část ღ osmá

144 14 21
                                    

Uběhlo několik týdnů od té doby, kdy se značka KNOW proslavila díky J.One z 3RACHA. Byl to pro Minhovu značku značný krok dopředu. Mohl si totiž dovolit zaplatit další zaměstnance a taktéž zaplatit nové vybavení. To, že to takhle poslali výrobek někomu známenějšímu jim opravdu moc pomohlo a Minho z toho byl radostí bez sebe.

Dokonce má i nového modela a přemýšlí o zaměstnání dalších. Daří se mu, daří se jim. I když to byla ze začátku fuška, tak se s tím všichni naučili pracovat a díky tomu je už nic nevykolejí. Už ani Minhova pomoc v kanceláři nebyla potřeba, v klidu si mohl kreslit další náčrty a sdílet své nové nápady se Seungminem a dalšími.

Samozřejmě všem, co se na tomto podíleli, Minho dal peníze navíc a rovněž dva dny dovolené, aby si mohli kdykoliv odpočinout. Když řekl, že jejich práci dokáže ocenit, tak to myslel naprosto vážně. Bez nich by to přeci nezvládl, tak proč by měl být hamoun a nechat si jejich zásluhu pro sebe...


Minho si do kanceláře pořídil pár nových věcí. Chtěl se v ní totiž cítit trochu lépe, možná i jako doma. Nakoupil si hromadu levných doplňků, jako například květiny, budík a různé blbosti podobné soškám. Také pár nových poliček a především nové křeslo a i křeslo pro ty, kteří přijdou do jeho kanceláře, aby si měli kam sednout.

Hned se tam cítil příjemněji. Rád si tam i zapaloval svíčky, aby mu kancelář voněla. Sám si říkal, že se mu to opravdu povedlo, ale další peníze do takových blbostí investovat nebude.

Z myšlenek ho vytrhlo zaklepání na jeho skleněné dveře. Zvedl proto hlavu od náčrtků a s úsměvem ukázal, aby mohl host vstoupit dovnitř. Do kanceláře vstoupil Felix se stejným úsměvem na tváři a menší krabičkou v ruce.

„Ahoj, Lixy, copak potřebuješ?" Optal se Minho a zvedl se z kancelářského křesla, aby nevypadal nezdvořile. Felix na něj mrkl a s tím položil i zmíněnou krabičku na jeho stůl. „Něco pro tebe nesu, myslím, že z toho budeš nadšený," přiznal mladší a brunet trochu znejistěl. Vzal si sice krabičku do rukou, ale na Felixe se podíval podezíravým pohledem.

„To je od tebe?" Zeptal se starší zvědavě s jedním nadzvednutým obočím. Felix se uchechtl, „Ne, není," odpověděl popravdě. Minho si zamumlal něco pod nosem, ale i přesto si vzal nůžky z držáku na tužky a začal ostrou hranou řezat lepící pásku uprostřed balíčku. „A víš co je uvnitř?" Zjišťoval Minho dál, koukaje na mladšího chlapce, jak se opírá o Minhův stůl.

Felix zakroutil hlavou. „Ne, ale vím, od koho to je, tak jsem zvědavý, co v tom je," zasmál se a Minho s ním. „Tak to jo."

S velkou opatrností brunet otevřel balíček, ve kterém na něj na vrchu čekal bílý papírek. Byl velmi podobný tomu, co on posílal J.ONE. Minho ho vzal a nahlas začal číst.

Milý Minho,
mockrát Vám děkuji za zaslání Vašeho produktu,
cítil jsem se v něm naprosto skvěle,
nic jiného jsem však neočekával,
protože Vaše produkty jsou úžasné.

Díky Vám jsem na pódiu zazářil,
a proto bych byl velice vděčný,
kdybyste přijal mou nabídku na to,
že byste nám udělal outfity k našemu novému albu.

Rozhodně to nebude zadarmo,
Vaší práci oceníme tak,
jak si Vy sám určíte.

Ať už se rozhodnete jakkoliv,
dejte mně nebo našemu manažerovi prosím vědět.

Těším se na naší spolupráci.
Za 3RACHA,
Han J.ONE Jisung

Když papírek Minho dočetl, přistihl se, jak se usmívá od ucha k uchu. Jakmile od papírku odtrhl oči a podíval se na Felixe, tak zjistil, že nebyl jediný, kdo se tak usmívá. „To je naprosto skvělá nabídka Minho!" Řekl blonďák trochu vyšším hlasem a rychlým krokem se dostal k Minhovi na druhou stranu stolu. „To si nemůžeš nechat ujít!"

ICONICKde žijí příběhy. Začni objevovat