část ღ devátá

132 18 7
                                    

Minha od pondělního večera nemyslel na nic jiného než na schůzku, která ho v následujících dnech čeká. Přemýšlel nad cenou, kterou si za outfit řekne. Přemýšlel nad tím, jak jim popíše všechny možné látky, ze kterých to může ušít. Přemýšlel nad tím, jak se jim vůbec představí a nejvíc myšlenek běhalo kolem toho, jak to vůbec probíhat.

Určitě tam nebude sám s Jisungem, budou tam všichni členi 3RACHA a on s nimi bude muset vyjednávat. I když, nemá co vyjednávat, když si ho oni sami povolali...

V úterý si v kanceláři zařídil vše, co měl v plánu a následně si zavolal Seungmina k sobě do bytu, aby si společně mohli poslechnout demo k jejich novému albu.

Zjistil totiž - nebo spíše si to myslí - že mu to Jisung do balíčku dal, aby z toho Minho pochytil, jak chce, aby to album vyznělo. Tím pádem by podle toho měl udělat i ty outfity. Aby z těch outfitů vyzařovaly stejné pocity jako z těch písniček. Ale jelikož se v hudbě moc nevyzná, tak si musel přivolat někoho na pomoc, a proto si vybral Seungmina.

Řekněme, že celé odpoledne nedělali nic jiného, než ze zkoumali, jak všechny ty písně zní. Oba k nim řekli své názory, například jak by si představovali barvy outfitu a z čeho by se celkově měl skládat. Minho si to všechno důkladně zapisoval, aby na nic nezapomněl. Na konci jejich schůzky začal dokonce i kreslit první návrh outfitu.

Když mladší brunet odešel, Minho se v klidu najedl, vysprchoval a ještě předtím, než chtěl jít spát, tak se pustil do dalšího návrhu. Jenže u jednoho návrhu to neskončilo, jak se do toho vžil. Bavili ho ty barvy, které se Seungminem vybrali a snažil se s nimi vymyslet takové kousky, které by slušeli všem členům 3RACHA.

Na stolku měl i otevřený notebook, na kterém měl tři fotografie. Na každé byl jeden z členů 3RACHA a nějaký outfit, který si pravděpodobně vybírali členi sami. Podle toho si Minho určoval, co by komu tak ušil.

Trávil nad tím hodně času, až tak, že šel spát tak čtyři hodiny po své večerce. Což u něj nebývá neobvyklé, když se do něčeho takhle pustí. A je to jedině dobře, protože díky tomu, že je do toho takto zapálený, tak to určitě vyjde skvěle. Nebo takhle si to Minho omlouvá, protože jinak si kvůli tomu opět rozbil spánkový režim...


Když na scénu přišla středa, tak se brunet samým nadšení probudil o hodinu dřív, než měl nastavený budík. Dokonce se i cítil vyspale, i přestože šel spát později než obvykle. Jeho tělo pravděpodobně bylo tak natěšené, že už se nemohlo dočkat, až bude na místě schůzky.

Minho si stejně ještě ale musel vybavit jinou schůzku. Měl domluveno zkoušení a představení nových látek, které by údajně měly být kvalitnější než ty, které doteď jeho značka používala. Moc tomu nevěřil, protože firma, která ho s tímto oslovila, neměla v této branži skoro žádné jméno. No, byl ohledně toho trochu skeptický.

Avšak jeho teorie s tím, že to byl jen marketingový tah, se potvrdila, jakmile dojel na místo. Sice tam bylo mnohem více lidí a podnikatelů než sám Minho očekával, ale k nic báječného to rozhodně nebylo. Prodejci akorát pořád kecali o tom, jak jsou jejich látky opravdu to nejlepší na trhu, když brunet viděl, jak jsou ty látky tenké a průsvitné.

U některých firem nebo podnikatelů zapůsobili, ale na bruneta moc ne. Je spokojen s látkami, které už objednává a ze kterých už jeho lidé šijí. Nemá důvod objednávat a zkoušet nové, když vidí, jak na tom jsou. Firma u něj holt nepochodila a on odjel s prázdnou.

Tím pádem se jeho schůzka přerušila o něco dříve a on si tak mohl v pohodě dojet domů, aby se osprchoval, najedl a převlékl do něčeho jiného. Zároveň napsal Seungminovi, aby se připravil, že pro něj dojede. Minho si na sebe oblékl šedý oblek, pod to bílou košili a pár černých opasků. Jako doplněk si vzal brýle s kulatými obroučkami a vlasy si upravil tak, aby mu šlo vidět čelo.

ICONICKde žijí příběhy. Začni objevovat