אס היה האנס שלה, האנס של אחותי היה האנס של אשתי לעתיד, אחריה הוא מחפש, הוא האישה שהוא מחכה לה, המידע הזה מתעכל בראשי אחרי שהוציאה את תסכולה עליי, איגרפתי את ידי ונתתי אגרוף לקיר, הוא התעקם טיפה אך לא משהו רציני,
את/ה: תודיעי לי אם את רוצה להרוג את החייל של אס בייסורים ולנקום בו או שאת רוצה להמשיך להיות קטנה ופגיעה, אחכה לך עוד שעתיים, אם תבואי תהרגי אותו אם לא, אחליף אותך.
קאצורו שלי: לך תזדייןאני מחליט לא להגיב לה לפני שאאבד את שפיותי ואכתוב לה משהו כמו 'הרגע נאנסת' או 'את זו שלא נותנת לי' ומאפק את עצמי, "אמר תנקה את כל הנשקים ותמלא מכסניות, הקטנה שלי הולכת לייסר אותו עד שהוא לא יבין למה הוא נולד" אני אומר לאמר כשהוא עונה ומנתק, בלי יותר מדי שיחה כדי שלא ישאל סתם שואלת שמזיינות לי תשכל.
עברו שעתיים, וקאצ'ורו שלי לא התייצבה כאן, חיכיתי עוד כמה דקות והיא הועילה בטובה להגיע, איך להגיע? עם סט תחרה בצבע בורדו שהעמיד לי את הזין בדום, "פאק" מלמלתי וקירבתי אותה אליי, היא התקדמה אל עבר המרתף ועצרתי אותה "את לא יורדת אליו ככה" קבעתי והנחתי נשיקה קטנה על שפתיה, היא השתחררה מאחיזתי ופתחה את פיה "יש לי תוכנית, תעשה לי טובה דנטה אל תפריע לי" אמרה וירדה אל המרתף כשהתחת שלה מופנה אליי והזין שלי בהקשב, היא מנענעת את התחת בכוונה כשהיא יורדת במדרגות וזה משגע לי את הזין ואת המוח "אם תמשיכי ככה לא תוכלי ללכת" אמרתי בטון מאיים והיא הפסיקה, היא ירדה במדרגות בעדינות וזהירות והשתדלה לא לנענע את התחת אך הוא התנועע מעצמו כשהיא ירדה, "פאק" מלמלתי לעצמי ושמתי יד על פניי, ירדתי אחריה והדבר היחיד שעניין אותי הוא הבליטה במכנס של החייל, "בן זונה" צרחתי והתקדמתי לעבר התא שלו "דנטה דיי!" היא צעקה עליי כשבאתי להטיח אגרוף בפרצופו, היא הניחה את ידיה על לחיי והביטה בעיניי, שמה את ידיה על חזי ותרגלה איתי נשימות "עומד לו" מלמלתי בזעם והיא הנהנה "זו התוכנית מותק" אמרה בעוקצנות והתקדמה לעברו, התיישבתי על הכיסא ובחנתי כל צעד וצעד שלה, היא לקחה סכין מהשידה והתקרבה אליו, הפשיטה את בגדיו והתיישבה על הברכיים מולו, נעמדתי באחת "ניקה" הזהרתי, אם היא תרד לו אני אאבד את זה.
"קאלמאט א לוקו(תירגע משוגע)" היא אמרה לי וחרפנה אותי עוד יותר, המשכתי לעמוד עם ידיים משולבות על חזי, ובחנתי את צעדיה. היא הסתכלה עליו במבט חרמן מזויף שישר קלטתי עליה אך הוא לא והחזיר לה מבט חרמן אמיתי שגרם לי להקפיץ את רגלי מאינסטינקט, היא לקחה את הסכין מאחורי גבה וחתכה לו את הזין באחת, צעקה נפלטה מפיו והיא התרוממה, התקדמה לעברי ושמה יד אחת על לחיי וקיווצה, לא יכולתי לזוז, הייתי פאקינג גאה, היא עמדה מול מי שעזר לאנוס אותה וכרתה לו את הזין "אני פאקינג מאוהב בך" אמרתי והיא חייכה ושמה את ידיה על עורפי, משכה אותי אליה ונישקה נשיקה קצרה אך מספקת,היא הביאה לי את הזין שלו על היד והתקדמה לעברו, לקחה אקדח וכיוונה אותו אל הזין שלו, ירתה וגרמה לו לצווח כמו כוסית "כוסית" היא צחקקה
"אותו מוח קאצ'ורו" מלמלתי לעצמי והבחנתי בה גאה."מה אס רוצה ממני?" היא שאלה אף על פי שידעה את התשובה "הרבה" אמר והמשיך לסרוק את גופה, "אתה לא לומד אה?" היא שאלה וירתה לו בשתי הרגליים, "הוא רוצה לעשות אותך שלו" הוא נכנע "הוא רוצה לאנוס אותי?" היא שאלה בחרדה והוא הנהן "בערך.. הוא רוצה אותך, הוא מחפש אחרייך מאז שנעלמת לו, כבר כמעט עשר שנים.." הוא מלמל ונחרדתי אני, עשר שנים הוא מחפש אחריה. "הוא לא יודע איך אני נראית בכלל!" היא צעקה בכאב וצנחה על ברכיה, "פתאום לא כ"כ חזקה?" הוא שאל בהתגרות והיא קמה ופתחה לו את הפה, ירתה לו בפנים והוא מת.
היא צחקה והסתכלה על האקדח והסכין, והזין שלו שמחקתי בידי "אני גאה בך" אמרתי והיא חייכה אליי, החיוך היה כדי להסתיר את הכאב. אני יודע.
"בואי אליי דימיניטו(קטנטונת)" היא התקרבה אליי וחיבקה אותי, החיבוק שלה היה ממכר, כמו סם שקשה להשיג, שמעתי משיכות אף שגרמו לי להוריד את מבטי אליה, רציתי לשאול אותה אם היא בוכה אך ידעתי את התשובה, החלטתי להדק את אחיזתי בה ולא לתת לה ללכת, "אל תלך אוקיי?" היא אמרה בין משיכת אף לבין משיכת אף "לא אעזוב אותך קאצ'ורו שלי.."מלמלתי כשהיא בין זרועותיי, "אני אוהבת אותך" ליבי החסיר פעימה "תגידי את זה שוב" אמרתי והסתכלתי בעיניה "אני אוהבת אותך" נישקתי אותה נשיקה טורפת, חייתית, ומשוגעת "פאק" מלמלתי לתוך הנשיקה ומשפתיה בקעו אנחות קטנטנות שגרמו ללב שלי להתפרפר במקום.ניקה-
אני אוהבת אותו.
אמרתי לו שאני אוהבת אותו ואשכרה התכוונתי לזה.
YOU ARE READING
fall in love with you
Romanceתגיד אתה לא חושב על לחלוק את הזונה שלך" החייל הבוגד שלנו שמכר אותנו למאפיה היפנית העיר להגיד כשהוא מביט על ניקה כאילו מפשיט אותה במבטה "בן זונה!" צעקתי ובאתי להכות את פרצופו אך היא הזיזה אותי אחורה, בשבועיים האחרונים היא פיתחה שרירים, אמר לימד אותה...