část ღ pátá

140 16 2
                                    

Nějakou chvilku to Minhovi zabralo, ale produkt pro J.One měl hotový. I když o produktu předtím pochyboval, tak výsledek ho vcelku překvapil. Líbil se mu. Teď jen aby se líbil chlapci, kterému ho bude posílat, natolik, aby si ho vzal na sebe. Ale jelikož se tričko se svetrem líbí i klukům a ostatním zaměstnancům, tak se Minho nebojí.

A když se líbit nebude, tak se nic neděje. To si Minho opakuje pořád dokola, uklidňuje se tak. Život se mu nepokazí, když to u jednoho náhodného mladého rappera nevyjde. Holt si pak bude muset jen vydělat na jiný typ propagace, což by ale zabralo další Minhův čas.

Minho do svého bytu dojel vcelku pozdě. Pro J.One totiž udělal dvě trička, jedno velikosti M a druhé velikost L, aby si mohl on sám vybrat, co mu přijde pohodlnější. Obě na sobě měli černě nasprejovaný znak. Brunet se do poslední chvíle snažil, aby nic nepokazil. Což se mu povedlo. Nyní na Minha čekalo pouze zabalení hotového produktu.

Měl na výběr ze dvou možností zabalení. Jedno napadlo Seungmina, že to Minho zabalí do jejich značkové krabice, aby na první pohled bylo vidět, od koho balíček přišel. Druhá možnost byla vytvoření nebo počmárání jiné krabice jiným vzorem. Minha napadlo popsat krabici jménem rappera. I když... Co kdyby tyto dvě věci spojil dohromady?

Jak ho napadlo, tak také udělal. V bytě došel do bordel místnosti, kde předtím bral spreje a ze země vzal ještě nesloženou krabici. Minho měl doma pár krabic pro případ, že by chtěl z domova balit objednávky. Často totiž pracuje, i když má mít dávno po pracovní době. Je to jeho relax, kdyby ho to nebavilo, tak to přeci nedělá.

Krabici složil po cestě do obýváku, kde měl na sedačce položené složené trička. S opatrností, aby trička zůstala složená, trička vzal a položil je do krabice. Následně se s hlasitým vydechnutím otočil a došel do ložnice, kde měl na stole bloček tvrdších papírků. Dostal nápad, že J.One napíše vzkaz, od koho mu ten balíček vůbec přišel.

Černou fixou začal psát vzkaz, který nebyl nikterak dlouhý. Chtěl jen zapůsobit na chlapce, protože by to mohlo přidat k tomu, aby si rapper vzal jejich produkt na sebe.

Milý J.ONE,
zasílám Vám jeden z mých návrhů,
na kterém jsme se s týmem shodli,
že Vám určitě bude slušet.

Doufáme,
že se Vám produkt bude líbit tak, jako nám,
a taktéž doufáme,
že se v něm budete cítit skvěle.

Přejeme Vám a vašim kolegům,
mnoho úspěchů & abyste si užili následující koncert.

Za celý tým KNOW,
Lee Minho

Po dopsání se Minho od vzkazu oddálil. Něco se mu na tom nezdálo, ale nevěděl co. Mávl nad tím však rukou a vzkaz se rozhodl vyfotit a poslat chlapcům do skupiny. Jeongin mu odpověděl do pár sekund, jak ten kluk trávil mnoho času na telefonu. Souhlasil se vším, co se ve vzkazu psalo. Seungmin to Minhovi rovněž odsouhlasil po pár desítkách minut.

Vzkaz proto vložil do krabice, kam ze své peněženky ještě vhodil KNOW vizitku a celou krabici pak uzavřel. Ještě před zalepením po celé krabici několikrát napsal J.ONE. Minho neměl rád své písmo, ale už se mu to nechtělo předělávat. Popsání té krabice jménem rappera mu přišlo dobré i v tom, že ostatní budou okamžitě vědět, komu je ten balíček věnován.

Brunet měl hotovo, už stačilo jen balíček předat Seungminovi, který ho pošle na místo určení. Sice Minho pořád netuší, jak byl Seungmin schopný sehnat číslo na manažera - nebo spíš, jak ho ksakru získal Felix, ale to už jaksi není Minhův problém. Důležité je, aby to k mladému rapperovi vůbec došlo a pokud ne, dá to za vinu mladšímu brunetovi, který Minha do tohoto cirkusu zatáhl.

ICONICKde žijí příběhy. Začni objevovat