Egy, kettő, három. Egy, kettő, három. Most. Szép.
A pálya első akadálya simán ment. Lovának viszont mindig baja volt a plankekkel. Főleg, hogy az ugrás egy méteren volt.
Egy, kettő, három. Most.
Ő könnyített, a ló pedig bestoppolt az akadály előtt. Szépen lefordult a csődörről, bele az ugrásba.
- Csenge! Megvagy?
A hang nagyon távolinak tűnt. Fejét erős ütés érte a rúd által. A kobak szerencsére tompította valamennyire, különben sokkal nagyobb bajok lettek volna, mint amik voltak.
- Nagyjából...
Kissé szédült, de remélte elmúlik. Föltápászkodott. Kobakját lecserélte a zacskóban lévő másikra, majd visszapattant a csődörre. Ezután már sikerült befejezniük a pályát.
...
Felhívta öccsét.
- Akkor menjek a stúdióba?
- Igen.
- Nem vagyok egy nagy Pál utcai, biztos jó ötlet?
Szinte látta maga előtt, ahogyan öccse forgatja szemét.
- Igen. De most te beszélj. Túlélted az edzést?
- Valahogyan igen. Fiatal csődör, vannak érdekes dolgai...
Lassan a házhoz érkezett, ahol Csele és a többi Pál utcai podcastokat szoktak fölvenni amiben a gyerekkorukról, főleg a grundi történésekről beszéltek. Valamiért megkérték őt is, hogy csatlakozzon hozzájuk.
- Sziasztok!
A stúdióban már Boka és Csele bent ült Nemecsek társaságában. A többiek nem érkeznek hamarabb, mint a megbeszélt, sőt, a Leszik-Weisz-Richter trió szinte mindig késett.
- Szeja Csenge! Hogyan ment a lovaglás azon a csődörön?
- Látom, Csaba, hozod a szokásos formád. Szeretném azt hinni, hogy nem gondoltál semmit e megszólalás mögé, de ez nem hinném, hogy így van.
- Túl jól ismersz - szólt mosolyogva.
Csele elkomolyodott.
- Viccet félretéve. Történt valami?
- Lezúgtam, de mindegy, jól vagyok.
- Mindegy?! Mi az, hogy mindegy?! Mié...
- Nyugodj le! Semmi baj nincs.
Az ajtó a kelleténél hangosabban záródott be.
- Mire sétáltam én be?
Geréb volt az, szokásához híven percre pontosan érkezett.
...
Lassan beszállingóztak a Pál utcaiak. Utoljára Richter érkezett meg. Vele szemben elfogadható volt, mert ő lakott a legtávolabb a stúdiótól.
A beszélgetés elkezdődött. Bár sokan voltak, valahogyan mindenki szóhoz jutott, nagyrészt Boka jóvoltából.
- És Nemecsek akkor mondta, hogy ellopták a zászlót...
- Igen, és nem hittetek nekem!
- Most képzeld el, hogy valaki azt mondja, betört hozzájuk az ellenség. Elhinnéd?
- Jogos.
Csenge szédülni kezdett. Feje lüktetett. A padlót bámulva próbálta eltüntetni a fájdalmat.
- Csenge, jól vagy?
- Nem tudom, kicsit szédülök. Kimehetek egy percre?
Csele aggodalommal nézett rá.
- Persze.
- Biztos? Nem akasztom meg a podcastot?
- Áhh, nem.
A többiek nagyban filozofáltak az "Áts-támadásról", ahogyan nevezték. Nem igazán hallatszott beszélgetésük.
Csenge feltápászkodott. A mosdóba indult. Hirtelen úgy érezte, mintha a padló egyre közeledne. Majd minden elsötétült.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nem Akartalak Elengedni - PUF rövid fanfictionok
Hayran KurguElső adag fanfictionjaim 😊 Ha valamelyiket szeretnéd, hogy hosszabb sztoriban kifejtsem, nyugodtan írd le!