část ღ dvanáctá

134 21 6
                                    

Seungmin s Minhem sledovali, jak velké černé auto odjíždí z jejich parkoviště. „Tak ty takhle, jo?" Řekl mladší chlapec, když zmíněné auto už nebylo v jejich dohledu. Minho se na něj se zmateným obličejem otočil. „Co?" Zeptal se nechápavě, načež Seungmin se zasmál. „Ty sis z byznysu udělal pozvánku na rande," zavtipkoval mladší a s tím se rozešel zpět do studia.

Minho měl stále nechápavý pohled v obličeji, ale následoval Seungmina do studia. „Jak jako pozvánku na rande?" Zeptal se znovu, aby mu to mladší brunet vysvětlil. Seungmin se usadil na jedno křeslo u konferenčního stolku a s úšklebkem se na Minha podíval. „Máte hezká tetování, mohl byste mě někdy svézt," odpověděl mu se zvednutými rukami, na kterých naznačoval uvozovky. Vyloženě si ze staršího chlapce udělal srandu.

Starší brunet už pochopil, o čem mu Seungmin povídal. „Jaký rande, ty blbče, však jsme oba byli jen milý na toho druhého," vysvětlil Minho, sedaje si na křeslo vedle mladšího. Ten na něj stále koukal s úšklebkem na tváři. „Hej, nekoukej tak na mě. Vyloženě jsme jen prohodili sympatie, to je všechno," obhajoval se starší, ale Seungminův výraz se nijak nezměnil.

„A to jak si zkameněl, když si sundal tričko, to co?" Rýpnul si mladší, drže s Minhem oční kontakt. Minho věděl, že ho hrozně rád provokuje. Seungmin ho škádlí vždy, když může a starší chlapec tomu už přišel na kloub. Ignorace. „Jak si s nimi vyjednal tu cenu?" Otázal se bez uhnutí pohledem, protože věděl, že mladší nemá rád, když mu někdo neodpoví na otázku.

„Nemůžeš mě ignorovat napořád," zasmál se mladší brunet a mrkl na staršího, načež ze své kapsy vytáhl telefon. „Manažer s tím neměl žádný problém, Chan se dokonce i ozval, že mu to přijde málo," sdělil Seungmin, koukaje do svého telefonu. Minho na to jako reakci nadzvedl obočí. „Málo?" Divil se. Tak přeci jenom měl ten hnědovlasý blbec zase pravdu.

„Nechci se chlubit, ale říkal jsem ti to," pověděl mu Seungmin a s tím se oba zasmáli. Samozřejmě, že opět bylo tak, jak mladší řekl. A Minho byl rád. Možná by své produkty nemusel tak podceňovat a dávat jim tu nejnižší možnou cenu. Měl radost z toho, že se ostatní lidí nebojí investovat do kvalitního oblečení. A ještě k tomu, když jsou to celebrity.

Po bezesmyslném rozhovoru mezi chlapci se Minho rozhodl, že Seungmina odveze na kampus jeho vysoké školy. Samozřejmě ho mladší nezapomněl sprdnout za to, že se poutá až moc pozdě a také zkritizoval, že nedodržuje rozestupy mezi auty. Na to mu však starší brunet odpověděl, že jestli mu to vadí, tak ať si jde pěšky. Seungmin následně ztichl.

Minho, když vysadil mladšího chlapce, se rozjel zpět do studia. Tam po svých hostech uklidil, konferenční stůl vrátil na své místo, s tím i křesla a následně si vzal vyplněné tabulky a své věci. Studio zamknul, sednul do svého auta a rozjel se domů. K jeho smůle ho po cestě zastavila policejní hlídka, protože viděla, že Minho jede bez pásu.

V momentě, kdy policejní hlídka na něj rozsvítila majáky s nápisem STOP, tak si Minho vzpomněl na toho mladšího pašáka, který mu doslova před hodinou za tohle vynadal. A teď za to pravděpodobně dostane pokutu.

A taky že ji dostal.

Policejní hlídka by to prý nechala být, ale jelikož měl za to už v zápisu jedno napomenutí, tak to holt nešlo udělat jinak. Na místě mu dali pokutu na sto tisíc wonů, načež jim brunet za volantem řekl, že tolik peněz v hotovosti nemá. Že vše totiž platí kartou...

A Minho naprosto čuměl, když policejní hlídka vytáhla terminál s tím, aby tedy zaplatil kartou.

Bez dalších řečí to samozřejmě zaplatil, nechtěl mít s policií žádné problémy. Hlídka ho tedy poté nechala jet, ale upozornila ho na to, ať si na to dává větší pozor. Minho jim na to odpověděl, že si na to pozor dá, že se nemusí obávat a po zhasnutí majáků se opět rozjel domů. Jestli to, co jim řekl, je pravda, to už však nikdo neví...


ICONICKde žijí příběhy. Začni objevovat