"Omlouváme se za zpoždění, to tady Luke se musel trochu upravit," mrkl na něj Ashton.
"No nic, tak začneme," pousmál se Cal.Posadila jsem se na zem a vnímala jsem každý Lukův pohyb, každý tón, který vyšel z jeho úst.
Holky se zachovaly stejně jako já, přece jen, proč se mačkat u pódia, když je nás tu pár a kluky máme jen pro sebe.
"Myslím, že se tu někomu líbíš," šťouchla do mě Chloe.
"To ne," řekla jsem a vnímala jsem jí.
"Ale ano, Luke tě očividně balí," pousmála se.
"Ne, on je kamarád, dobrý kamarád," naznala jsem.
"Ale má tě rád, to vidím sama i na tu dálku," odpověděla.
"Já ho taky a moc, ale sama nevím jak by to bylo dál," usmála jsem se.
"Určitě by to bylo v pohodě," řekla."Takže teď sejdeme dolů, jen když nebudete šílet prosím, chceme si s vámi udělat selfie a takhle to je divné," naznal Ashton.
Obešli arénu podobně jako já a za chvíli jsme je zahlédli na konci místnosti.
"Perrie, um, mohla by jsi to vyfotit? Mně jaksi nefunguje ta tyč," zaskuhral Michael.
"Na vyfoťte si to," podala jsem to Lukovi.
"Pošleš mi to prosím na twitter," zazubil se Ash.
"Jo, um jasně," pousmála jsem se.Holky byly zatím v klidu.
"Po koncertu se sejdeme u zadního východu, jo?" pošeptal Luke.
"Jak se tam mám dostat?" zeptala jsem se.
"Budu tam na tebe čekat," pousmál se.
"Dobře," přikývla jsem."Hele kluci, za deset minut pouští lidi dovnitř," naznal Calum.
"Tak to asi musíme jít," zamračil se Luke.
"Snad si užijete show," usmál se Mikey.
"A Perrie, pošli nám ty fotky," zvedl ukazovák Ashton.
"Rozkaz šéfe," odpověděla jsem.Kluci už šli a my tam zůstaly stát.
Asi bych měla začít hledat svá místa.
"Vy se znáte?" zeptala se jedna holka.
"Um, jo, tak trochu," řekla jsem.
"A máš jejich čísla?" vykulila na mě jiná oči.
"To ne, píšeme si jen přes twitter," objasnila jsem.
"Tak to jo," řekla jiná a usmála se.
"Asi bych měla hledat své místo, tak se mějte, ráda jsem vás poznala," pousmála jsem se.
"Taky jsme tě rády viděly," usmála se Chloe.Pomalu jsem mířila ven, takže kde může být sektor B, v sektoru bé je to druhá část, sedadlo 5 v první řadě. Bylo to složité. Nakonec jsem své místo našla.
Nevěděla jsem co dělat, tak jsem šla na twitter, kde jsem přidala fotku ze zvukovky.
Message from Luke Hemmings:
Chybíš mi Perrie.Message from Luke Hemmings:
Potřebuju tě obejmout.Message from Perrie Stephens:
Viděl jsi mě před chvíli Hemmings.Message from Luke Hemmings:
Já vím, ale chybíš mi.Message from Perrie Stephens:
Kdy ta show začne? Už na vás čekám.Message from Luke Hemmings:
Za hodinu jdou na řadu předskokani.Message from Perrie Stephens:
Cože? Asi se jdu trochu projít a hledat bufet.Message from Luke Hemmings:
Jsem strašně nervózní, když vím, že jsi tu.Message from Perrie Stephens:
Tak na to nemysli, nejsem ničím výjimečná.Message from Luke Hemmings:
Právě, že jsi, protože máš klíč od mého srdce.Message from Perrie Stephens:
Mám tě ráda Luku, ještě si napíšeme, já si dojdu pro pití.Message from Luke Hemmings:
Dobře. Potom se mi ozvi.Děkuju za přečtení :) Další díl je na světě, teď se budu snažit sesmolit něco ťuťu ňuňu af :')
Změnili by jste na příběhu něco, kdyby jste mohli? :)
Love ya xo
ČTEŠ
Don't forget [lrh]
Fanfiction"Chybíš mi, moc," pousmála jsem se i když můj úsměv neviděl. "Ty mně taky, miluju tě, na to nezapomínej, nikdy," odpověděl. "I já tebe lásko," řekla jsem. "Budu muset končit, brzy se uvidíme, slibuju," naznal. Message from Luke Hemmings: Pořád nezap...