Luke's pov.
Message from Luke Hemmings:
Pa, Perrie.Mobil jsem vrátil zpátky do kapsy a čekal jsem, co se bude dít.
"Luku, pojď!" houkl na mě Ashton.
"Kam?" jo zase jsem neposlouchal nudné kecy manažera tím pádem nevím co dělat.
"Za mnou," mrkl Ash.
"Hm," vzal jsem si kytaru a mířil jsem k pódiu, je to tu velké.
"Co ten tvůj objev?" zeptal se.
"Sám nevím, je to trochu komplikované," odpověděl jsem.
"A co? Máš ji rád?" bouchl do mě.
"Miluju jí, jenže ona má pravdu, ta vzdálenost nás zničí," naznal jsem. Vážně jsem byl vedle. Všechno se to semlelo tak rychle, že už vlastně nevím, kdo jsem.
"Jestli ji vážně miluješ a jestli ona má tebe ráda, alespoň trochu, tak to zvládnete," odpověděl.
"Jenže je to divný, je mi blbé pořád dolézat, " řekl jsem.
"Luku notak, vzmuž se," usmál se.
"Jenže já se bojím, že jí ztratím," zakroutil jsem hlavou.
"Znáš jí den, jeden zasranej den," odpověděl.
"Já vím, proto by bylo lepší jí nechat být hned teď, než se zblázním úplně, ale nedokážu to, ne teď," řekl jsem.
"Luku, je to na tobě," naznal a posadil se za své bicí.Seděl jsem v autě a nevěděl jsem co dělat. Vytáhl jsem mobil, napsal jsem na twitter její jméno a díval jsem se na novinky.
Byla tam pravděpodobně nová fotka na které měla květnové šaty, slušelo jí to. Bylo jich tam víc i s fanoušky.
Zabíjelo mě to, strašně mě to bolelo, když jsem věděl, že někdo je s ní a já s ní být nemůžu.Nikdy nemůžeme být spolu a i kdybychom byli, tak nás vzdálenost nebo manažer rozdělí.
Message from Luke Hemmings:
Promiň, nezvládám to, nezvládám vidět tvé fanoušky, jak jsou s tebou, když já tam být nemůžu.Chtěl jsem si jí unfollownout, ale moje ruka byla slabá. Přišel bych o ni. A to jsem nechtěl.
Message from Perrie Stephens:
Myslíš že mě neničí vidět tě s fanoušky, bolí mě to, strašně moc.Message from Luke Hemmings:
Já vím, právě jsem tu bolest poznal.Message from Perrie Stephens:
Nestojím ti za to.Message from Luke Hemmings:
Přiletím za tebou, klidně hned, jen tě chci obejmout a už nikdy nepustit.Message from Perrie Stephens:
Oba moc dobře víme, že to nejde.Message from Luke Hemmings:
Já vím, promiň, že jsem do tvého života vůbec lezl.Message from Perrie Stephens:
Už jsi v mém životě a já tě z něj nepustím.Message from Luke Hemmings:
To je dobře, protože se mi tam líbí.Message from Perrie Stephens:
Zatraceně moc tě potřebuju vidět, ale je to nemožný.Message from Luke Hemmings:
Teď asi udělám tu největší chybu v mým životě, ale já to nechci, ne takhle. Bude lepší, když na tohle zapomeneme.Message from Perrie Stephens:
Cože?Message from Luke Hemmings:
Oba se navzájem ničíme a to není dobrý, zapomeňme tady na tuhle konverzaci, na to že jsme si vůbec kdy začali psát. Prosím.Message from Perrie Stephens:
Proč mi to děláš sakra ještě těžší?Message from Luke Hemmings:
Promiň, dělám to protože tě mám rád, víc než to.Udělal jsem to až teď, zmáčknul jsem to tlačítko.
Nevydržel jsem to a hodil jsem mobil na zem auta.
Gratuluji Hemmingsi, právě jsi všechno dosral, totálně. Ostatně, jako vždycky.
"Jsi v pohodě?" zeptal se Calum.
"Ne," řekl jsem. Chtěl jsem se vyřvat. Tohle se stát nemělo, neměl jsem to dělat.
"Luku?" nadzdvihl obočí Ashton.
"Posral jsem to," odpověděl jsem a sledoval jsem z okénka přírodu.Nakonec jsem vytáhl sluchátka a začal jsem sledovat na youtube její videa, jen tak se mě nezbaví, možná jsem si jí unfollowl, ale to neznamená, že ji nemůžu dál milovat.
Ukradla mé srdce.
Děkuju za přečtení, další díl bude zítra.. a bude z pohledu Perrie :)
Máte nějaké nápady, jak příběh zlepšit nebo se vám to líbí tak, jak to je? :)
Mám vás ráda♡
ČTEŠ
Don't forget [lrh]
Fanfiction"Chybíš mi, moc," pousmála jsem se i když můj úsměv neviděl. "Ty mně taky, miluju tě, na to nezapomínej, nikdy," odpověděl. "I já tebe lásko," řekla jsem. "Budu muset končit, brzy se uvidíme, slibuju," naznal. Message from Luke Hemmings: Pořád nezap...