- Akkor tudod, mi a feladat? - Csenge nem volt biztos benne, hogy öccse megértette, amről hadovált.
- A neved nem Csenge, hanem Amelia, és ha kérdeznének, nem mondhatok semmit. Nyugi van, na.
- Szupi. Nálam leszel sajnos, tehát tényleg figyelj. Ja, és ha kérdezik, nem járok Annával, de ha mégis kiderülne... Mindegy, igazából akkor is Marie a neve. És bár a sztori szerint nem vagyunk testvérek, lehetőleg ne küldözgess névtelen szerelmes leveleket, mer' még az utolsó napon is letagadlak, oké?
Csele szemét forgatva próbálta összehúzni teletömött böröndjét.
...
- Jó, most, hogy elmentünk a Kerekasztal Fogadóba, és senki sem akar éhen halni - itt a táborvezető körbenézett - remélhetőleg, arra gondoltam, hogy tarthatnánk egy csapatos ülést. Mindenki hozzon egy széket, és a csapatokkal üljetek össze. Most!
Mindenki szétszéledt. Elkezdődött a harc a 'székesterembe' ki-be jutásért.
Hamarosan a tábor minden tagja leült különböző méretű és formájú körökbe a táborvezetőikkel.
- Amúgy Amelia!
Csenge a fiúhoz fordult. Még tanulgatta a neveket, így nem tudta, hogy Barabás Kende szól hozzá, vagy keveri.
- Ha dühös vagy, a piros szín a hajadon feljebb, megy, vagy mi?
Ezt a mondatot nem igazán tudta értelmezni. Az tény, hogy haja vége be van festve. Idáig tudta értelmezni az állítást.
- Tessék?
Csele közbeszólt.
- Szerintem az a kérdés, hogy mutálódik-e a hajad.
Erre a kijelentésre a lány felnevetett, majd visszafordult az eredeti kérdező felé.
- Ez esetben nem. Vagy legalábbis nem tudok róla.
A történet valós eseményeken alapul.
ESTÁS LEYENDO
Nem Akartalak Elengedni - PUF rövid fanfictionok
FanficElső adag fanfictionjaim 😊 Ha valamelyiket szeretnéd, hogy hosszabb sztoriban kifejtsem, nyugodtan írd le!