This can't be

37 3 3
                                    

('I know you' sequel)

(Disclaimer: Az, hogy az olimpián Szebenics fejez, csak a történet kedvéért van. A valóságban irracionális döntés lenne pl. Rabb Krisztiánt fejezővé tenni)

Az emberek sokszor kinevetik a vívókat, mikor örömüknek hangot adnak. Csak azok, akik hasonló helyzetben voltak, értik meg a stresszt, az aggodalmat, és a bizonytalanságot végre kiengedő ordítás jelentőségét.

Nem lehet minden versenyt megnyerni. Szebenics nyilván tudja ezt jól. Viszont veszíteni egy relatív könnyű csapat ellen, úgy, hogy te fejeztél, akár hátránnyal, akár előnnyel álltál a pástra, rendesen megtépázhatja az önbizalmadat. Egy dologban biztos volt: nem engedheti, hogy ez megtörténjen az olimpián. 

Leszik csalódottan jött le a pástról. 39-40 az állás. A másik csapatnak. Az újoncnak fordítania kellett. 

...

43-43. Olyan közel van. Meg kell nyernie. 

Elindul előre. A francia hátralép, majd támad. Szebenics nem érti, mit akar. Ő fejet vág, a másik oldalt. Mind a két lámpa ég.

A bíró a franciának adja a tust. Az egész csapat felháborodik, Leszikkel az élen. Szebenics kikéri a videót. 

Videó után is a francia vívónak ítéli a bíró a tust.

- Ez még nem látott vívást?! Mi a fa...

- Csele! - Leszik hangja éles, nyilvánvalóan nem volt megelégedve a helyzettel - Ezzel nem érsz el semmit.

Ha elveszítik, az miatta lesz. Ő nézte el. Ha második szándékút csinál... 

43-44. 

Hátra-előre, támadás. Kis visszalépések. A francia a védő. Egyenes támadás.

Két lámpa ég. A bíró Szebenicsnek adja a tust. A francia kikéri a videót. 

Szebenics először nem érti, miért. Utána rájön. Ha a francia pengét ütött, az övé a találat. A magyar nem látta, hogy ez megtörtént volna, de visszaemlékezett a tusra, és a francia tényleg csinálni akart valamit a pengével. Más kérdés, hogy sikerült- e. 

A bíró visszatér.

- Attaque, touche, point.

Megadták Szebenicsnek. Nem volt pengeütés. Mintha több kiló tehertől szabadult volna meg.

44-44.

- Gyerünk, cseles támadás, menni fog - mormogta Leszik. Ha ezt a tust beadja, nyernek.  Szebenics meg tudja csinálni. 

Vigh, aki a negyedik, csak csapatban induló vívón kifejezetten látható volt az aggodalom. Ő nem ismeri igazán a csapatot. Szebenics megoldja. Legalábbis ezt remélte.

Utolsó tus. Gyerünk, gyerüüünk. Menni fog. 

Támadj. Fejcsel, hasra. 

Nem! 

Kvartot vett! Kivédi! Szúrjál, SZÚRJÁL!!

Szúr. 

Egy lámpa gyulladt ki. Piros. Megcsinálta. Megcsinálta.

És ordított. Sisakját lerántotta fejéről. Megcsinálta. 

Összeszedte magát, hogy kezet rázzon ellenfelével és a bíróval. A csapat a pást mellett ünnepelt.


Bár a férfi kard csapat versenye még nem történt meg, az egyéniben való leszereplés ellenére, esélyesnek tartják a csapatot. Decsi helyére Rabb Krisztián (Kiki, becenevén) került, teljesen jogosan. Az EB-n szépen vívott, sokan azt mondják, ő nyerte meg nekik. Hajrá, magyarok! Mutassuk meg nekik! 

Nem Akartalak Elengedni - PUF rövid fanfictionokKde žijí příběhy. Začni objevovat