BÕLÜM YİRMİ BİR ♥︎ʜɪʀsɪᴢ♡

360 33 69
                                    

ʏᴇɴɪ̇ ʙᴏ̈ʟᴜ̈ᴍʟᴇ ᴋᴀʀşɪɴɪᴢᴅᴀʏɪᴍ, ʜᴇʀᴋᴇsᴇ ɪ̇ʏɪ̇ ᴏᴋᴜᴍᴀʟᴀʀ!💙


HAYAT; BİZE YAŞATTIĞIN ACILAR KADAR MUTLULUK'TA BORÇLUSUN
İNŞALLAH BORCUMUZU UNUTMAZSIN !..

♥︎ ZEYNEP KOÇEREN ♥︎

Hayat;

bir kelime, iki heceden oluşan ve bütün ömrümüzü kaplayan kelime. Hayat.

Evet 'hayat'  söylemesi ne kadar kolay bir kelime değil mi ?

Peki söylerken kolay olduğu kadar hissetiklerimizde kolay mı?

Peki ya yaşadıklarımız kadar kolay mı? 

Hiç sanmıyorum...

Hayat; bize yaşattığın acılar kadar mutlulukta borçlusun,
İnşAllah borcumuzu unutmazsın...

*

Uykumu bölen bir ses duydum, gözlerimi ovalayarak yataktan doğrulduğum da dışardaki adım sesleri hala işitiyordum. Sanki biri eve girmeye çalışıyordu. Kimdi ki bu, gece gece gelen?

Gece gece gelen kişi, iyi niyetli biri olmadığını farkettiğimde Korkuyla yataktan ayaklarımı sarkıp, çıplak olan ayaklarımı buz gibi zemine indirdim. Tedirginlikle Odadan çıktığımda işittiğim sesler gittikçe artıyordu. Karanlık olan salona geçtiğimde kapı ardındaki kişi demir kapıyı açmaya çalışıyordu.

Acaba bu gelen kişi, ömer olmasın mı?

Yok canım ömer olamaz çünkü 'Beni bekleme, çok geç bir saatte geleceğim' demişti bana. Duvardaki Saati karanlıkta zar zor seçebildiğimde saat 22:35 geçiyordu. Ve gelen Ömer olsaydı, kesinlikle zile basardı neden hırsız gibi kapıyı zorlasın ki... Ahh birde ben ömere evin yedek kilidini vermiştim değil mi?. Bu gelen Ömer olmadığına göre, bu kimdi?

Eyvah!

Hırsız...

Eve hırsız gelmiş...

Düşüncemde ki korku, ses tellerime yansıttığında dudaklarımdan ufak çaplı bir çığlık firar ettiğinde, ellimi ağzıma götürüp ses tellerimden çıkan çığlığıma hemen mani oldum. Cidden evime bir hırsız giriyor ve ben şuan evde tek başımayım.

Allah cezanı vermesin ömer, patron olduğunu bugün mü hatırlayasın geldi?

Ne yapacaktım ben? Hırsız evi soyana kadar böyle mi bekleyecektim? Gerçi evde soyalacak bir şey yok ki. Bu hırsız bula bula gelip benim evimi mi kestirdi ya...

Yemin ederim bütün belalılar beni buluyor?

Yemin ederim...

Allah seni kahretmesin zeynep? Hırsız eve girmeye çalışıyor sen burda hâlâ bekliyorsun...

Evet ne yapabilirim şuan?

Aklıma gelen fikirle odama doğru gittim. Odamda bir sopa olmalıydı dar günlerim de lazım olur diye saklamıştım.

Bak nasıl da bilmişim, o dar günleri?

Odama geçerek dolabın arkasındaki sıkıştırdığım sert olan sopayı zor olsa da  çıkarttım.

Ne yapacaksın zeynep, bu sopayla hırsız mı döveceksin?

BEDEL[Sezon Finali]  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin