část ღ šestá

141 17 2
                                    

Minho sice nevěděl, jak má všechny ty informace, které mu Seungmin sdělil, pobrat, ale nechal to být. Zjednodušeně mladšímu chlapci řekl, že to nečekal a že k tomu asi momentálně nemá co říct. Chlapci se následně rozešli, protože oba měli další věci na práci.

Brunet tedy seděl sám v kanceláři s meruňkovým čajem na stole a kreslil náčrty. Měl tolik nápadu, ale kolikrát se mu stalo, že návrh nebyl možný v realitě vytvořit. Mrzelo ho to, ale nedalo se s tím nic dělat. Na druhou stranu se tím poučil, věděl, co si pak může dovolit a co naopak ne. Na všem špatným se určitě dá najít něco dobrého.

Už měl pokresleno několik papírů, když se rozhodl všechny návrhy projít. Bylo jich dost, ale musí vybrat takové, které jsou reálně možné udělat. Kvůli tomu zmačkal více jak pět náčrtů. Je trochu naivní, ale dříve těch zmačkaných návrhů bylo o mnohem více. A to většinou zmačkal až když ten náčrtek zkoušel udělat...

Od jeho začátků se toho holt dosti změnilo. A rozhodně k lepšímu. Celkově se Minho má lépe, než kdy předtím. Dělá to, co ho baví a vydělává mu to dobré peníze. Pracuje s lidmi, kteří ho naplňují a doplňují. Jeho návrhy už i ocenilo pár celebrit, díky čemuž se mu zlepšila reputace a lidé si začali více a více kupovat jeho produkty.

Nemůže si stěžovat. Jediné, co mu v jeho životě schází je podpora jeho rodiny... Být totiž módním návrhářem je pro jeho rodiče práce pro ženy. Vyloženě se Minha zeptali, jestli náhodou není gay, když jim oznámil, že se vydal touto cestou. Jelikož oba jeho rodiče očekávali, že Minho bude pracovat v IT odvětví, protože vystudoval IT školu.

Urazilo ho to, ale chápal je. Strávil několik let na oboru, ve kterém se ani nebude pohybovat. Těch vyhozených peněz, které do toho jeho rodiče dali. Toho promarněného času, který do toho Minho sám věnoval...

Sám toho ale nelituje. Protože když mu značka nevyjde, něco se nedejbože pokazí, tak si může ve vystudovaném oboru najít velmi lehce práci a vydělávat skvělé peníze.

A jestli je Minho gay?

Je. Upřímně, když randíval s děvčaty, tak to skončilo rychleji, než to začalo. Žádné city k nim neměl, i když se s nimi cítil skvěle. Zjistil totiž, že se s dívkami chce jen přátelit. Takové zjištění měl už na střední škole a řekněme, že to kvůli svým rodičům neměl úplně jednoduché.

Doteď jim to neřekl. Nemá potřebu si s nimi pokazit vztah ještě více než už je. Proto vždy, když se scházel s nějakým chlapcem, tak to nebylo u něho doma. Buď někde venku nebo u toho chlapce. S tím taky mělo několik z těch chlapců, se kterými Minho randil, problém. Chtěli vědět, kde a jak si Minho žije, ale nikdy je k sobě domů nevzal.

Od té doby, co bydlí sám, tak se to samozřejmě změnilo. Problém je ten, že Minho ještě nenašel takového chlapce, který by si myslel, že se návrhem a prodejem oblečení dokáže Minho uživit. Takže žádný vztah nenavázal, protože se obávali, že všechno budou muset platit oni...

Minho je tudíž momentálně sám a pravděpodobně ještě nějakou tu dobu bude. S rodinou se nevídá a přítele měl naposledy v posledním ročníku na vysoké, tudíž před dvěmi lety. 

Toto uteklo.



Uteklo i dalších pár dní, ve kterých Minho opět kreslil vše, co ho napadlo. Tak, přeci jenom je to jeho práce. Celé dny trávil v kanceláři, zařizoval, aby byly produkty naskladněné a aby měli také připravenou novou kolekci, protože se blížilo léto. Díky bohu, že mu se vším pomáhají jeho kamarádi a především Seungmin, jinak by se z toho všeho Minho zbláznil.

ICONICKde žijí příběhy. Začni objevovat