V následujících dnech si Minho užíval tu volnost, kterou měl po dokončení outfitů pro chlapce z tria 3RACHA. Už měl za sebou i předání, které proběhlo sice velmi rychle, ale podle komplimentů, které od chlapců Minho dostal, tak si oddechl. Spadl mu kámen ze srdce, byl rád, že se jim jejich outfity líbily.
Dokonce od chlapců dostal více peněz, než na čem byli předem domluvení. Bylo to prý díky tomu, že všechno splnil se stoprocentní přesností a ještě k tomu rychleji, než kdokoliv předtím. Minho byl za to nesmírně rád, takovou zpětnou vazbu už dlouho neobdržel. Vážil si toho, že může pracovat s takovými lidmi, kteří jeho práci takto ocení.
Svůj úspěch, nebo spíše úspěch celé jeho firmy, šel i zapít se svými chlapci. Tentokrát se poprvé sešli na Hyunjinovo novém bytě, o kterým celou dobu tvrdil, že má jen díky Minhovi. Což brunetovi bylo ze začátku trochu nepříjemné, ale když Hyunjinovi řekl, že bez jeho tvrdé práce by mu Minho nikdy takové peníze nedal, tak už to dlouhovlasý černovlásek dále nerozebíral.
Chlapci pili, tančili, povídali si, smáli se, hráli deskové hry, ale taktéž koukali na záznamy z 3RACHA koncertů. U čehož teda zůstali nejdéle. Těch záznamů, které oni všichni neviděli, byla totiž hromada. A jelikož byli přiopití, tak dokázali rozebírat každý jeden detail ohledně chlapců na obrazovce.
Hyunjin se nejvíce věnoval SpearBmu, nebo Changbinovi, jak už Minho zjistil. Dlouhovlasý černovlásek totiž o něm nezavřel pusu a sdělil Minhovi snad všechny informace, které jsou dohledatelné. Nejstarší chlapec se na Hyunjina jen blbě šklebil a šťouchal do něj, dělal si z něj srandu, že je do Changbina neuvěřitelně zabouchnutý a podobné.
To samozřejmě uslyšel druhý brunet v místnosti, který začal podobně škádlit i Minha. „Ty máš co říkat, však si z Jisunga úplně hotovej!" Poukázal Seungmin na staršího chlapce sedícího na sedačce, který nad tím protočil oči a upil ze své plechovky piva. Vedle něj se začal do své plechovky chechtat Felix.
„Máte hezká tetování," ozvalo se vyšším hlasem od Felixe a od Seungmina zároveň, což zapříčinilo výbuch smíchu od všech mladších chlapců v místnosti. Minho to donutilo nadzvednout koutek, protože si vzpomněl na trapnost toho, když měřil Jisunga. „Mohl byste mě někdy svézt," škádlil Seungmin Minha dál.
Minho se usmál ještě více. Ještě chlapcům totiž neřekl, že se s Jisungem už byli projet. Až to na ně vyvalí, tak na něj budou pravděpodobně vykuleně čumět. Neměl v plánu jim to tajit, ale ještě k tomu nepřišla řeč a on nemá potřebu jen tak o něčem takovým začít hovořit.
„Už si přemýšlel, kdy ho svezeš?" Zeptal se Minha nejmladší chlapec v místnosti, který seděl na zemi u konferenčního stolku, protože všechna místa na sezení byla obsazená. Brunet se na něj zaculil, přemýšlel, jestli to má teďka vytáhnout... „No," započal Minho odkašláním. „Já už ho svezl," prozradil trochu vyšším hlasem, aby mu bylo dostatečně rozumět přes šum v místnosti.
V místnosti nastalo ticho, všechny přítomné hlavy se otočily na nejstaršího chlapce v klidu popíjejícího pivo. „Cože?" Ozvalo se trojhlasně od Jeongina, Hyunjina a Seungmina. Minho se nepodíval na ani jednoho zvědavého chlapce, ale svůj pohled přesunul na Felixe. Ten měl na obličeji menší úšklebek, jak kdyby o tom už věděl.
„Halo? Jak jako, že si ho už svezl?" Žďuchnul do Minha nejmladší černovlásek celou zvědavostí, což Minha donutilo se na ostatní chlapce podívat a zaculit se znovu. Přesně takovou reakci čekal, všichni chlapci, až na Felixe, na něj upřeně koukali a čekali, co z něj vyleze, div jim oči nevyschly.
ČTEŠ
ICONIC
FanfictionMinho je módní návrhář, který se rozhodl poslat jeden ze svých výrobků Jisungovi; známému rapperovi pod přezdívkou J.ONE s vidinou, že se mu zvýší počet objednávek. ꒰ ͜͡➸ 𝐬𝐡𝐢𝐩 • minsung - stray kids ꒰ ͜͡➸ 𝐬𝐭𝐚𝐭𝐮𝐬 • probíhající ꒰ ͜͡➸ 𝐬𝐭𝐚�...