×3×

18 1 0
                                    

P.O.V. Jake

Als Maurice en ik klaar zijn met training, wachten we nog op Finn en Austin die het ander groepje training geeft, "En wanneer ga je nou eens Louise op date vragen?" Begint Mau opeens, verbaasd kijk ik hem aan, "Wat?" Vraag ik hem lachend. "Ik heb geen gevoelens voor haar, ze is als een zusje voor me." Leg ik hem uit, hij knikt met zijn hoofd en biedt zijn verontschuldiging aan, "Jullie passen wel bij elkaar," Fluistert hij, ik kijk hem aan en hij geeft me een klap op me arm, waarna ik zachtjes maar hard genoeg tegen zijn zij sla.
"Mietje," Zeg ik lachend.

Lou is sinds ik 3 ben al mijn beste vriendin, ik was net drie geworden en toen kwam mijn moeder met een baby'tje, dat was Louise. Haar moeder is beste vriendinnen met mijn moeder. Wij zijn later verhuisd naar hier, Monterey in Californie. En zij zijn ook verhuisd naar hier. Louise haar andere familie woont nog op de andere plek, Watsonville. Waar mijn verdere familie ook nog woont. Ik zie Louise als mijn zusje, en zij ziet mij als haar 2e broer.

"JOOO BOYS" Roept Austin. We lopen naar hem toe, "Waar is Finn?" Vraag ik, "Hij komt later, wou nog even opfrissen." We knikken begrijpend en pakken onze sporttassen en lopen naar buiten. Ik ga in mijn auto zitten en draai het muziek wat harder, Austin komt naast me zitten, en Maurice neemt een sigaret op zijn lippen terwijl hij tegen zijn auto aanleunt. Ik besluit om nog een appje te sturen naar Louise dat we er over 15 minuten zijn.

We zitten in de Westfield mall, bij een klein cafeetje, daar zitten we best vaak, Louise zit naast me, en daarnaast zit Finn, tegenover ons zitten Austin, Maurice en Sarah. Ik neem een hap van mijn burger. "Lou kwam trouwens op een super goed idee." Begint Sarah, we kijken allemaal aandachtig op, inclusief Lou. "OM OP VAKANTIE TE GAAN." Roept ze keihard enthousiast. We schieten in de lach, "En ik wil deze zomer, met jullie op vakantie." Eindigt ze breed glimlachend. "Wij gaan zelf op vakantie," Vertellen Maurice en Austin tegelijk. Zij zijn broers van elkaar. Lou kijkt verschrikt op en zegt dat het echt geen goed plan is.

"Ik ga wel mee," Lou kijkt raar naar me, "Ik kan jullie babysitter zijn," Grijns ik. Saar rolt met haar ogen, en Lou port me in mijn zij. "Eigenlijk, is het best wel een goed idee." Zeg ik, "Ik kan met je ouders praten?" Vraag ik aan Lou, ze neemt een slok van haar milkshake, "Oke. Saar en Jake jullie gaan vanavond mee eten bij mij." Begint ze, we kijken aandachtig naar haar. "Misschien als Jake er bij is, dat we inderdaad op vakantie mogen, maar waar gaan we eigenlijk naar toe?" Lou kijkt naar Saar die volop grijnst. "SPANJE!" Roept ze weer enthousiast.

Ik zie Louise bedenkelijk kijken, en na een lange stilte verbreek ik die. "Laten we eerst even paar dagen hier goed over nadenken." Neem ik op voor Lou. Saar kijkt me teleurgesteld aan, waarna ik mijn schouders ophaal.

Als ik Sarah en Austin heb afgezet thuis, zit alleen Louise nog bij me in de auto. "Dankje dat je het voor me opnam zonet," Begint ze, ik kijk haar kort aan en focus me dan weer op de weg. "Saar is super lief, alleen kan soms echt dwingen en door blijven gaan over iets.." zucht ze. Ze speelt met het koortje van haar telefoon. Ik knik begrijpelijk. "Denk er maar over na, en wat je keus ook is. Ze zal het moeten accepteren," Vertel ik geruststellend, "Als ze een goede vriendin is teminste." Ik schenk haar een blik, en ze geeft me een kort glimlachje. Ze doet het muziek wat harder en neuriet zachtjes mee.
-

Ik heb 2 chapters in 1 dag gedaan voor jullie 😊 Hoop dat jullie het leuk vinden!
Hier boven, zoals eerder vermeld staat ditkeer Jake! Die op de foto. De niet zo belangrijke personages in dit boek zullen geen foto erbij krijgen. Ik zal 1/2 keer in de week gaan posten, doeeeg doeg❤️

🧡🐝 Bumblebeeclouds

MemoriesWhere stories live. Discover now