní, když už mě dostihla na chodbě.
"Byla jsi dnes na svém youtube?" zeptala se.
"Um ne," zmateně jsem odpověděla a ze skříňky jsem vytahovala učebnici na další předmět.

"Tak dělej," pobídla mě a před nos mi strčila mobil.
"Co je s mým youtube?" nechápala jsem, vše mi připadalo normální.
"Máš milion odběratelů," usmála se.
Začala jsem zmatkovat, teda spíš jsem tomu nevěřila, nikdy bych si nemyslela, že mě bude sledovat tolik lidí. Zrovna mě.

"Ale vždyť, to není možný," řekla jsem.

Sledovala jsem to číslo a vážně jsem tomu nevěřila, každou chvíli jsem očekávala zazvonění budíku, ale to se nestalo.

"Je, je to možný, jsi úžasná," objala mě.
"Myslím, teda, musíme to oslavit," pousmála jsem se.
"To si piš Perrie, oslavíme to pořádně," šťouchla mě do ramene.
"Je pátek, takže si uděláme speciální dámskou jízdu a uděláme twitcam," rozhodla jsem.

Nenapadl mě vhodnější způsob jak jim poděkovat, teda alespoň teď.

"Dobře, já donesu pizzu a dáme si do nosu," zazubila se.

Musíme to oslavit, ten počet lidí a i to, že za týden už nebude žádná škola, už jen léto a prázdniny.

"Tak v šest u nás," odpověděla jsem.
"Fajn, tak zatím," řekla a mířila do své třídy, já jsem celou cestu běžela, abych do třídy zaplula před učitelkou.

Zase ta nudná hodina chemie, pořád všechno dokola.

'Překvapení pro vás během 15ti minut lidi, děkuju vám za všechno. Ily' dopsala jsem tweet, který se začal odesílat.

Zašla jsem do kuchyně, kde jsem vzala talíře, sklinky a colu se kterými sem mířila do pokoje, trochu jsem si ještě pklidila a ustlala mou postel, která připomínala výbuch.

Otevřela jsem youtube a začala jsem hledat nějaké nové interprety, někdy začíná být hodně nudné poslouchat pořád to stejné, tak jsem si řekla, že je na čase oživit můj playlist.

Vyjeli mi tam náhodně 5 Seconds Of Summer, dobře najela jsem na náhodný klip, který nesl název Good Girls, hned jsem si jejich hudbu zamilovala.

'Myslím, že jsem se asi zamilovala ahoj @5SOS' odeslala jsem další tweet.

Začala jsem si prohlížet jejich videa fotky na společném twitteru a zjistila jsem, že jsou šílení jako já, jenže jsem se spíš cítila jako malá puberťačka.

Pomalu jsem k notebooku instalovala mikrofon.

"Tak jsem tu," usmála se Vendy, snažila se překřičet hudbu.

"Už?" zkontrolovala jsem hodinky, za deset šest.

Vendy vždy chodí brzy a to je na ní někdy fajn. Divila jsem se, že jsem neslyšela žádný zvonek, nic.

"Už jedeš párty beze mě, to není hezký," řekla.
"Jen jsem objevila skupinu o které jsem nikdy neslyšela a jsou úžasní," naznala jsem.
"Tak mi je ukaž," posadila se vedle mě na postel.

Spolu jsme zkoukly další klip.

"Hodně divný?" zeptala jsem se.
"Hned bych je všechny ojela," odpověděla.

Zasmála jsem se jí.

"Notak, jednoho by jsi mi snad nechala, ne?" nadzdvihla jsem obočí.
"Jen jednoho," zvedla prst.
"Dobře, snad si s jedním vystačím," pokrčila jsem rameny.

"Tak co ten twitcam, jdeme na to?" zeptala se.
"Jojo," usmála jsem se.

'Otázky do twitcamu tweetujte pod hastagem #Perriehas1m a zde odkaz na twitcam, snad si to s námi užijete.' odeslala jsem tweet a modlila jsem se, aby to fungovalo.

Teď mi došlo, že když jsou ve skupině čtyři, tak by mohli mít každý twitter zvlášť, našla jsem je a klikla jsem na sledovat.

"Ahooj," křikla jsem na webkameru a Vendy se mi začala smát.
"Kdyby jste náhodou nevěděli, tohle je moje šiblá kamarádka Vendy a bude tu se mnou, protože mě v tom všem podporovala už od začátku," usmála jsem se.
"Ahoj lidi," zamávala.

"Myslím, že se vrhneme na otázky z twitteru," naznala jsem po chvíli.
"Jednu tu mám, co by zajímala i mě," řekla Ven.
"Um no?" zasmála jsem se.
"Kdo z 5SOS se ti líbí nejvíc," řekla.
"Popravdě, vím o nich asi jen deset minut, ale zatím to není tak že bych věděla jejich jména, ale vážně nevím, je to těžký, hodně těžký, ale ten blonďatý je to nejroztomilejší a nejvíc sexy stvoření vůbec," usmála jsem se.

Vážně jsem si ho oblíbila, byl takový, no jiný.

"Tak fajn, to byla vyčerpávající odpověď, takže si dáme pizzu," zazubila se Vendy.

'Vážně jsem roztomilý a sexy? @PezzaSteph' můj mobil mě upozornil, že mě někdo označil ve tweetu.

Luke Hemmings, cože?

'@Luke5SOS Nevěděla jsem, že někoho baví dívat se na můj obličej, huh' odepsala jsem.

Tak tohle bude ještě zajímavé, opak byl pravdou, nic mi neodepsal, možná to tak i být mělo.

Jen si mě followl, pro někoho je to hodně, ale asi jsem byla hodně naivní, když jsem si myslela, že si budeme psát.


Děkuju za přečtení! Jestli bude zájem, díly budou každý den. :)
Mám vás ráda ♡♡

Don't forget [lrh]Kde žijí příběhy. Začni objevovat