BÖLÜM YİRMİ YEDİ ♥︎A̶Ş̶K̶♡

121 19 1
                                    

Herkese iyi okumalar💙 yorum ve vote yapmayı unutmayın💙 Yazarınız bölümü gururla sunar diyeceğim d- neyse ya fazla şeye gerek yok gibi... Dnkfkhk
Höhmhöm! Buyrun bölüme geçelim!

BÖLÜM YİRMİ YEDİ ☆AŞK♥︎

Bölüm şarkısı; Zeynep bastık- Lan

Ömerin ağzından:.

Düşmekte olan Zeynep'i kollarımla onu sardığımda kendime doğru çektim. Sözlerimin karşısında şok olmuş ve üstelik baygınlık geçirmişti. Kucağımda olan zeynep'i içeriye taşıyarak koltuğun üzerine indirdim. Kenarda duran ince battaniyeyi iki yana açarak üstüne örtüm. Neden aniden bayıldığını anlayamıyordum.

Heralde aşk itirafım zeynep'e ters etki etti!

Karşıda ki Koltuğa oturarak zeynep kendine gelene kadar onu izlemeye başladım.

15 dakika sonra...

Uyuyor.

12 dakika sonra...

Hâlâ uyuyor.

8 Dakika sonra...

Uyanacak gibi oldu ama uyanmadı. Neden hala uyanmadığını bende bilmiyordum. Acaba benim bilmediğim bir rahatsızlığı falan mı vardı? Yok ya... Olsaydı şuana kadar bilirdim. Aksi halde çok huzursuzdum. Birden ona duygularımı söylemek beni tedirgin etse de bundan pişman değildim. Zaten nereye kadar saklayabilirdim ki hisslerimi, nereye kadar tutubilirdim içimde. Ondan uzak durmak istemiyordum. Kendi içimde düşüncelerimle boğulurken, zeynep'in uyanmasıyla düşüncelerden sıyrıldım.

"Çok şükür! Biraz daha uyanmasaydın doktor çağıracaktım?" dedim rahatlayan sesimle. Refleksle oturduğum yerden kalkmış onun yanına doğru adımlamıştım.

"İyi misin?" dedim tekrardan konuşarak. Suskundu. Belki de hâlâ zihninde ki az önce söylediğim cümlelerimi kavramaya çalışıyordu.

Yattığı yerden doğrularak sırtını koltuk başına verdi "ne oldu bana?" dedi ve üstünde ki battaniyeyi kenara çekti.

"Bir şey olmadı" dedim olağan sesimle. Sanki az önceki aşk itirafı yapan ben değilmişim gibi!

"Rüya mı gördüm?" dedi. Kaşları çatıktı ve olanları anlamaya yada gerçekliğine dair bir şeyleri anlamdırmaya çalışıyordu.

"Hayır" dedim net bir şekilde.

Parmağıyla kapıyı işaret etti. "Gerçekti o zaman her şey"

"Evet" derken kafamı tasdiklercesine hafifçe salladım. Hâlâ şokla bana bakıyordu. Şaşırmıştı. Yüzünde ki ifade ne anlama geldiğini anlayamıyordum.

Galiba reddedilecektim.

Zeynep'in ağzından:.

Bir gün, bir adam tarafından sevileceğimi söyleselerdi deliler gibi gülüp geçerdim. İnanmazdım. Ve hâlâ inanmakta zorluk çekiyordum.

Ömer, beni sevdiğini söylemişti?

O...

beni...

sevdiğini...

söyledi...

Acaba duyduklarım hayal olabilir miydi?

BEDEL[Sezon Finali]  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin