ᴍᴜʟᴛɪ̇ᴍᴇᴅʏᴀ: ᴍᴇʟɪ̇ᴋᴇ şᴀʜɪ̇ɴ - ᴅɪ̇ᴠᴀ ʏᴏʀɢᴜɴ...
Eveeeeettt beklediğiniz bölüm geldiiii. Herkese şimdiden iyi okumalar💙
bu arada bir ayda 4k√ olmuşuz seviliyorsunuzzzzz okurlarım..."Önümde hayattan bıkmış biri vardı, Elinden tutayım derken aynaya çarptım" 🥀
Bölüm on dokuz: KAVGA✦
*
Uyandığımda birbirine yapışmış olan kirpiklerimi ovuşturup gözlerimi tavana diktim.
Kirpiklerimin arasındaki irislerimi tavanda gezdirirken hiç olmaması gereken dün geceyi hatırladım. Dün gece bunlar nasıl yaşandı hala anlayamıyordum.Nesini anlamıyorsun zeynep, sen adamın boynunu öptün!
Hemde kucağındayken !..
Allahım ne rezil bir geceydi! Öyle bir affalamıştım ki o utançtan adamın kucağından çıkıp nasıl odaya gidip uyuduğumu, hatırlamak bile istemiyorum.
Gerçekten büyük rezillikti ?
Ve o rezillik hepsi 'bay mükemmel' yüzündendi. Ne yani beni kendine doğru çekmek yerine, konuşarak durdursaydın ne olurdu! Bunların hiçbiri yaşanmayacaktı, ve bende burda utançtan yerin dibine girmeyecektim.
Zeynep bu günleri de mi görecektin ?
Neyse unut bunları !
Unutulmuyor ki...
Offf unut işte...
Düşüncelerimi bir kenara bırakıp oflaya oflaya üstümde ki pijama takımı indirip, siyah dar pantolomu giydim. Üstüme giydiğim beyaz tişörtün üzerine bana bol gelen siyah kapişonumu geçirdim. Kıyafet işimi tamamlayıp yavaş adımlarla kapıya doğru sessizce gidip kapıyı araladım.
Neyden mi kaçıyordum? Tabi ki o bay mükemmel'den. Dün geceyi hiç yaşanmamış gibi yapamazdım. Hele ki o utançlığı hiç gizleyemezdim.Mümkünse o Allahın cezası bugün hiç karşıma çıkmasın?
Etraftaki sessizliği kolaçan ederek onun daha uyanmadığını tespit ederek kapıdan çıktım. Mutfağa geçerek sessiz sessiz aç olan mideme kahvaltıyı hazırladımaya başladım.
Ne yapacaksın zeynep, tüm gece odada mı kalacaksın?
Aynen de öyle yapacaktım. O uyanmadan hemen kahvaltımı yapıp tekrar odama çekilecektim.
Bugün onun suratını görmemeye ant içtim!
"Ne yapıyorsun?" diyen Ömere, öcü rastlamış gibi irkilerek yerimden sıçradım.
Tüh! Ettiğim yemin boşa gitti...
Ona bakmayarak "hiç... Kahvaltı hazırlıyorum" dedim pürüzlü çıkan sesimle.
O burada hiç yokmuş gibi davranarak, Çıkardığım zeytinleri tabağa koydum. Ayaklarım buzdolabına giderken kapağını açıp üste olan peyniri çıkardım. Tezgaha doğru giderken gözaltından onun beni izlediğini gördüm.
Neyi izliyorsun, Film mi oynuyor burada?
Onu umursamayarak peyniri bıçakla küçük parçalara bölerek tabağa dizdim. Buzdolabında ki çilek reçelini unutuğumda tekrar buzdolabına gittiğimde birden ömer önümü kesti. İrkilerek geriye kaçtığımda "Neden benden kaçıyorsun?" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL[Sezon Finali]
Misterio / Suspenso"Abi burda bir kız var?" Diyen bir sesle. Kendime geldim başımda silahla duran bir adam korkuyla yataktan fırladım. "Kimsiniz ? " Bir kelime düştü dudaklarımdan odaya bir Silahlı bir adam daha girdi 'bunlar kimdi ve ne işleri var burada? yoksa...