37- ניקה

657 34 18
                                    

"את יודעת שיחסי מין מזרזים לידה?" דנטה נכנס מדלת הבית וסוגר אחריו, "כן" אני אומרת והוא מחייך חיוך זדוני "אני נכנסת לבריכה" אני אומרת והולכת אל הבריכה שנמצאת בחצר הוילה, אני מחליפה לבגד ים ליד הבריכה, אף אחד לא בבית חוץ ממני ומדנטה. הוא ראה כל חלק מגופי ואין סיבה שלא אתלבש מולו. אני שמה ביקיני ומעבירה מבט חטוף לעברו, הוא מתקרב אליי ופושט את בגדיו "שים בגד ים" אני אומרת אך הוא ממשיך להתקדם אליי עירום כולו מכף רגל ועד ראש. אני מושיטה יד אל המכנס שלו וכשהוא מתקדם אליי אני משחילה אותו עליו וצוחקת, "יש בעיה אם זה שהייתי עירום?" הוא צוחק ואני צוחקת איתו,  אני נכנסת לבריכה בזהירות ולא בקפיצה מכיוון שמיני מי בבטני. "לא חשבנו על שם" אני אומרת והוא מהנהן ומתקרב אליי, הוא מרים אותי עם כל משקלי ושם את פלג גופי העליון על שפת הבריכה כשרגליי בתוך הבריכה כרוכות סביבו, אני מביטה במים ולא בו והוא מפליק לישבני וגורם לי להסב את מבטי מהמים אליו, "ממ?" "תסתכלי עליי" הוא פוקד ואני מגלגלת עיניים, הוא שוב פעם מפליק עם ידו לישבני "דנטה" אני מזהירה והוא מגכך ומתרומם לנשק את שפתיי קלות, אני יורדת משפת הבריכה אל המים ומרגישה את זקפתו לוחצת על בטני, אני סוטרת לישבנו כמו שעשה לי והוא מכניס את ראשו בין שדיי, "יש לך הצהרות אהבה מוזרות" אני צוחקת והוא צוחק אל שדיי, הוא מרים את מבטו אליו לא לפניי שנושק אל החזה שלי, "הוא בועט" אני אומרת ודנטה שם את ידו בדיוק איפה שרגלו של מיני מי בועטת והוא מיד מפסיק.
"לא חשבנו על שם" אני אומרת והוא מהנהן "יש לך שם בראש?" הוא שואל ואני מהנהנת "רואי, אני רוצה רואי" "יש לזה הסבר?" הוא שואל ואני מהנהנת שוב "אבא שלי" אמרתי ודמעות עמדו בעיניי. "אז רואי, יקראו לילד שלנו רואי" הוא אומר ומנשק את ראשי "אל תבכי קאצ'ורו הכל בסדר אני איתך" הוא אמר והנהנתי, מכניסה את ראשי אל תוך המים ומרטיבה את שיערי מחדש, "תראה מה עשית, חיתנת אותי איתך בגיל 18 ואני עם הילד שלך בבטן" אני אומרת ומחייכת אליו, נושקת לכתפו ומניחה את ראשי על חזהו.
"בת זונה" מישהי צורחת וזורקת מין משהו לבריכה, "ניקה תצאי עכשיו!" אני רואה גז מתחיל להתפשט מהדבר הקטן שהיה בבריכה ומתחילה להשתעל, "ניקה תצאי!" הוא משתעל גם והכלבה הולכת משם.
דנטה מרים אותי ומוציא אותי מהבריכה, הוא משתעל ולא מצליח להרים את עצמו גם.

"אבא! אימא!" אני צורחת כשהאוטו מתנגש בנו.
שום קול לא יוצא מהם. אני דופקת בחוזקה על זכוכיות החלון "הצילו! הצילו! שמישהו יעזור לי תצילו אותם!" אני בוכה ומייבבת.
"בבקשה.. "

דנטה-

"תצילו אותם!" היא צורחת ומייבבת, אותם?
"הצילו! הצילו!" היא ממשיכה ובוכה, אני נלחם בקושי שלי להגיע אליה, "פאק!" אני מקלל, הרגליים שלי נעשות כבדות וכל גופי נעשה משקולות. "אני כאן ניקה אני כאן את מוגנת!" אני קורא לה מרחוק מנסה להרגיע אותה למרות שכולי מותש מההילחמות שלי. פצצת סם. היא טמנה לה פצצת סם. איזה סם זה? אני מנסה להבין.  פאק! אני לא מצליח! "בבקשה תצילו אותם אני מתחננת הם ימותו!" היא ממשיכה לצעוק ולייבב והלב שלי נקרע לשניים "אמר!!!!!!!!!" אני צורח ותוך כמה שניות הוא פורץ את דלת הכניסה ויורה בניקול הזונה ברגל.
"היא שמה סם בבריכה הרגליים שלי מרותקות והיא בהתקף, תעזור לה" אני אומר בקול כואב. אני לא יכול לעזור לה במצב הזה.
"דנטה אני לא מצליח" הוא אומר כשהיא משתוללת בידיו. פאק אני משתגע, אני הולך אליהם בצעדים קטנים, משתדל לא לקרוס ונוגע בבטנה. בשנייה שידי נחה על בטנה היא נרגעת ופוקחת עיניים ועיניי נעצמות ואני קורס על הרצפה ורואה שחור.

מה דעתכם על הפרק???
ה.כ מי שלא הצביע והגיב זה הזמן להתעורר לחיים!!!

רף:
פרק הבא:
הצבעות- 10❤️
תגובות- 6❤️

fall in love with youWhere stories live. Discover now