38- ניקה

587 39 26
                                    

אני נרגעת מההתקף ופוקחת את עיניי, לא עובר שנייה ואני רואה את דנטה מאבד הכרה.
דמעות מציפות את עיניי הרטובות שוב, אני עולה על בטנו אך לא שמה את משקלי עליו, "סליחה סליחה סליחה סליחה" אני אומרת ומניחה את ראשי על חזהו, מרטיבה את חולצתו מדמעות.
"ניקה קומי, הרופא הגיע" אמר קורא מאחוריי ואני מהנהנת וקמה, מסתכלת על הרופא בודק אותו. "שמו לכם במים סם אונס, לא הרגשת את ההשפעה כי היא לא התפשטה כשהיית במים, הוא כן. תאכלי ותקיאי בינתיים, תוציאי את הרעל מהגוף ליתר ביטחון אם יש לך,  ותחכו שהוא יתעורר, סם אונס אצל גברים מביא לתגובות יותר חריפות." הרופא אומר, "מה זאת אומרת יותר חריפות?" אני שואלת בחוסר הבנה, "בואי נגיד אני ממליץ לך לנעול את עצמך בחדר" הוא מחזיר ברצינות "אתה צוחק, נכון?" אני שואלת בחרדה והוא מניד בראשו "הוא לא ישלוט על המעשים שלו, ייתכן שמיד שהוא יתעורר העיניים שלו יחפשו אותך, ההשפעה תימשך יותר זמן מהצפוי מכיוון ששמו הרבה חומר, וגם כי הוא היה במים יותר זמן ממך." רגשות אשם מציפות אותי, בגללי הוא יהיה עצבני? כאילו אמר קרא את מחשבותיי הוא כורך את זרועותיו סביבי ומנשק את מצחי "הוא יגיב הרבה יותר גרוע משאת חושבת" הוא אומר ודמעות מציפות את עיניי "זה בגללי, בגללי הוא נשאר במים" הוא לא אומר דבר.
אנחנו שומעים קול תזוזה ומסיבים את מבטנו לדנטה הער, "שמת עליו חבלים?" אני שואלת כשאני רואה את דנטה קשור, "לכי לחדר ותנעלי" הוא לוחש לי ואני מהנהנת.
"איפה היא!?" דנטה צורח
"דנטה תשתה מים" אמר מחזיר ברוגע ואז כוס נשברת וצעדים נשמעים לכיוון חדרי.
"ניקה תפתחי את הדלת!!!" הוא דופק בחוזקה על הדלת
"לא.." אני ממלמלת בלחש
"ניקה תפתחי לי את הדלת!!!!!" הוא ממשיך לדפוק בחוזקה.
אני לא עונה. "אם את לא פותחת עכשיו אני שובר את הדלת!" הוא אומר בטון מאיים ואני מציצה בצאט עם אמר

אמר: אני הולך להביא את אבא שלי רק הוא יכול להוציא את זה ממנו, תישארי בחדר שלך לא משנה מה הוא עושה

"ניקה!!!!!" הוא צועק ומביא אגרוף לדלת, היא נשברת ואני רואה את ידו, אני קופצת מבהלה והוא מסתכל עליי דרך החור ושולח את ידו אל המנעול, פותח אותו ואת הדלת.
הוא רואה אותי ומתקדם לכיווני בצעדים מאיימים. "אני לא רוצה" אני מייבבת והוא משליך את גופי על המיטה. הוא קורע ממני את הבגדים ואני מייבבת "דנטה אני לא רוצה" אני מדגישה שוב והוא מתעלם לגמרי, כאילו לא שומע אותי.
"דנ-" "תסתמי תפה כבר" הוא אומר ומתפשט לגמרי. אני שותקת והוא עולה מעליי, הוא מכניס פטמה אחת לפיו ויונק, אני מייבבת בשקט ומנסה להעיף אותו מעליי "אל תעשה משהו שתתחרט עליו דנטה" אני אומרת ומנסה להישמע יציבה.
הוא שם ידו על פי וביד השנייה תופס את ידיי ומרתק אותם למעל ראשי בצורה שמכאיבה לי.
התינוק בועט בחוזקה ודמעות ממשיכות לזרום מעיניי, דנטה שם את ידו על בטני ואני בפעם הראשונה סולדת ממגעו, התינוק פעם ראשונה לא נרגע מידו של דנטה על בטני ואני מעבירה את מבטי לדלת, מחכה שמישהו יכנס אך כלום לא קורה, דנטה ממקם את איברו ואני מייבבת עוד "דנטה אני לא רוצה!" אני צורחת. כלום לא עוזר.
הוא חודר בחוזקה ואני מרגישה שליבי נצבט.
הוא מזיז את אגנו ואני נאנחת מכאב, הוא אונס אותי.
זה בגלל הסם, הוא לא היה עושה לך את זה
זה לא משנה את העובדה שהוא עושה את זה ממש עכשיו..
אני שומעת את הדלת נפתחת ורואה את אמר ואת אביו של דנטה שם, הם מעיפים אותו מעליי ואני מסתירה מיד את גופי עם השמיכה.
"את בסדר?" מקס, אביו של דנטה שואל ואני מנידה בראשי, "הוא.. אנס אותי" אני אומרת כאילו אני מנסה להכיל את המידע החדש שהצטבר במוחי. אני מתלבשת ומקס כורך את ידיו סביבי ואני מתפרקת ובוכה בין זרועותיו, אמר מוציא את דנטה מהחדר. "אני מצטער" הוא אומר ואני ממשיכה לבכות. אל תוך זרועותיו. "הסם השפיע עליו חזק מדי" הוא אומר ומלטף את שיערי "הוא  אמור לצאת עוד שבוע וחצי" אני מדברת על התינוק בקול חנוק. "אתה תוכל להכניס אותי לבית שלך?" אני שואלת והוא מהנהן "כן, אדבר עם ריטה" "תודה מקס" אני ממלמלת מעבר לבכי והוא שותק וממשיך ללטף את שיערי.

בגלל שלא הגענו ל10 הצבעות והגענו לתשע והבטחתי פרק, אני אוריד את הרף לתשע מכיוון שזה רף שאתם יכולים לעמוד בו.

9 הצבעות
9 תגובות

יאללה סומכת עליכםםם

fall in love with youWhere stories live. Discover now