AÇIKLAMA:.
Evetttttt bildiğiniz gibi "bedel" hep birlikte güldüğümüz bazen içimizi acıttığı hatta içten içe sırıttığımız hikeyemiz artık SEZON FİNALİ etti.
Öncellikle kafamda kurduğum sezon finali kesinlikle bu değildi. Kafamda kurduğum sezon finali daha kalbinizi acıtacak ve daha bomba etkisi yaratacak bir bölüm olacaktı fakat gerek yetişmedi gerek hayatımda istemediğim gelişmeler oldu. Öyle böyle derken rüzgar bizi buraya attı. Ama yine de pişman değilim aksine mutluyum.
***Şöyle bir hatırlatma yapacağım eğer vaktim olursa belki şimdi, belki sezon finalinden sonra, belki de daha sonrası (bunu bilemiyorum) "bedel" i yeniden düzenlenmeye karar verdim. Bakın dediğim gibi şimdi değil ama belki daha sonra yapmayı düşünüyorum. İlk başta acemiydim. İlk kitabımdı. Yazım yanlışlarım oldu bazen cümle hataları oldu. Bu tür düzenlemeler yapmak istiyorum. Belki düzenlerken yeni eklemeler yaparım. Şimdilik böyle düşünüyorum.
Eğer ki ola ki yaparsam kitabımı yeniden düzenlersem veya yeni olaylar eklersem zaten sizin haberiniz olur. Şimdilik sadece bu bilgiyi aktarmak istedim.***
Ve şunu da belirtmek isterim ki sezon finali yapmamın nedeni sadece kitaba biraz ara vermek...
Evettt şimdi de kafanızda ki oluşan sorulara gelelim.
Soru 1: "Bedel" kitabı ne zaman sezon finali biter:>
"Eğer bir sorun çıkmazsa Allahın izniyle 3 ay sonra tekrar bu satırlarda buluşuruz..."
Soru 2: Bu sezon finalinden sonra bir daha sezon finali olur mu:?
"Hayır! Olmaz. Bu ilk ve son sezon finalimiz..."
Soru 3: Başrollerimiz (ömer<> zeynep) karakterleri hikayeden çıkar mı:?
"Hayır! Kafamda asla böyle bir şey yok. Hikayenin başta olduğu gibi başrollerimiz her zaman (ömer<> zeynep) olacak..."
Soru 4: Hikayemiz nasıl ilerleyecek:?
"Gelecek bölümlerden spoi veremem fakat sezon finalinden sonra hikayemiz daha bol aksiyonlu daha bol üzüntülü ve aşk sahneleri oldukça fazla olacak. Sadece bu kadarını söyleyebilirim..."
Soru 5: Yeni karakterler girer mi:?
"Evet! Yeni ve birden fazla karakterlerimiz hikayemize girecek. Yeni insanlar, yeni bir ortam, farklı yeni karakterler göreceğiz (Allahın izniyle)..."
Soru 6: Sezon finalde Süpriz alıntılar veya bölümler gelir mi:?
"Bunu açıkçası bilemiyorum. Eğer sezon final arasında kitabımın görüntülenmesi, votesi yükselirse veya okuyucular sürekli yb (yeni bölüm) isterlerse, yoğun istek üzerine belki okuyucularım sizi kırmayarak atabilirim. Yani bunu zaman belirler..."
Soru 7: Sezon finalinden sonra bölümler ne sıklıkla gelecek:?
"Çok güzel bir soru, şimdi bölümler artık bu kadar kısa olmayacak. Normalde ben bölümleri 3500 yazıyordum. Ama sezon finalinden sonra bölümleri 7500 olarak yazıcağım. Haftalık bölüm atmayacağım. Artık bölümleri daha uzun ve üç haftada bir bölüm yayınlarım. (İçten içe bana kızmayın. Ne yapayım 7500 kelimeyi göz önünde bulundurursak bu 3 haftama bedel oluyor. Biraz anlayış 🙏)..."
Soru 8: Neden "bedel" kitabı sezon finali yapıyor:?
"Açıkçası sezon finali yapmak uzun zamandır aklımdan geçen bir şeydi ama bu kadar çabuk sezon finali yapacağımı ben beklemiyordum. Bana da süpriz oldu. Sezon finali yapmamın nedeni şu; biraz kitaba ara vererek kendime biraz vakit ayırmak istiyorum. Kafa dinleyerek daha sakin bir kafayla yazmak istiyorum. Bu tatil bence hepimize iyi gelecek :)"
Evettttt sorularımız da bittiğine gör- dur biraz nefes alayım yaw. DHdhdhdk.
Huhh. Aklıma gelen soruları yanıtladım. Sizin aklınızda hâlâ anlamdıramadığınız soru varsa bu satıra yazın bende satır arasına açıklamayı bırakırım.
Gitmeden önce şunu da eklemek istiyorum. Kitabımın görüntülenmesi varken, vote oylarım çok düşük. Girenler okuyor sonra vote atmadan çıkıyorlar. Sizden ricam kitaba giripte okuduysanız vote atmak ve yorum yapmak o kadar zor değil ya.
Sizde farkettiyseniz voteler gittikçe azalmaya başlıyor. Eğer sezon finalinden sonra bu durum böyle devam ederse inanınki vote sınırı koymayı düşünüyorum. (Umarım buna gerek kalmaz. Çünkü vote sınırı koymak isteyen bir yazar değilim)..."
HEPİNİZE KUCAKTAN SELAMLIYORUM.
KENDİNİZE İYİ BAKIN.
YAKINDA(3 AY SONRA) GÖRÜŞÜRÜZ<<<<<<<<<
HOŞÇAKALINNNNN KİTAP KURDULARIM>>>>>>
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL[Sezon Finali]
Mystery / Thriller"Abi burda bir kız var?" Diyen bir sesle. Kendime geldim başımda silahla duran bir adam korkuyla yataktan fırladım. "Kimsiniz ? " Bir kelime düştü dudaklarımdan odaya bir Silahlı bir adam daha girdi 'bunlar kimdi ve ne işleri var burada? yoksa...