P.O.V Nate
Ik strijk met mijn duim over haar bovenbeen, ik neem nog een laatste hijs van m'n joint. Louise kijkt naar me en trekt een bedenkelijk gezicht. "Wat is er?" Ik richt me ook op haar. Ze is heel knap en lief, maar helaas voor haar vind ik haar niet leuker dan gewoon een one night, zij hoeft dat niet te weten natuurlijk, nog niet.
Louise legt haar armen in mijn nek en ik kom weer boven haar hangen. Ze begint met zoenen en al snel zitten we in dezelfde positie als net.
"Ik wil het." Fluistert ze opeens. Ik kijk haar vragend aan, "Ik wil jou" Ik glimlach scheefjes, "Weet je het zeker?" Onderzoekend kijk ik haar aan, ze knikt lichtjes.Ik trek haar jurkje uit en haar mooie lichaam komt tevoorschijn. Ik geef een spoor van kusjes van haar nek naar haar buik, ik ga weer boven haar hangen en zoen haar, met mijn vinger streel ik haar slipje en Lou kreunt zachtjes, "Wil je dit echt?" Ze knikt weer en ik ga rustig door. Voorzichtig doe ik ene vinger bij haar naar binnen en voel direct hoe nat ze is. Ze is echt lekker, en dit zeg ik ook hardop.
Voor dat ze op haar hoogtepunt komt ga ik bij haar naar binnen. "Auw" kreunt ze. Ik stop en kijk haar aan, "Ik doe het voorzichtig. Ontspan." Fluister ik terwijl ik haar daarna weer zoen. Als ik nog dieper zit en het soepel gaat beweeg ik op en neer en kreunen we beiden van genot. Ze zet haar handen op mijn rug en knijpt er zachtjes in. Ik beweeg sneller en de kreunen worden harder, ik voel me tot m'n hoogtepunt komen en ga door. Lou zit ook op haar punt en dat is het moment dat ik mijn warme vloeistof in het condoom spuit.
Ik plof uitgeput naast haar neer en richt me op de heldere lucht boven ons. Ze trekt gauw haar jurkje aan en komt dan ook naast me liggen. "Het voelde geweldig" Glimlacht ze fluisterend. Ik kijk haar lachend aan en knik met mijn hoofd. "Jij bent ook geweldig." Ze krijgt haar net weg blosjes weer op haar wangen en glimlacht verlegen. Ik doe mijn armen om haar heen en druk haar tegen me aan. "Mag ik bij je slapen vannacht?" Vraagt ze voorzichtig, twijfelend kijk ik maar knik dan toch. Normaal laat ik niemand hier slapen maar ach voor een keer. Ze komt dichter tegen me aan liggen en al gauw zit ze in een diepe slaap.
><><><><
Het is 3 dagen later en ik ben aan het hardlopen over de strand, vaak zoals elk ochtend. Louise zou vandaag weg gaan, ik had eerst geen zin meer in haar maar voor goed fatsoen zal ik haar toch even gedag zeggen. Hun hotel is 5 minuten lopen van mijn huis. Ik loop richting het hotel en zie Jake net de parkeerplaats oprijden. Ik blijf even staan en haal mijn oortjes uit.
Als Jake mij ziet zwaait hij, "Yo wat doe jij hier?" Vraagt hij, "Nou wat aardiger mag ook wel." Grinnik ik. Ik vertel dat ik hier voor Lou ben waarop hij niet heel enthousiast klinkt.Toevallig weet ik van Chanel dat Jake Lou leuk vind, dus dit zal mijn ideale plan zijn om hun 'uit elkaar' te trekken. "Eigenlijk heb ik een tip nodig bro." Begint hij, ik luister meteen aandachtig. "Ik vind Lou al een lange tijd leuk en wil haar hier op Ibiza vragen.." zucht hij. Hij haalt een hand door zijn haar en kijkt me vragend aan. "Hmm. Ik zeg doen." Grijns ik. Ik weet dat Lou hem niet leuk vind, dus hoe mooi kan dit plannetje zijn? Hij glimlacht en geeft me een box. "Thanks man." "Geen probleem maat. Always bros." Maar niet heus.
Ik stap het hotel in van Lou, en zie dat ze nog niet bezig is met inpakken. "Hey." Ze staat met haar rug naar mij gekeerd en is bezig met iets, weer zeg ik hey en ditkeer draait ze zich om. "Hey oh sorry. Wat kom je hier doen?" Glimlacht ze enthousiast. We geven elkaar een knuffel, "Ik wou je zien voordat je wegging." Jake die in de deuropening staat loopt weg en ze glimlacht breeduit. "Eigenlijk.." Begint ze, ik kijk haar vragend aan. "We blijven nog een week." Eindigt ze vrolijk. Shit. Dit had ik niet verwacht. Maar ook wel beter voor mijn plannetje.
Ik zet mijn grootste glimlach op en knuffel haar stevig.Louise en ik zijn aan het zwemmen terwijl het al donker is buiten, de hele dag hebben we samen gespendeerd en leuke dingen gedaan. "Mag ik weer bij je slapen?" Vraagt ze onzeker, ik knik 'enthousiast' ja. "Maar tuurlijk babe"
Ze glimlacht en duwt me kopje onder in het water. Hoestend kom ik weer boven, "waar was dat goed voor?" Ze grinnikt. "Gewoon, vind ik leuk." Grijnzend kijk ik haar aan en begin dan met het water naar haar toe te spetteren.<><><><><><
Ik lig met Lou in mijn armen en word wakker door getril naast me, ik kijk even op mijn wekker 01:49 zuchtend pak ik mijn mobiel en zie dat Louraine me gebeld heeft, snel kijk ik naar Lou, zij slaapt. Moeizaam sta ik op en loop naar de keuken. Ik neem zuchtend op.
Loraine: Hey
Nate: Watsup
Loraine: Ben je thuis?
Ik schud mijn hoofd maar besef al snel dat ze het niet ziet.
Nate: Nee ik ben bij m'n oom
Loraine: Jammer, ik heb zin in je
Nate: Morgen? Bij jou?
Loraine: Ik stuur alvast een foto ;)We hangen op en al snel krijg ik een foto van Lor in een sexy zwart setje
Ik voel mijn boxershort al strakker worden en gauw ga ik op mijn bank liggen. Ik draai een joint en pak mijn telefoon erbij.*
YOU ARE READING
Memories
General Fiction- Memories "Hoe voel jij je?" Vraagt hij me, ik vertel snikkend hoe erg ik dit alles ga missen, de omgeving, de meest vriendelijke, enthousiaste mensen, en vooral hem.. We geven elkaar een knuffel, en nemen afscheid. En zodra ik op weg ben, voel i...