část ღ čtvrtá

157 16 4
                                    

Jak Minho slíbil, tak dodržel. Na svetru sice nezačal pracovat následující den, ale po chvilce, kdy mu chlapci odešli z bytu. Byl z toho tak natěšený, že na tom chtěl začít pracovat co nejdříve. Práci započal tím, že chtěl celý návrh překreslit, ale po několika zmačkaných papírech se na to vykašlal. Zůstal u původního návrhu.

Chtěl ho změnit, protože se mu opravdu zdál poněkud obyčejný. Ale jakmile si vzpomněl na to, jak mu to Hyunjin vysvětlil, tak si řekl, že to dává smysl a měl by na to myslet. Tudíž obyčejné tričko s přehozeným svetrem přes to se jevil už jako vhodný produkt, který může poslat jmenovanému J.One.

Z velké bílé skříně v ložnici vytáhl několik triček. Od velikosti S až k velikosti XL. Na notebooku měl otevřený příspěvek od J.One, podle kterého soudil, která velikost by mu sedla. Věděl, že se nemůže trefit úplně, ale přibližně určitě. Však se tomu už nějakou tu dobu věnuje...

Chlapec na obrazovce vypadal menšího vzrůstu, ale co Minho pochopil je to, že má pravděpodobně rád oversized oblečení. Což musel i sám Minho uznat, že to chlapci sluší. Rozhodl se proto udělat dva návrh velikosti M a L, kdy L už bylo velké i pro Minha. Pošle mu dvě trička se stejným vzorem, aby si mohl sám J.One vybrat.

Obyčejné bílé tričko s obyčejně bílým svetrem? Bílé tričko s béžovým svetrem? Bílé tričko s krémovým svetrem? A jakou barvu má mít ten znak? Má doma vůbec nějaký sprej?

Tolik myšlenek kvůli jednomu chlapci... Minho se zastavil, protože ani nevěděl, jak je na tom s tím, co na ten výrobek potřebuje. Položil vybraná bílá trička na postel a zašel do malé místnosti hned vedle ložnice, ve které skladoval všechno možné. V regálech měl látky, nitě, jehly, další prázdné skicáky, ale taktéž věci na vytírání, praní nebo alkohol, který on vytahuje pouze, když mu přijde návštěva.

Na poslední poličce regálu bylo i pár sprejů. Minho vytáhl ten s černým víčkem a vzal i s tmavě modrým, kdyby chtěl udělat více produktů. Zdálo se mu to jako dobrý nápad, i když ve skicáku byl znak nakreslen černě.

Minho položil ty dva spreje na postel vedle triček. Teď mu už zbývaly jen svetry. Znovu proto otevřel svou velkou bílou skříň a hledal, zda má nějaké bílé, krémové nebo béžové svetry. Bohužel i s prohrabáním ostatních poliček, kde by svetry být neměly, tak žádný takový svetr nenašel. Bylo to hlavně z toho důvodu, že moc návrhů se svetry neměl.

Proto popošel o kus dál, kde byla nižší bílá komoda, ve které má Minho své každodenní oblečení. On osobně svetry má vcelku rád, proto se šel do komody podívat. Ale i když našel jak bílý, tak krémový svetr, tak se neodhodlal je rozstříhat. Hold bude muset počkat, než se takový svetr zajede koupit.

Tudíž jeho práce pro večer skončila. To hlavní nenašel, proto nemá jak pokračovat. Trička ze své postele přesunul na židli u stolu a spreje položil na stůl. Na stole si vzal první papírek, který uviděl a napsal na něj velkým písmem svetry, aby na to nezapomněl.

Následovala sprcha, hygiena a večerní meruňkový čaj. S teple zalitým čajem Minho zalehl do své postele, přikryl se a na sebe položil notebook. Čaj položil na noční stolek, aby se náhodou nestalo, že ho vylije na notebook. Na Netflixu klikl na rozkoukaný seriál a pustil se do sledování. Pomalu u toho začal upíjet svůj čaj.

Avšak netrvalo dlouho a Minho usnul s puštěným seriálem na stehnech. Jeho čaj nedopil, ale v hrnečku zůstalo málo. Alespoň mu ta vůně meruněk a medu provoní pokoj.


Jediné, co včera měl Minho udělat, předtím než usnul je nastavit si budík. Jenže to neudělal, a tak ho vzbudil Seungmin, který mu zavolal na telefon. Minho může děkovat bohu za to, že si na telefonu nevypíná upozornění.

ICONICKde žijí příběhy. Začni objevovat