חודש שביעי.
הבטן שלי ענקית. לא פתחנו את המעטפה עדיין, כי אני עדיין לא מוכנה והוא מחכה לי.
החלטתי שהיום אני צריכה לפתוח, "קאצורו?" דנטה נכנס לחדר "ממ?" "את רעבה?" שאל והנהנתי, "אני רוצה שתכין לי פסטה" אמרתי והוא הנהן והתקרב, הניח את אוזנו על בטני והתינוק הקטן בעט בו, "אתה מרגיש אותי נכון מיני מי?" הוא שאל והתינוק בעט שוב, "בחור גדול אני רוצה לפתוח" אמרתי והוא העביר את מבטו מהבטן אליי "את מוכנה?" הוא שאל והנהנתי במרץ "לך תביא את המעטפה" אמרתי והוא עשה כדבריי, מיני מי מחליט להמשיך לבעוט בי בלי סוף ואני מתקפלת בכאב "דיי נו לך לישון" אני ממלמלת ודנטה נכנס "מה קרה?" הוא שואל בדאגה ואני מגכחת "הוא או היא בועטים חזק" אני אומרת ועוד בעיטה נחה על בטני, דנטה מניח את המעטפה על המיטה ונושק לבטני, מלטף אותה והתינוק נרגע "הוא מרגיש אותך" אני ממלמלת והוא מהנהן ונושק לבטני שוב. הוא נשכב לצידי עם המעטפה בידו ומושיט לי "אתה מוכן?" אני שואלת והוא מהנהן, אני פותחת את המעטפה ומוציאה גלויה, אני הופכת את הגלויה וצבע כחול מופיע על הדף, ובשחור מעל כתוב זכר.
"זה בן.. יש לנו בן" הוא אומר בהתרגשות ומחבק אותי, נזהר על העובר. "יש לנו בן" אני אומרת ומנסה לעקל, אני מנשקת אותו ומלטפת את בטני תוך כדי, זה הרגע הכי מאושר בחיי. כל עולמי כרגע בחדר הזה.הדלת נפתחת בתנופה חדה "דנטה!" אנדריי צועק לדנטה שנרדם בזרועותיי ואני מעירה אותו לאט "דנטה הוא ברח!!" אנדריי צועק ודנטה מיד מתעורר, "מי ברח?!" הוא מנסה לא לצעוק, "אס.." הוא ממלמל ומשפיל את מבטו. אני מנסה להילחם בהתקף שעומד וחונק אותי. דנטה מעביר את מבטו אליי ומלטף את פניי "קאצ'ורו הכל בסדר, הכל בסדר, זה בטח סתם שטות, הוא לא ברח אני אלך לבדוק את זה ואת נשארת כאן ולא יוצאת אני ברור? לוסי ישנה אצל אמר, אני אגיד לה לבוא אלייך" הוא אומר ואני מהנהנת בחרדה אך משתדלת לא להראות זאת כשאנדריי בחדר ובכללי.
הוא צדק. כמה דקות לאחר מכן לוסי נכנסה בסערה ונעלה אחריה את הדלת, "הכל בסדר גמור הוא לא השתחרר בטח סתם הוא..." היא מנסה לחשוב על המשך למשפט אך לא מצליחה "הוא ברח" אני ממלמלת לעצמי "הוא לא.. את תראי תכף דנטה יכנס ויגיד שזו אזעקת שווא" היא אמרה והנהנתי, עצמתי את עיניי ושקעתי בחשיכה.
