2. - "That could be a big problem."

837 61 0
                                    

Luke's pov.

"Přistáváme, na letišti už máme autobus, no a budou to tak dvě až tři hodiny než dojedeme, takže hlavně v tom buse nedělejte bordel," rozkázal nám manažer.
"Jo,.. fajn,.. dobře," létalo kolem mě.

Já jsem jen seděl a pozoroval jsem své okolí, přistávali jsme v New Yorku na první část turné, které začíná za dva dny.

"Luku, je ti něco?" bouchl do mě Ashton.
"Ne, jen mám takový divný pocit," pousmál jsem se.

Cítil jsem, že se něco stane, ale nevěděl jsem jestli to bude zlé nebo dobré.

"Z čeho? Že neuvidíš dlouho mámu?" zasmál se Michael.
"To ne, nevím, jen prostě cítím se divně," odpověděl jsem a dál jsem se díval z okénka, už jsme byli na zemi.

"Vystupujeme," řekl manažer a s taškami jsme vylezli z osobního letadla.
"Říkal jsem vám, že bude teplo," naznal Calum.
"Ještě aby nebylo, co by jsi chtěl na začátku léta?" zeptal jsem se.
"Nevím, každopádně tu je na padnutí," řekl Michael.
"Souhlas," usmál se Calum.

Nalezli jsme do autobusu a já šel na notebooku na twitter, kde jsem projížděl profily lidí co mě začali sledovat. Našel jsem Perrie Stephens, chvíli jsem si prohlížel její fotky a potom jsem zjistil, že nahrává videa na youtube.

Otevřel jsem první video, vlastně to byl twitcam.

"Myslím, že se vrhneme na otázky z twitteru," pousmála se, byla um roztomilá.
"Jednu tu mám, co by zajímala i mě," řekla pravděpodobně její kamarádka.
"Um no?" zasmála se.
"Kdo z 5SOS se ti líbí nejvíc," odpověděla. Proč mluví o nás? Trochu mě to zaskočilo, lhal bych že ne.
"Popravdě, vím o nich asi jen deset minut, ale zatím to není tak že bych věděla jejich jména, ale vážně nevím, je to těžký, hodně těžký, ale ten blonďatý je to nejroztomilejší a nejvíc sexy stvoření vůbec," usmála se.

Blonďatý, počkat, to jsem asi já. Těšilo mě, že se jí líbím, taky k ní mám za tu chvilku rád, bylo to divné, nikdy bych se nezamiloval, ne tak rychle, jen je tu nulová šance, že se někdy potkáme.

"Tak fajn, to byla vyčerpávající odpověď, takže si dáme pizzu," zazubila se její kamarádka.

'Vážně jsem roztomilý a sexy? @PezzaYT' rozhodl jsem se jí napsat, sice jem tweet, ale třeba tu je šance, že se poznáme lépe.
'@Luke5SOS Nevěděla jsem, že někoho baví dívat se na můj obličej, huh' odepsala.

Chtěl jsem jí napsat něco vtipného, ale moje vtipy stojí za nic.

Jen jsem si jí followl a dál sledoval co dělají za kraviny.

"Hemmings, s kým to flirtuješ?" křikl na mě Calum.
"Cože?" zeptal jsem se.
"Nejsme blbí, vidíme ten tweet," odpověděl Michael.
"O čem mluvíte?" nechápal jsem. Až teď mi to došlo.
"Dobře, fajn, jinak, co Perrie?" zeptal se Cal.
"Nic, nevím," řekl jsem.
"Okej, až se něco pohne, dej nám vědět," zasmál se Michael.

Lehl jsem si do své cestovní postele a za chvíli jsem usnul.

"Princezno Lucasi, vstáváme," slyšel jsem nad svou postelí Michaela.
"Buď zticha," zamumlal jsem do polštáře.
"Jdeme do hotelu, tam si schrupneš," zasmál se Calum.
"Jestli budu mít pokoj s tebou, tak ne," odpověděl jsem a pomalu jsem se zhoupl do sedu.

"Pojď a nemel Hemmings," chytil mě Ashton a já si stoupl.
"Já se asi zamiloval," řekl jsem a Ashton se zastavil.
"Luku?" hodil na mě nechápavý pohled.
"Já vím, že z toho může být průser, ale já ji asi vážně miluju," protřel jsem si oči.
"Z toho může být velký problém," naznal.
"Stejně ji ani neznám a ona nezná mě," to je krutá realita, která mě ničí.

Znám ji pár hodin, ale už vím, že chci být s ní.

Pořád jsem přemýšlel, co udělat, abych měl šanci jí lépe poznat?


Tak co říkáte na druhou část? :)
Děkuju za přečtení. ♡ love ya

Don't forget [lrh]Kde žijí příběhy. Začni objevovat