Multimedya: ilyas yalçıntaş&kübra periz-olmazsa olmazımsın ♥︎
ʏᴇɴɪ̇.ʙᴏ̈ʟᴜ̈ᴍ ɢᴇʟᴅɪ̇ , ʜᴇʀᴋᴇsᴇ şɪ̇ᴍᴅɪ̇ᴅᴇɴ ɪ̇ʏɪ̇ ᴏᴋᴜᴍᴀʟᴀʀ 💙
♪şᴀʀᴋɪʟᴀʀ:
Azer bülbül&Muti - İllede sen
İbrahim tatlıses - Fırat
Taladro - Dön diyemedim (mix)Bölüm on altı - Kuzen♥︎
Yarım kaldı ..?
Hayallerim ...
Çocukluğum ...
Ailem ...Kısaca hayatım yarım kaldı ..?
Neyi çok istediysem , o yarım kaldı !..
Herkes hayallerine kavuşur mu ?
Hani illaki her gece kafanızı yatağa koyduğunuzda , bir hayal kurmuşunuzdur ?
Ve o hayalin olması için her gün Allah'a dua ediyorsundur ?Sizce , ölesiye kurduğunuz o hayal gerçekleşiyor mu ..?
*
Kaşlarını kaldırarak "Boşuna uğraşma ? " dedi bana bir adım atarak ,
Hayda yine bu adamın inadı tutası geldi !..
Onun inadına yenilerek " Vazgeçmeyeceksin 𝖽𝖾ğil mi ?" dedim bir kaşımı kaldırarak ,
𝘎𝘦𝘳𝘤̧𝘦𝘬𝘵𝘦𝘯 𝘥𝘦𝘥𝘪𝘨̆𝘪𝘮 𝘥𝘦𝘥𝘪𝘬 𝘣𝘪𝘳 𝘪𝘯𝘴𝘢𝘯𝘥𝚤...
Bana doğru bir adım daha atarak , aramızda bir karış mesafe bıraktı. Bana öyle yakındı ki biraz daha eğilse duduklarımız birleşecekti.
Ben ise onun benim üzerime bıraktığı yoğun hislerle olduğum yerde öylece çakılırken, dişlerinin arasında soruma 'cıkladı'.
Onun etkisine kapılmamak adına " Peki ne yapacağız orada ? " dedim . onun bana yakınlığından dolayı avuç içlerim terliyordu. Nefes alış verişlerim daha da hızlanmıştı.
Allah aşkına bu adam bana neden bu kadar yakın ?..
Bir süre öyle bekledikten sonra , Bir adım geri atarak aramızda mesafe bıraktı , ardından " Babaannem var ona gideceğiz?" dedi.
Benden uzaklaştığında terlemiş olan avuçlarımı bacaklarıma sürtüp , sessiz bir derin nefes verdim " Ne kadar kalacağız ?" diyerek aklımda ki soruyu sordum.
Kalktığı sandalyeden yeniden oturduğunda "Bir dört gün kalırız !" dedi . sesinde bilinmedik bir heyecan vardı sanki.
Ne dedi o ...
Bir dört gün mü ?...
"Oha kalmam ben o kadar, en fazla iki gün !" dedim bütün şaşkınlığımı sesime vererek.
Allah aşkına dört gün nedir ya!
" Tamam 2 gün !" dedi, içten pazarlığımı kabul ederek
Enazından iki günü azaltabildik...
Sıkkın bir nefes verdim. "Ne zaman gideceğiz peki? " dedim tekrar soru sorarak .
Oturduğu yerden rahatsızca kıpırdanarak " Pazartesi gününe biletler ayarlandı ?"
Ne? Birde bana sormadan , biletleri mi ayarlamıştı bu manyak ?
İçten içe göz devirerek,
𝘊𝘪𝘥𝘥𝘦𝘯 𝘯𝘰𝘳𝘮𝘢𝘭 𝘣𝘪𝘳𝘪 𝘥𝘦𝘨̆𝘪𝘭 , 𝘣𝘶𝘯𝘶 𝘢𝘯𝘭𝘢𝘮𝚤ş 𝘰𝘭𝘥𝘶𝘬 !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL[Sezon Finali]
Mystère / Thriller"Abi burda bir kız var?" Diyen bir sesle. Kendime geldim başımda silahla duran bir adam korkuyla yataktan fırladım. "Kimsiniz ? " Bir kelime düştü dudaklarımdan odaya bir Silahlı bir adam daha girdi 'bunlar kimdi ve ne işleri var burada? yoksa...