אני קמה ורואה שכבר אמצע הלילה. לוסי ישנה לידי ואף אחד אחר לא נמצא כאן, אני יוצאת אל הסלון ורואה את דנטה אמר וטראס יושבים מול השולחן ונראים לא מרוצים במיוחד, אני מחליטה להאזין ומחכה מאחורי הקיר. "הוא ברח" אמר אומר ונשימתי נעתקת, הוא ברח. זה סופי. "תשלח את החיילים לחפש אותו בכל העיר, צריך לשמור עליהן" דנטה אומר ואני מבינה שהם מדברים עליי ועל לוסי, "יש להן בית ספר מה אתה מתכוון לעשות?" טראס שואל ודנטה נושף בכעס "הן ישארו בבית עד הודעה חדשה" הוא קובע ואני מנידה בראשי, "היי" אני מחליטה לצאת לחקור אותם, "היי, מה את עושה ערה?" דנטה שואל ומושיב אותי על ברכיו, אני מתעלמת משאלתו "על מה אתם מדברים?" אני שואלת ומסתכלת על אמר וטראס "לא משהו חשוב, אין לכן בית ספר מחר ביטלו לכן" הוא אומר, שקר. "אה באמת מתי הודיעו?" שאלתי "שעה" הוא עונה ואני מגכחת חרשית, "איזה קטע בדיוק לפני כמה דקות המחנכת אמרה שיש מחר טקס בבית הספר ולהביא חולצה לבנה" אני אומרת והוא נאנח "את לא הולכת" הוא מחליט לדבר ישיר ואני צוחקת בציניות שנוטפת ממני "לא שאלתי אותך דנטה" אני אומרת וקמה מרגליו בעצבנות והוא מחזיר אותי על רגליו "את לא הולכת ואם אצטרך אנעל אותך בבית, גם לוסי לא הולכת" הוא אומר ואני צוחקת "גם אני וגם לוסי הולכות!" אני צועקת וקמה מרגליו שוב והוא מחזיר אותי חזרה, אני נושפת ברוגז. "אתן לא הולכות" אמר מחליט להתערב ואני בועטת ברגלו של דנטה וקמה ממנו "אני הולכת, אתם לא מחליטים לא עליי ולא על לוסי" אני מסננת בכעס "אני בעלך ואת תקשיבי למה שאני אומר לך. אם אמרתי לך שאת לא הולכת, את לא הולכת!" הוא צועק והאווירה נהיית קרה, "אני הולכת! וזה שאתה בעלי לא ימנע ממני!" אני צועקת חזרה ומתחפפת משם, נועלת את דלת המקלחת וממלאה את האמבטיה.
"ניקה" דפיקות נשמעות על הדלת ואני מתעלמת
וממשיכה במקלחת שלי, "ניקה אני עם מפתח אם לא תפתחי אפתח בעצמי" פסיכולוגיה הפוכה. אין לו מפתח. או שכן כי הוא עכשיו פתח את הדלת, "צא מפה" סיננתי בכעס, לא מביטה בו. "תסתכלי עליי" הוא אומר ואני מנידה בראשי וממשיכה להביט בתקרה, לפתע הוא נכנס לאמבטיה עירום, "דנטה! צא עכשיו!" אני סוטרת לרגלו כשהוא עומד מעליי ושנינו עירומים רק שגופי מוסתר מתחת למים, "צא" אני פוקדת שוב והוא עדיין נשאר במקומו "אם אתה לא יוצא אני אצא" אני אומרת והוא נשכב לידי באמבטיה הצפופה "דנטה תצא" אני מבקשת שוב אך הוא לא מקשיב לי.
"שששששש תירגעי" הוא אומר ומלטף את בטני, אני סוטרת לידו. "צא" אני אומרת שוב והוא נוהם "לעזאזל איתך" הוא ממלמל ונעמד, נשאר באמבטיה עירום ונותן לי הצצה מרהיבה לזין שלו.
YOU ARE READING
fall in love with you
Romanceתגיד אתה לא חושב על לחלוק את הזונה שלך" החייל הבוגד שלנו שמכר אותנו למאפיה היפנית העיר להגיד כשהוא מביט על ניקה כאילו מפשיט אותה במבטה "בן זונה!" צעקתי ובאתי להכות את פרצופו אך היא הזיזה אותי אחורה, בשבועיים האחרונים היא פיתחה שרירים, אמר לימד אותה...