bõlüm geldiiiiiii umarım beğenirsiniz oy atıp yorumlar atarsınız sevinirim
herkeese şimdiden iyi okumalar <<<<<<<<~
Herkes buraya ilk başlangıç tarihini bıraksın...~
Bölüm bir -BaşlangıçBen zeynep ;
Annem beni doğururken sancılara dayanamamış kalbini durduran kızım...
ben zeynep ;
Babam beni bir ucubeymiş gibi davranan ordan oraya savrulan her istediğinde dayak yiyen bir kızım...
Ben zeynep ;
Herkes gibi Tek hayalim okumak ve bende bazıları gibi hiçbir zaman hayaline kavuşamayanlardanım...
ben zeynep ;
Sadece zeynep'im hayallerini sadece hayallerinde yaşayan zeynep , sadece buyum fazlası yok...
Yine bir bağırışla sabaha uyandım. Ezelden beri benim hayatım buydu zaten ,Hep bunlardan ibaretti. Kır, parçala,bağır çağır, döv...
Benim hayatımda sevgi yok, anlayış yok, duygusallığa yer Yok.
babam bana bunları öğretti. Hayatın ne kadar acımasız olduğunu..."Lan sen hala bu saate uyuyor musun?" yere fırlatmasıyla uyandım .
"lan soysuzun kızı kalk kahvaltı hazırla!"
Demesiyle yüzüme atığı sert Tokat'ını yedim, gözlerimden yaşlar akıcaktı ki ağlamak yok diyen iç sesimle buna direndim.
işte biz buyduk o beni döverek isteklerini yaptırırdı bende onun kölesiymişim gibi söylediklerini yapardım. Babam odadan çıktıktan sonra kendimi silkeleyip mutfağa geçtim evde pek birşey olmasa da bir demlik çay, birkaç dilimlenmiş peynir, bir kaç zeytin tabağa koyup kahvaltıyı hazırladım babam her zaman gibi kahvaltını yiyip kumar oynamaya gitti ne zaman kumara başladı bilmiyorum ama ben kendimi bildim bileli bu böyleydi...
Onun yokluğundan istifade ederek kahvaltımı yapıp banyoya geçtim saçlarımı ucuz bir şampuanla yıkayıp dar eskimeye meyilli kot pantolumu giyip üstüme bir mavi tişört geçirdim saçlarımı ıslak bırakıp odaya geçtim
Merakla "nerde kaldı bu kız?" diye geçirdim içimden .
Oturduğum yerden ayağımı stresle oynatıyordum.
Stresliydim ama bir yandan heyecandan duramıyordum, sınavların sonuçları Açıklanmıştı. 3 yıl gecikse de Ece sayesinde babamdan gizli gizli açıköğretime yazılıp liseyi bitirmiştim ve babama çaktırmadan sınava girdim . bunların hepsi Ece sayesinde olmuştu o olmasaydı bu kadarını başaramazdım kapının tıklanmasıyla kendime geldim heycanla hemen salona geçip kapıyı açtım .Söylenerek "Nerde kaldın ya öldüm burda" dedim karşımdaki nefes nefese kalmış̧ eceye
Biraz nefes alıp vererek "kolay kolay gelemiyorum ya" dedi
Ece'nin bu yakınışına güldüm.
Çok beklemeden "hadi çabuk öğrenelim şunu ya meraktan çatladım" dedim eceye Bakarak.
"tamam tamam sakin ol "
Diyip telefonunu cebinden Çıkarıp sınav sonuçlarının açıklandığı siteye girdi kimlik detaylarımı yazıp sonuçlarının açılmasını bekledikten sonra ekranda gezinen yüzü bir anda asıldı."ece ne oldu sınav sonucum Çok mu kötü?" Dedim endişeyle
Bir an başaramadım düşüncesiyle beynim sarsıldı.
"hayır kızım tahmin ettiğimden bile daha yüksek almışsın hadi hayırlı olsun avukat hanım?" Diyerek benimle alay geçerken ben mutluluktan eceye sarıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL[Sezon Finali]
Mystère / Thriller"Abi burda bir kız var?" Diyen bir sesle. Kendime geldim başımda silahla duran bir adam korkuyla yataktan fırladım. "Kimsiniz ? " Bir kelime düştü dudaklarımdan odaya bir Silahlı bir adam daha girdi 'bunlar kimdi ve ne işleri var burada? yoksa...