Bölüm 19

168 10 3
                                    

Hoşgeldin güzel insan. Burada olduğun için çok şanslıyım. 🌸 Umarım severek okuyacağın satırlar yazabilmişimdir. ❤️

Fikirlerini merak ediyorum, benimle paylaş olur mu? Ayrıca, unutma ihtimaline karşı hatırlatıyorum. Şimdiden yıldızı parlatsan, ne iyi olur. Hatta kontrol etsen, belki buraya kadar gelirken parlatmadığın yıldızlar vardır. 🙈

Keyifli okumalar. ❤️

Bölüm şarkısı medyada.
Yeni Türkü-Bana Bir Masal Anlat Baba

26 Ekim 2011
Çarşamba

Hakan Bey, sabah her zamanki saatinde kalkıp hazırlandı. Mutfaktan gelen tıkırtılar, eşinin kahvaltı hazırladığının habercisiydi. Oğlunun odasına giderek, Onur'u uyandırdı. Çocuk önce uyku tatlı geldiği için mızırdansa da babasının öpücüklerine ve gıdıklamalarına daha fazla karşı koyamayacağı için gözlerini açtı.

Babasına sarılıp yanaklarını öptükten sonra koşarak banyoya gidip yüzünü yıkadı. Odasına döndüğünde babası çoktan mutfağa gitmişti. Onur'un okul formasını giyip mutfağa gelmesiyle kahvaltılarını yaptılar.

Gülsüm Hanım eşini ve oğlunu yolcu edip günlük ev işlerine daldı. Hakan Bey de oğlunu okula bıraktı ve şirketin yolunu tuttu. Bugün şantiye günüydü ve Anadolu yakasına geçmesi gerekiyordu. Ustaların yaptığı işleri denetleyecek, projeye uygun çalışıp çalışmadıklarını kontrol edecekti. Şirket devlet eliyle yönetilen bir inşaat projesinin işini almıştı ve sorumluluk Hakan Bey'e verilmişti. Bu işi layıkıyla yapabilirlerse, gerisi gelecekti.

İşinde her daim çok titiz olan adam, bu iş için daha da titizleniyordu. Şantiyeye ulaştığında, arabadaki proje baskılarını alıp kaputun üzerine açtı. Arabanın şantiye sahasına girdiğini gören stajyer Utku ve Hakan Bey'in hem yeğeni hem de yardımcısı olan Tolga hızlıca Hakan Bey'in yanına ulaştı.

Projeyi yeniden gözden geçiren adam, yanına gelen gençlerden son gelişmeleri öğrendi. Utku'ya dönüp, "Utku, proje dosyasını alıp yukarıya gel oğlum, torpidodaki dosyaları da al," dedi. Genç adam başını sallarken, kaputa serilmiş dosyayı toparlayıp, katladı. Hakan Bey ve Tolga konuşarak inşaat halindeki binaya girip, on yedi kat merdiveni tırmandılar.

"Dayı, ben bu sistemde bir sorun görmedim ama bir de sen kontrol et istersen," deyip geriye çekilse Tolga. Hakan Bey, gerekli kontrolleri yapmayı bitirdiğinde Utku elinde dosyalarla yanlarına geldi. Teknik çizimlerle sistemi kıyasladığında bir sıkıntı olmadığını görünce yandaki binaya gitmek üzere merdivenleri inmeye başladılar.

İşçiler yan binada çalışıyordu. Aşağıya inince dinlenmeden hemen ikinci binanın merdivenlerini tırmanmak yorucu olmuştu ancak buradaki denetimi tüm gününü alacağı için vakit kaybetmek istemiyordu Hakan Bey. Yeğeni ve stajyeri de işleyişle ilgili bilgileri aktarırken ikinci binanın en üst katına çıkmışlardı. İşçilere selam veren adam, kontrollerini yapmaya başladı.

Getirilen santralin çalışmadığını iddia eden işçilerden biri yanına gelip durumu bildirdiğinde hızla, sıkıntının olduğu kısma ilerledi. İşçinin gösterdiği malzemeyi görür görmez ağır bir küfür savurdu. Bir hafta önce farklı bir projede kullanılan bu santral arızalı olduğu gerekçesiyle fabrikaya getirilmiş ve orada yapılan bir hata ile tamiri yapılmadan depoya alınmıştı. İşin ilginç yanı, uzun kenarına yapıştırılmış kocaman arıza etiketi hala duruyordu ve ne depodaki görevli ne de iş için malzemeleri hazırlayan sorumlu fark etmemişti o etiketi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 13 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BURÇİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin