25- ניקה/דנטה

798 28 4
                                    

אנחנו מגיעים אל הקניון ואני נושקת לשפתיו קלות, "כמה כסף את צריכה?" הוא שואל ואני מנידה בראשי "אני לא צריכה" אני אומרת והוא נאנח "אני אשמח" לוסי אומרת בצהלה ואני צוחקת "תביא לה" אני אומרת ומצביעה עליה עם ראשי "קחי" הוא מושיט לי כרטיס אשראי ואני מנידה בראשי "מותק אני לא צריכה" אני אומרת והוא נאנח "למה את כזו עקשנית?" הוא אומר ואני מחייכת אליו "קחי את זה, זה כרטיס אשראי שהוצאתי בשבילך, הוא שלך" הוא אמר ונאנחתי "למה אתה כזה עקשן??" שאלתי והוא חייך אליי מחזיר לי באותו מטבע, לקחתי את הכרטיס בעצבים ויצאתי מהאוטו בטריקת דלת "תהיי זמינה" הוא קרא לי מהאוטו והתעלמתי, הרגשתי את מבטו הזעום על גבי, וריח הסקס שנטף ממני היה בלתי נסבל, "וואו מותק מה עשיתם באוטו" לוסי אמרה והסבירה לי במילים כאלה ואחרות שהריח מורגש אצל כולם, "אופסי?" אמרתי כתמימה וצחקנו, "יום הולדת 28 של דנטה חודש הבא" אמרתי ועינייה נפערו "יש ביניכם 11 שנה הפרש?!" היא צעקה וכולם הסתובבו, שמתי יד על פיה והייתי מוסמקת "10 וחודשיים חודשים..." מלמלתי והיא הייתה בהלם "זה עד כדי כך נורא?" שאלתי "לא, אבל החדשות לא יהססו לעשות על ההפרש שלכם כתבה" היא אמרה ונאנחתי "את חושבת שיעצרו אותו? אני עדיין לא 18.." מלמלתי והיא הנידה בראשה "לא.. לא נראלי, הוא ראש המאפיה",  "לכן יש על מה לעצור אותו.."מלמלתי  "כן אבל הוא מתוחכם לא?" "בנות אתן באות?" סאם קרא לנו "כן" אמרנו והגברנו קצב, "מי פה רווקה?" ריי שאל ואני שתקתי בזמן שהבנות אמרו שהן רווקות והן פתחו על זה שיחה והתחילו להסתלבט עליו, "אז, ניקה איך זה להיות 'האישה של דנטה'" אריק אמר בזלזול והתעצבנתי "אל תזלזל בי או בדנטה" סיננתי בכעס והוא צחק "אחרת מה? תקראי לו והוא ידפוק לי כדור?" הוא המשיך לזלזל וכולם היו בשקט "אל תמתח את החבל שאתה הולך עליו, הוא במילא דק אריק" אמרתי והתעלמתי ממבטו שצרב את גבי, "את חתיכת זונ-" קטעתי אותי בכך שבעטתי במפשעתו ואיגרפתי את ידי לאגרוף בבטנו, הוא התקפל וצרח מכאבים בעוד כולם עוזרים לו ואני ולוסי צוחקות, הבטתי בלוסי והתחלתי להיקרע מצחוק, הרגשתי משהו נשלף מהכיס של הג'ינס שלי וראיתי את אריק מחזיק את האקדח שלי "אריק אנחנו באמצע הפאקינג קניון תוריד את האקדח" סיננתי והוא צחק "מי שצוחק צוחק אחרון" הוא המשיך לצחוק, ראיתי בזווית העין את לוסי מאחוריו וגיכחתי "תגיד את זה לך" היא בעטה במפשעותיו וניצלתי את זה שהוא היה מנוטרל לכמה שניות ולקחתי את האקדח ממנו, יריתי ברגלו ושכחתי לשים על השתק, שיט.
בקושי עברו חמש דקות וכבר הייתי עם אזיקים על הידיים, "היא לא עשתה כלום!" לוסי צרחה והם השתיקו אותה "אם לא תשתקי את תבואי איתה גם" "אני בסדר לוסי, תתקשרו לדנטה ותגידו לו לבוא" אמרתי והלכתי יחד עם השוטרים, בזווית העין ראיתי אמבולנס לוקח את אריק אך לא הרגשתי רגשות אשם, "אם תיגעו בי עוד פעם אחת אני אדאג שתגמרו בקבר" אמרתי והעפתי ממני את השוטרים "לבד! אני הולכת לבד!" צעקתי עליהם והם דחפו אותי כדי שאלך יותר מהר, נכנסתי אל הניידת והם טרקו עליי את הדלת "חשבתי שלשוטרים אמור להיות כבוד.." סיננתי בכעס והם שתקו ונסעו אל תחנת המשטרה

דנטה-
"אמר יש לי שיחה נכנסת" אמרתי והעברתי אותו להמתנה "מה יש לך להגיד על מה שבת זוגתך עשתה?" מה? "מי זו?" שאלתי "מראיינת ערוץ החדשות" אמרה וניתקתי לה "מה ניקה עשתה?" מלמלתי לעצמי וחזרתי לשיחה עם אמר "דנטה אני לא חושב שתאהב את זה..." הוא מלמל והייתי מבולבל "מה קרה?" שאלתי ושמעתי אותו מקלל חרדית מעבר לקו "אמר מה קרה?" שאלתי בטון יותר מאיים "ניקה בתחנת משטרה העלו על זה כתבה" הוא אמר כשראיתי את כותרת הכתבה האישה של ראש המאפיה הספרדית הרימה נשק חם במקום ציבורי?
ניקה בלאק נמצאה בקניון עם נשק חם וירתה ברגלו של חבר ללימודיה  אחרי ששוחחו בטונים מעט גבוהים ומאיימים, חבריה וכל הסובבים בקניון היו עדים לסיטואציה ונכון לעכשיו היא נמצאת בתחנת משטרה.
"היא מה!?!?" שאגתי לטלפון "אתה הולך לשחרר אותה?'  הוא שאל "לא, שתלמד את הלקח, מחר אחרי הצהריים אשחרר אותה" סיננתי בכעס וניתקתי.

fall in love with youWhere stories live. Discover now