P.O.V. Jake
Ik lig languit op bed door mijn telefoon te scrollen, Louise en Sarah zijn aan het praten over Nate en Chanel. Die klootzak en kutwijf proberen ons uit elkaar te halen zodat Nate Lou kan achterlaten met een gebroken hart. Ik snap niet waarom, we kennen elkaar niet eens. Ik had gedacht dat Nate een chille gozer was, maar niet. Jason en Lucas hebben dan wel een vieze praat maar zijn wel loyaal.
Ik hoop dat Sarah Lou kan ompraten zodat ze niet verder met hem gaat.
Ze verdient dit niet, ze verdient Nate niet.Eigenlijk ben ik al jaren lang verliefd op Louise, ik heb het erg lang van me afgeschoven en gedacht dat het niet zo is. Sinds ze hierheen is verhuisd vind ik haar nog leuker dan voorheen, ze is zo mooi. Haar mooie lange bruine haren dansen perfect mee als ze loopt, en in de zon schijnen haar bruine ogen prachtig. Ze weet niet dat ik haar leuk vind, dat laat ik ook nog wel even zo.
Ik word uit mijn gedachten verstoord door een harde klap, ik schiet overeind en loop naar mijn deur. Als ik die open zie ik Sarah wild tegen de deur van Louise haar kamer kloppen. "Wat is er gebeurd?" Vraag ik verschrikt, Sarah draait zich naar me toe. "Ze gelooft me niet. Ze denk dat ik tussen haar en Nate probeer te komen omdat ze vind dat ik 'jaloers' doe." Zucht ze met aanhalingstekens bij jaloers. Ik laat een zucht ontsnappen en krab achter mijn hoofd. "En nu?" Ze haalt haar schouders op.
Ik klop paar keer op de deur van Louise, als ze niet open doet zeg ik dat ik het ben. Ze maakt de deur open, haar rode ogen zijn gevuld met tranen. "Zit jij ook achter het plannetje van Sarah?" Roept ze, ik schud wild mijn hoofd. "Nee Lou. Jij denkt dit ve-" probeer ik. Ik word onderbroken door Sarah die achter mij tevoorschijn komt. "Louise. Alsjeblieft hoelang ken je ons en die lui daar?" Zucht Sarah terwijl ze naar buiten wijst. "Hou je bek. Ik heb je altijd al een jaloerse opdringerige kreng gevonden. Als ik iets wou en je wist het dan kwam jij bij me met wat beters dan dat! Altijd moest jij de gelukkige zijn en je luisterde nooit naar wat IK wou." Roept Louise huilend.
Sarah staat nu voor Louise en wilt haar een knuffel geven, Lou duwt haar van dr af, "Nee bitch! Ik hoef je nooit meer te zien!" Lou probeert de deur dicht te gooien maar Sarah zet snel haar voet tussen de deur. Ze wilt haar handen op Louise haar armen leggen maar Lou gooit ze van haar af. "Geloof ons nou!" Probeert Saar nog een keer. Opeens geeft Lou Sarah een bitchclap, "WTF!" Roept ze boos, zodra ze naar achter is gestapt gooit Louise de deur dicht. "Je komt er nog wel achter hoe het echt zit!" Schreeuwt Sarah boos tegen de deur.
Ik neem Sarah in mijn armen om haar te kalmeren, "Als ze het zo wilt doen, kunnen wij daar niks tegen doen, je hebt het goed geprobeerd." Fluister ik, Sarah knikt met haar hoofd en geeft me een dankbaar glimlachje. "Ik kan niet geloven dat ze zo is." Zucht ze nog al snikkend.Paar uur later zitten Sarah en ik bij Jason, Lucas en Victoria. Sarah heeft alles vertelt over vanochtend en Victoria staat aan onze kant. "Ik heb Nate nooit gemogen." Vertelt Lucas eerlijk. Victoria staat op, "Nou jongens, even om ons op te vrolijken.' Victoria loopt snel de keuken in en komt terug met een fles Vodka en bier. Ze overhandigt ons de glazen en flesjes. "Pizza?" Vraagt Jason, we roepen instemmend. We maken onze flesjes bier open en nemen een sip.
Even later gaat de deurbel, Victoria staat gauw op, "Ik ga!" Roept ze vrolijk. Een minuut later komt ze terug met drie dozen op haar handen. Ze legt de dozen op tafel en iedereen neemt direct een stuk. "Ik heb zoveel honger he." Jammert Jason, ik knik grinnikend en neem een hap van mijn pizza. Ik kijk op mijn telefoon als ik gebeld word, Louise. Ik draai mijn telefoon naar de rest en iedereen schud zijn hoofd, "Is toch kut als ik haar nu laat zitten?" Geef ik eerlijk toe, Sarah haalt haar schouders op. Ik loop naar buiten en neem haar op.
Jake: Hey
Louise: Heeheee wat doe jeeeZe klinkt dronken, anders dan anders.
Jake: Ik ben met Sarah bij Jason en Lucas.
Louise: Uh oh pas je ooppp?!Ik kijk naar Sarah die naar mij kijkt en maak een gebaar dat het niet goed klinkt. Louise praat enorm met een dubbele tong, nu weet ik zeker dat ze dronken is. Godverdomme.
Jake: Waar ben je? Ik haal je op
Louise: Neeee ik ben bijna bij het hotelIk hang op, ik loop weer naar binnen toe en pak de autosleutels. "Ga je naar haar toe?" Zegt Victoria, ik knik en Sarah kijkt bezorgd op. "Wat was er?" "Volgensmij heeft ze haar zat gezopen." Vertel ik zuchtend, ik zeg snel gedag en loop snel naar mijn auto. Zo snel als ik kan rijd ik naar het hotel. Als ik de auto uitstap zie ik niemand bij de ingang staan, als ik tegenover kijk bij de strand zie ik iemand in het water liggen. Volgensmij is dat Louise, kan niet anders. Ik ren naar haar toe en zie haar bewusteloos. "Shit shit shit Louise!!" Roep ik gestrest. Ik voel of ze nog ademt, gelukkig wel. Ik til haar op en doe 1 arm over haar heen en mijn andere arm tilt haar benen op. Gehaast ren ik naar het hotel waar ik schreeuw om een ambulance te bellen. Waarom doet ze dit? Ik hoop dat het goed komt met haar..
*
YOU ARE READING
Memories
General Fiction- Memories "Hoe voel jij je?" Vraagt hij me, ik vertel snikkend hoe erg ik dit alles ga missen, de omgeving, de meest vriendelijke, enthousiaste mensen, en vooral hem.. We geven elkaar een knuffel, en nemen afscheid. En zodra ik op weg ben, voel i...