"Auto čeká dole," vyrušil nás Ashton.
"Tak jdeme," pousmál se Luke.
"Co váš manažer?" zeptala jsem se.
"Bude řádit, jako vždycky," zasmál se Ashton."Hele nechci, aby jsi měl kvůli mně problém," řekla jsem.
"Tak ať, vyhodit mě nemůžou, protože mě potřebujou, já je ne," odpověděl.
"Luku, vážně nechci, aby jsi měl problém," zdůraznila jsem.
"Jsem magnet na problémy," pousmál se.
"To není vtipný," naznala jsem.
"Nemysli na to, prosím," pohladil mě po tváři.
"Dobře, zkusím to," řekla jsem.
"Dnešek si užijeme, slibuju," pousmál se.
"Jenže i sliby se dají porušit," naznala jsem.
"Ale já tě nechci zklamat a nezklamu," řekl.
"Moc si věříš," pousmála jsem se.
"Já vím," políbil mě na tvář."Hemmings?!" nadzdvihl obočí manažer, když jsme nastoupili do auta.
"Nějaký problém?" zeptal se.
"Koleduješ si," naznal.
"Já vím, ale lásku nejde zakázat," řekl Luke.
"Jsi celebrita," odpověděl.
"Ale vy mě potřebujete víc, než já vás," pousmál se.
"Alespoň si dávejte pozor na bulvár," odsekl a posadil se.
"A berte na nás alespoň trochu ohledy," uchechtl se Calum sedící vedle mě.
"Neboj," řekl Luke a přitáhl si mě k sobě."Máme ještě dost času, než začne zkouška," řekl Michael a vyvalil se na pohovku v zákulisí.
"Za chvilku přijdou kluci, takže se nudit nebudete," naznal manažer.
"Kdo?" pošeptala jsem.
"Předskokani," pousmál se Luke.
"Jsem na ně zvědavý," naznal Calum.
"Je divný, že jsou tu už od Paříže, neměli by s námi být až od Londýna?" zeptal se Ash.
"Tak já jdu, pak vám dám vědět ohledně zkoušky, nikam nechoďte, vy dva už obzvlášť ne," řekl manažer a zmizel.
"Alespoň budeme spolu krásko," objal mě Luke a posadil se vedle mě na zem.
"Achjo, vždycky to schytáme my," zakroutil hlavou Calum.
"Nestěžuj si," bouchl ho do ramene Ashton."Jsi se mnou šťastná?" propletl si se mnou prsty.
"Vždycky s tebou budu šťastná," pousmála jsem se.
"Někdy bych si přál tě z celého svého srdce nenávidět, protože mě ničí když spolu nejsme a když nejsi se mnou," odpověděl.
"Jo, taky si někdy říkám, jestli by nebylo někdy lehčí to skončit, s tebou, se vším tady," řekla jsem.
"Na to ani nemysli, potřebuju tě," pohladil mě po tváři a následně mě políbil."Tak jsme tady!" křikla ode dveří banda kluků.
Odtáhla jsem se od Luka a ten mě objal kolem ramen.
"Vy jste The Foo, že?" zeptal se Luke a tím na nás upoutal pozornost.
"Mysleli jsme, že jste volní," zasmál se tmavý, kluk.
"Oni jo, já ne, ale znáte to, bulvár," řekl Luke."Jsem Felix, tohle je Oscar, Omar a Oscar, kterému říkáme Olly," ukazoval kluk postupně na všechny čtyři kluky.
"Já jsem Ashton, Luke, Calum...," lítal Ashovi ukazovák po místnosti.
"CLIFFORDE?!" křikl Ashton.
"Tady si člověk ani v klidu nemůže na záchod," přišel do místnosti Michael."A tohle je...?" zíral na mě Felix.
"Perrie Stephens," řekl Oscar.
"Ty mě znáš?" pousmála jsem se.
"Něco jsem o tobě slyšel a viděl pár tvých videí, máš je zajímavý, odlišný od ostatních," odpověděl.
"Děkuju," naznala jsem, svou hlavu jsem si opřela o Lukovo rameno."Kdyby se mi někdo naboural do mobilu, tak je to zlý," pošeptal Luke.
"Proč?" usmála jsem se.
"Máme spolu strašně moc fotek a já je tam mám všechny," odpověděl a hrabal se mi ve vlasech.
"Ale mně to nevadí, hlavně, že jsi tu se mnou," řekla jsem.
"Vždycky tu budu, sllibuju," pousmál se.Děkuju za přečtení! Co myslíte, že bude dál? :)) Líbí se vám příběh? ♡ Změnili by jste na příběhu něco? :O
Prosím přečtěte si Fuck me whore!
Love ya xoxo
ČTEŠ
Don't forget [lrh]
Fanfiction"Chybíš mi, moc," pousmála jsem se i když můj úsměv neviděl. "Ty mně taky, miluju tě, na to nezapomínej, nikdy," odpověděl. "I já tebe lásko," řekla jsem. "Budu muset končit, brzy se uvidíme, slibuju," naznal. Message from Luke Hemmings: Pořád nezap...