×20×

1 0 0
                                    

P.O.V. Louise

Ik zit met Jake aan het ontbijt, "Heb je nog niks van Nate gehoord?" Vraagt hij plots terwijl hij zijn croissantje besmeerd met jam. Ik kijk verschrikt op maar schud gauw met mijn hoofd. Tuurlijk ga ik echt niet de liefde van mijn leven uit mijn leven gooien, maar dat hoeft Jake niet te weten. "Nee ik hoef ook geen contact meer." Lieg ik tegen mijn wil in. Ik neem een slok van mijn drinken om het stukje croissant weg te halen omdat ik het anders niet door mijn keel krijg.
Normaal lieg ik niet, vooral niet tegen Jake, alleen ik kan niet anders.

We zijn weer klaar met het ontbijt en lopen naar buiten. Jake slaat zijn arm om me heen. "Wat wil je doen vandaag prinses?" Vraagt hij. Ik wil bij Nate zijn en de heledag knuffelen. Ik kijk bedenkelijk, "Ik wil vandaag eigenlijk een dagje voor mezelf." Glimlach ik, hij lijkt even teleurgesteld maar glimlacht toch terug. "Oke. Dan ga ik met de boys." Ik knik met mijn hoofd en we geven elkaar een knuffel. Ik loop het strand op terwijl Jake naar Lucas en Jason gaat. 

Zodra ik zie dat hij uit beeld is loop ik terug om naar Nate zijn huis te gaan. Ik klop op de deur en vrijwel direct zwaait de deur open, ik geef Nate blij een knuffel, hij laat me naar binnen. "Hey." Zegt hij droogjes, ik kijk hem met samen gespleten ogen aan gauw glimlacht hij. Ik plant mijn lippen op die van hem, ik doe mijn mond een beetje open en onze tongen bewegen synchroon met elkaar, zoals altijd. Ik kan niet meer stoppen om van hem af te blijven. Ik wil hem, ik hou van hem.
Hij tilt me op en loopt met me naar zijn slaapkamer, hij duwt me op bed en hangt bovenop me. Ik glimlach en sla mijn armen om zijn nek.

Ik lig tegen Nate aan, we liggen in zijn bed. Ik kijk naar mijn telefoon als ik word gebeld, Jake. Ik loop naar de keuken en neem op.
Jake: Hey waar ben je?
Oh shit. Als hij het maar niet weet.
Louise: Hey ik ben bij winkeltje. Wat is er?
Jake: Ah. Er is hier iets voor je kun je weer terug naar het hotel komen?
En opeens roept Nate waar ik blijf.
Jake: Wie was dat?
Louise: Niemand. Ik ben alleen
Jake: Lou, niet liegen ik hoorde het.
Louise: Vic is hier ook, ik kwam haar toevallig tegen.
Louise: Maar ik moet gaan, tot zo.

Ik hang gauw op. Het voelt niet fijn om te moeten liegen tegen je beste vriend, maar wat moet ik anders?
Ik ben ook wel benieuwd wat er voor me is bij het hotel. Ik loop weer terug naar Nate. Jake heeft Victoria haar nummer toch niet, dus hij kan haar niet navragen gelukkig. 
Ik kruip weer tegen Nate aan. "Wie was dat?" Ik zeg dat het niets bijzonders was en raap mijn shirtje op van de vloer. "Wat ga je doen?" "Ik moet weer terug naar het hotel, er is iets daar." Zucht ik. Ik trek het shirtje over mijn hoofd en pak dan de rest van mijn kleding

"Ik had je graag voor altijd bij me gewild sweetie." Glimlacht Nate, ik krijg blosjes op me wangen. "Ik ook. Vanavond kan ik weer bij je zijn?" Vraag ik ietwat onzeker, hij knikt enthousiast en mijn blosjes verdwijnen niet meer. Hij trekt me in een knuffel en geeft me een kus op mijn lippen. "Tot vanavond sweetie." Zegt hij met een knipoog. Ik glimlach, "Tot vanavond"
Ik pak mijn telefoon en loop het huis uit. Ik app Jake dat ik eraan kom en bevind me de pad terug naar het hotel.

Ik stap het lift binnen en druk op de knopje voor de 4e verdieping. Als de lift weer stil staat op de juiste verdieping loop ik het gangpad uit en direct naar rechts. Ik klop op de kamerdeur waar Jake slaapt,  zodra Jake open doet begroeten we elkaar met een knuffel en loop ik in zijn kamer binnen. Ik heb nog niet zijn kamer gezien maar het is prachtig, ongeveer hetzelfde als die van mij, alleen ik heb uitzicht over het strand en hij niet.

Zodra ik de kamer verder inloop zie ik Sarah zitten

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Zodra ik de kamer verder inloop zie ik Sarah zitten. Wat doet zij hier?  "Louise" Zegt ze terwijl ze me een knuffel geeft. Ik ben sprakeloos. "Wat doe jij hier?" Zeg ik verbaasd, ze kijkt even naar Jake. "Ik laat jullie wel even alleen." Zegt hij terwijl hij zijn kamer verlaat. Ik kijk vragend naar Sarah, ze gaat op het bed zitten en klopt naast haar, ik neem plek naast haar en ga met 1 been op 't bed zitten en de ander laat ik op de vloer. "Ik heb je wat te vertellen." Begint ze serieus. Oh god..
*

MemoriesWhere stories live. Discover now