Chlapci se nadále bavili na lavičce uprostřed parku o všech možných tématech. Nebáli se ani zasáhnout do soukromí, protože se s tím druhým jednoduše cítili dobře, komfortně. Proto klábosení o vztazích, o práci a o kamarádech jim nedělalo žádný problém. Spíše naopak.
Minho se například dozvěděl, že Jisung dochodil střední školu až rok poté, co debutoval a na vysokou ani nešel. Neměl na to důvod, vydávání písniček mu vydělávalo mnohem více, než si představoval, a proto ani neměl motivaci na to jít studovat univerzitu.
Nebo se také dozvěděl to, že se druhý chlapec celkem baví s Felixem. Zmínil se i o tom, že když za nimi Felix přišel ohledně Minhovo značky, tak Jisung o ní už dávno věděl. Mladší chlapec se totiž v módě pohybuje, věnuje se jí stejně jako brunet. Má prý přehled o velkých, ale i o malých značkách v Seoulu a Minhovi se svěřil, že jeho produkty se mu vždy líbily, ale ještě si nikdy nic neobjednal.
Brunetovi to udělalo nesmírnou radost. Je neuvěřitelný, že o jeho značce věděl známější člověk i bez toho, aby on se o to snažil.
Dále se Jisung zmínil i o tom, jak to měl v jeho romantickém životě. Mladší chlapec žádné delší vztahy v minulosti neměl. Bylo to z toho důvodu, že jak začal už od útlého věku chodit do JYP Entertainment, tak na to neměl čas — a hlavně měli od své divize zakázáno randit po dobu tří let od debutu. Což všichni chlapci dodrželi.
Minho byl však zvědavý i ohledně detailů... „To jste jako úplně vynechali vztahy, intimitu?" Optal se se zvědavým tónem. Možná to byla až moc osobní otázka, na kterou mu Jisung nebude chtít odpovědět, ale bruneta to jednoduše zajímalo. Přeci jenom, tři roky jsou dlouhá doba na to, aby chlapci nic neměli...
„Úplně, no," zasmál se černovlásek a prohrábl si své vlasy, načež starší chlapec trochu pootevřel pusu, jak byl překvapený. „Žádný vztahy, žádný sex, žádné randění," dodal mladší a zasmál se o něco hlasitěji než předtím. Minho byl ale zaskočen, takže z něj žádné zasmání nevyšlo.
„Takže vy jste ve dvaceti prostě nic neměli, hustý," zopakoval si brunet informaci, kterou právě dostal od mladšího. Pravděpodobně to někomu nemusí znít divně a zvláštně, ale Minho si takovou dlouhou dobu neumí představit. Možná je to tím, že on tu intimitu nebo i jen obyčejný kontakt prostě potřebuje. Ostatní to tak mít nemusí...
Jisung se na staršího chlapce podíval udiveným pohledem. „Ne ve dvaceti, ale v sedmnácti," zachechtal se černovlásek, koukaje Minhovi přímo do očí. Starší se na něj pokřiveně usmál a následně si dal ruku před pusu. „Ups," zamumlal. „Jsem se teď prozradil, že o vás vlastně nic nevím," zachichotal se starší, snaže se mladšímu nekoukat do očí.
Mladší chlapec to ale tak nebral. „Já to beru jako plus," přiznal se s vřelým tónem a poplácal Minha jemně po rameni. A jelikož se k němu Jisung trochu naklonil, tak Minho ucítil znovu jeho krásně voňavý parfém.
Což zapříčinilo, že se mu vrátily vzpomínky na scénu v autě...
„Jako plus...?" Vymáčkl Minho ze sebe, aby konverzace nestála. Černovlásek zakýval svou hlavou a nahodil úsměv, ze které starší chlapec poznal, že s ním mladší laškuje.
„Můžeme se poznávat postupně. Když o mně, nebo o klucích, skoro nic nevíš, tak je to lepší, než kdybys už všechno věděl z internetu. Pak to není zábava," vysvětlil mladší brunetovi, jak to myslel. Minho se na něj už poněkolikáté usmál a zakýval hlavou, že to pochopil. Naprosto s ním souhlasil, ale předtím se trochu bál, že to Jisunga zamrzí.
ČTEŠ
ICONIC
FanfictionMinho je módní návrhář, který se rozhodl poslat jeden ze svých výrobků Jisungovi; známému rapperovi pod přezdívkou J.ONE s vidinou, že se mu zvýší počet objednávek. ꒰ ͜͡➸ 𝐬𝐡𝐢𝐩 • minsung - stray kids ꒰ ͜͡➸ 𝐬𝐭𝐚𝐭𝐮𝐬 • probíhající ꒰ ͜͡➸ 𝐬𝐭𝐚�...