38. - "That can't be true."

383 35 2
                                    

"Tak už se pojď dívat na ten červený koberec," zavolala jsem na Vendy.
"Už jdu," odpověděla a přišla s popcornem.
"Asi usnu," poznamenala jsem.
"Perrie vydrž, než tam budou 5sos, pak bych klidně šla spát," usmála se.

Po chvíli se tam objevili kluci ještě s nějakou blonckou, která se měla k Lukovi.

Píchlo mě u srdce, zatraceně moc, až jsem si myslela, že se rozletí na miliony malých kousků.

"Takže Luku, ty a Karlie spolu chodíte?" mrkl na ně moderátor.
"Mhm, no vlastně," začal Luke, byl nervózní a celý nesvůj.
"Jo, jsme spolu dva měsíce, Luke je strašně pozorný," skočila mu do řeči ta jeho děvka.

V tu chvíli jako by se mi zbořil svět, jen jsem dál nevěřícně koukala na televizi a Vendy mě objala kolem ramen.

Zrovna od Luka jsem tohle nečekala, myslela jsem, že je ke mně vždy upřímný, asi jsem se v něm zpletla.

"Jak se vám to povedlo zamaskovat?" zeptal se.
"Jednoduše," zakroutil Luke hlavou a hrál si se svými prsty.
"A Karlie s tebou byla v Berlíně?" nadzvihl obočí.
"Ne," pousmál se do země.
"A to byl teda kdo?" zeptal se.
"N-nechci.. o t-tom mluvit, díky za rozhovor," zakoktal a společně odešli.

"To nemůže být pravda," řekla jsem a z očí se mi postupně dostávaly ven slzy.

Jak mi to mohl udělat, jak mi mohl lhát do očí, co ho k tomu vedlo? Jsem snad hnusná? Nebo si myslel, že jsem úplně blbá a na nic nepříjdu?

"Pššš, je to idiot, nech ho plavat," objala mě Vendy.
"Vidíš, říkala jsem, že mě už nahradil," pošeptala jsem.
"Perrie, nemysli na něj, pořád máš youtube, fanoušky a mě," usmála se.
"Máš pravdu," řekla jsem.

Message from Perrie Stephens:
Jsi jen hajzl, věřila jsem ti.

Message from Luke Hemmings:
Není to tak jak to vypadá věř mi. Miluju tebe, ne tu čůzu.

Message from Perrie Stephens:
Nevěřím ti to. To tvoje nezapomínej byla jen fraška, je konec, K.O.N.E.C.

Message from Luke Hemmings:
Zasloužím si tu bolest, ale vždycky to budeš ty, ty jsi ta koho miluju a pořád budeš ta která ukradla mé srdce.

Message from Perrie Stephens:
Nech mě být, asi to je osud, nemůžeme být spolu. Ani nevíš jak mi je.

"Podívejte na to Luke Hemmings od sebe do slova a do písmene odhání svou přítelkyni," zvolal moderátor.

"Vendy vypni to, prosím," pošeptala jsem.
"Jo, jasně," pousmála se a televizi vypla.
"Co mám dělat," řekla jsem.
"Kdyby mi tohle udělal Ashton, tak bych si změnila identitu a nebo bych zahrabala do postele s čokoládou," odpověděla.
"To ne, nepůjde to," naznala jsem.
"Jdu nám udělat tu horkou čokoládu," usmála se.

Zavibroval mi mobil.

Message from Luke Hemmings:
Vím, máš roztrhané srdce na kusy a děsí tě představa, že už se neuvidíme.

Message from Perrie Stephens:
Ale i když jsi mě zničil, pořád tě miluju.

Message from Luke Hemmings:
Chybíš mi.

Message from Perrie Stephens:
Nech mě už být. Navždycky.

Message from Luke Hemmings:
Nech mě ti to vysvětlit.

Vypla jsem wifi a mobil jsem dala na stolek.

"Já si ho přeju z celého svého srdce, které je na kousky nesnášet, ale nejde to," řekla jsem.

Děkuju za přečtení!
A děkuju za 3K přečtení! :)
Wohooou, co bude teď? Co myslíte? Vrátí se to do normálu, vysvětlí jí to Luke? A budou štastní? Nebo si každý najde někoho jiného?
Mám vás ráda! ♡

Don't forget [lrh]Kde žijí příběhy. Začni objevovat