×1×

32 1 0
                                    

P.O.V. Louise

Ik word wakker door het geluid van me wekker dat galmt door mijn slaapkamer, ik druk me wekker uit en stap vermoeid uit bed. Ik pak een setje kleren en stap onder de douche. Ik doe mijn haren in een knot want ik heb geen zin om uitgebreid te gaan douchen nu, ik kijk naar een leuk liedje wat ik kan luisteren en zet deze op, ik stap onder de douche en zing lekker mee met Taylor swift shake it off.

"LOU!! ZET DAT MUZIEK UIT!" Schreeuwt mijn broer, Thomas vanuit de andere kant van de deur. Ik grinnik en zet het nog harder, "LOUISE!" Ik negeer hem en ga verder met tandenpoetsen, ik hoor Thomas zuchten, "Godverdomme" Ik  spoel mijn mond en maak me tandenborstel schoon, ik loop langs de kamer van Thom waarna hij zijn deur openslaat, ik schrik en steek me tong uit, "Kutkind" zucht hij waarna hij zijn middelvinger op steekt, ik doe hetzelfde en steek me tong uit.

Ik ga aan tafel zitten en schenk me een glas sap in, mijn moeder komt uit de keuken gelopen en gaat ook aan tafel zitten, "Lekker geslapen lieverd?" Vraagt ze terwijl ze een slokje neemt van haar koffie, ik knik en ze glimlacht. Thomas komt net de kamer in gelopen en schenkt me een boze blik, waarna ik een middelvinger opsteek naar hem. "Doe eens aardig Louise!" Roept me moeder, "Maar ik doe niet eens iets" Roep ik terug, ze zucht en me broer neemt lachend een broodje van tafel. "Jij ook lekker geslapen Thomas?" Vraagt mijn moeder terwijl ze een hapje neemt van haar broodje. Hij knikt en vraagt of zij ook lekker geslapen heeft.

Ik stuur een appje naar Sarah dat ik er aan kom, en pak mijn tas. "Dag lieverd! Veel plezier op school." Roept mijn moeder, ik geef haar een luchtkus, en doe mijn oortjes in. Als ik de deur open doe komt er een enorme windvlaag wat de deur open doet zwaaien. Het regent en waait keihard, zuchtend pak ik mijn fiets en fiets naar Sarah.

Als ik aankom zie ik Saar al staan, "Lekker weertje he?" Roept ze, ik trek een betreurd gezicht, "We moeten echt op vakantie!" Schreeuw ik tijdens het fietsen door, omdat het zo hard regent en waait. Ze knikt en richt zich dan weer op de weg. We fietsen nog 10 minuten voordat we aankomen op school.

We zetten onze fiets in het fietsenrek  en rennen snel naar binnen, het is nog 4 minuten voordat de lessen beginnen en snel haasten we naar onze kluisjes. Mijn beste vriend, Jake staat bij ons kluisje en geeft ons een knuffel. "Wat een klote weer, niet?" Grinnikt hij, "Wat zijn jullie nat, wou Thom jullie niet brengen?" Merkt hij op, ik schud me hoofd, "Nee, hij was al weg naar werk. En hij was ook chagie" zucht ik, "De volgende keer moet je me gewoon bellen Lou" Hij slaat zijn armen om me heen waardoor ik het wat warmer krijg, ik schenk hem een glimlach. "Kom tortelduifjes" Lacht Saar, ik schenk haar een boos gezicht en Jake lacht.
We zeggen Jake gedag en lopen samen naar ons lokaal.

Ik neem een plek naast Sarah en de docent komt al binnen gelopen, "Eigenlijk moeten we echt op vakantie," Fluistert Sarah, "Het was maar een grapje wat ik zonet op de fiets zei," Fluister ik terug, ze knikt en gaat dan verder. "Nee ik meen het echt, we moeten echt op vakantie hoe chill zou dat zijn, zon zee zuipen." Lacht ze terwijl ze haar pen in haar hand neemt, "onze ouders gaan dat echt niet toelaten" Grinnik ik, ik pak mijn boek uit mijn tas en leg die op tafel, "We nemen Jake mee, en misschien je lekkere broer?" Ik lach en wil me focussen op de les. "Lou, ik ben echt serieus" fluistert ze, "Meisjes, willen jullie bij de conciërge verder praten of gaan jullie mee doen in de les?" Roept onze docent, ik zucht geïrriteerd  en hoor Saar zeggen dat het haar spijt.
-

Eerste verhaal van dit boek, en ook eerste boek is een feit!
Laat gerust weten wat jullie er van vinden en vergeet ook niet te voten als jullie dit boek leuk lijken. Ik zal verschillende povs doen en bij de eerste pov van de personages zal ik een foto erbij zetten van de personage ☺️ De foto hierboven is Louise, alleen de belangrijkste personen zal ik gaan doen 

🧡🐝 Bumblebeeclouds

MemoriesWhere stories live. Discover now