×24×

0 0 0
                                    

P.O.V Louise

Ik zit op mijn bed en Jake komt om de laatste koffer van mij mee te nemen. De vlucht naar huis is al geboekt, het is nu 17:38 en om 20:55 gaat onze vlucht. Nog ruim twee uur de tijd om wat te gaan eten, en wat Jake niet weet, even langs Nate te gaan. Ik kan niet weggaan zonder antwoorden op mijn vragen. En tenslotte, hij heeft mijn hart gebroken hoe kan ik zo blind en naïef zijn geweest? Eén ding is zeker, dit doe ik never nooit meer!
"Hey Jake, ik wil nog even voor de laatste keer over het strand lopen." Hij kijkt op, "Zal ik meegaan?" Vraagt hij, ik schud mijn hoofd. "Ik wil liever alleen, dankje." Glimlach ik geruststellend. Hij knikt en rolt dan mijn koffer uit mijn kamer.

Ik bekijk mezelf in de spiegel en werk mijn makeup wat bij. Ik pak mijn telefoon en kijk of Nate nog online is geweest. Als ik naar instagram ga zie ik een foto van hem, Chanel en Loraine. Ze geven op beide kant wang een kusje bij Nate. Een jaloers gevoel bekruipt me, ik leg mijn telefoon aan de kant en schud het van me af. "Hij is je niet waard Lou." Fluister ik zachtjes tegen mezelf. Ik besluit om naar buiten te lopen waar ik Jake aantref met Lucas. "Ik ben er met een kwartiertje weer." Zeg ik tegen hem terwijl ik Lucas een knuffel geef.
Jake knikt en vertelt streng dat ik hem meteen moet bellen als er wat is. "Oh sweetie, we gaan je missen! Laat Nate gaan en ga voor Jake." Fluistert Lucas in mijn oor, ik grinnik verlegen en loop weer weg.

Als ik voor het huis van Nate sta, begint het zenuwen omhoog te komen. Zenuwachtig voor wat me te wachten staat, misschien is hij wel niet eens thuis en maak ik me druk om niks. Niemand weet ook dat ik hier sta, dus mocht het fout gaan 'wat ik niet hoop' dan weet niemand waar ik ben. Ik neem nog een diepe zucht en loop dan het trappetje op van zijn huis. Ik klop paar keer aan en de deur word geopend door Chanel dit keer. O nee..
Ze kijkt me arrogant aan en geeft me een niet gemeende glimlach. "Hey Louise, wat leuk dat je er bent."
Ik kijk haar vies aan. Wat een schijnheilige trut!
Wat ik weet maar zij niet weten is dat ik het weet van het activietje paar dagen geleden 'overdosis'
Zo kan ik hun daarmee pakken.

"Waar is Nate?" Vraag ik netjes. "Nate kijk eens wie we hier hebben." Grijnst ze roepend naar Nate. Hij komt bij de deuropening staan en rust 1 hand aan zijn kozijn. "Wat doe jij hier?" Vraagt hij nors. Ik trek 1 wenkbrauw omhoog. "Ik kom je persoonlijk vragen wat je bezielt om mij te drogeren!" Roep ik.
Hij kijkt verbaasd naar de nogsteeds grijnzende Chanel en dan weer naar mij. "Uh ik weet niet waar je het over hebt?" Vraagt hij terwijl hij op zijn achterhoofd krabt.
Ik sla mijn armen over elkaar, hij liegt gewoon voor mijn neus!

"Je weet heel goed waar ik het over heb." Zeg ik duidelijk, Nate kijkt weer naar Chanel die hem ook aankijkt en haalt dan zijn schouders op.
Ik wil mijn telefoon pakken voor de foto's als ik me al snel besef dat ik ze niet op mijn telefoon heb.
Maar gelukkig heeft Victoria bewijs genoeg. Ik bel haar op en zet haar op de luidspreker.  Nate schudt lachend zijn hoofd en wilt de deur dicht doen  Chanel houdt hem tegen en kijkt weer naar mij.

Louise: Hey Victoria
Victoria: Ola omg hoe gaat het?
Louise: Gelukkig goed. Ik heb een vraag, hoe zit het nou precies tussen jou en Nate en Chanel, en dat wat je gelezen had in die ene groepsapp?
Victoria: Oh ja omg! Nate is zo'n klootzak! Hij deed ghb in je drinken zodat je out ging om vervolgens Jake de schuld te geven. He's jealous girl. You deserve better.
Louise: iknow, ik heb het gehoord. Dankjewel! Ik moet helaas weer gaan we bellen nog wel
Victoria: Isgoed babe. Kiss Kiss

Ik kijk Nate en Chanel die mij verbaasd aankijken aan. "Zie je nou wel?! Jullie zijn zielig!" Roep ik weer.
Chanel kijkt me grijnzend aan, "Ach schat. Jij bent sneu dat je hier heen komt, moet je niet inpakken ofzo?!"
Woede begint alweer in me op te borrelen. "Je hebt je kans gemist Nate. Jake en ik zijn weer goed met elkaar. Denk je nou echt dat ik zo'n vriendschap laat vallen voor jou?" Hij haalt zijn schouders op, "Dacht je nou echt dat ik je zou willen?" Zegt hij arrogant. Ik haal mijn wenkbrauwen weer omhoog en tranen vullen mijn ogen alweer.
Girl, stop crying!
"Hij is al van mij, hij heeft je nooit gewild!" Lacht Chanel terwijl ze elkaar een kus geven. "Hoezo doe je mij dit aan Nate?" Vraag ik 

"En babe, Jake heeft verteld dat hij je niet mag en je een waardeloos stuk stront vind." Vertelt Chanel terwijl ze haar haar naar achter gooit. Ik kijk naar Nate die lachend zijn schouders ophaalt. "Adios senorita!" Roept ze lachend. Nate gooit de deur hard dicht en mijn tranen vloeien over m'n wangen.
Waarom ben ik zo blind geweest door zo'n grote hartenbreker?
*

MemoriesWhere stories live. Discover now